MuscleMeat

Test 300 + Tren E 200

Wel probs voor lage dosis, meeste douwen gelijk 400-600 tren er in.

Bij een middel als deca zou ik zelf ook wat lager beginnen.. Maar als je niet veel last van sides wil krijgen op tren zou ik de tren zeker hoger zetten dan test.

Ik heb meer last van sides op 500 test / 400 tren dan op 250 test / 600 tren.

Bij een middel als deca zou ik zelf ook wat lager beginnen.. Maar als je niet veel last van sides wil krijgen op tren zou ik de tren zeker hoger zetten dan test.

Ik heb meer last van sides op 500 test / 400 tren dan op 250 test / 600 tren.

Zeggen meerdere, kan placebo zijn of kan zijn dat extra oestrogeen van de test icm de tren zorgt voor extra sides. Ik merkte op 250 test 200 tren 400 deca geen enkele sides behalve night sweats

veel mensen hebben minder last van de bijwerkingen van tren en dergelijken wanneer test 2x zo hoog is gedoseerd.
voor jou geld dan dus:
600test
300tren

garandeer ik je dat je minder bijwerkingen hebt? nee, maar een prima cycle heb je heb je dan gegarandeerd.

Meeste hebben pas last van tren sides wanneer hoger gedoseerd. Verbaast me soms als ik mensen spreek die dan aangeven tren te gebruiken in hun kuur en zeggen nergens als van te hebben.

Meeste hebben pas last van tren sides wanneer hoger gedoseerd. Verbaast me soms als ik mensen spreek die dan aangeven tren te gebruiken in hun kuur en zeggen nergens als van te hebben.
Toen ik opbouwde naar 800mg tren had ik ook nergens last van als je dat in 1 keer gaat zetten kun je wel wat sides verwachten.

Geen idee, streef is toch 85 kilo @8% ongeveer dus ga er niet van uit dat ik zware middelen nodig heb om dat te behouden. Heb met deze dosis nog 17 weken aan tren liggen :o
Hoe groot ben je? 85kg op 184 is niet zo spectaculair vind ik. Kan zelf naturel vlot tegen de 82-83kg op 10% aanhouden en ben 178 :D
Ik veronderstel dat je 184 groot bent aangezien dat bij je stats staat :D
OT: Ik vind het perfect om te beginnen met je kuur. Je kan na enkele weken nog steeds verhogen

Hoe groot ben je? 85kg op 184 is niet zo spectaculair vind ik. Kan zelf naturel vlot tegen de 82-83kg op 10% aanhouden en ben 178 :D
Ik veronderstel dat je 184 groot bent aangezien dat bij je stats staat :D
OT: Ik vind het perfect om te beginnen met je kuur. Je kan na enkele weken nog steeds verhogen

Mijn fysiek is ook niet spectaculair :p

Terug
Naar boven