Fitness Seller

Test, Bold, Tren

Raceroxie

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
108kg
Vetpercentage
18%
Ik wil binnenkort beginnen aan een nieuwe kuur.
Mij werd aangeraden door een paar zeer ervaren personen om bold en tren te stacken. Graag zou ik jullie advies hierover willen horen, aangezien je dit niet vaak leest en beide middelen volgens mij een beetje op elkaar lijken.
Ik zelf wil dan wel Test als soort basis erbij nemen.

De kuur zou dan zijn:
1-12 test-e 500mg
1-10 bold 500mg
1-10 tren-e 400mg

Ik heb geen ervaring met bold, is tien weken en de dosering van 500mg wel goed of kan ik beter langer gebruiken?
Ging er zelf vanuit dat je het net als deca en tren eerder moet stoppen als de test.
Nakuur en hcg doe ik uiteraard ook maar het gaat me hier even puur om de kuur zelf.

Ik zou niet voor bold gaan die voegd weinig toe in deze stack, ik zou voor een oral als winny erbij gaan of primo op 400 erbij ofzo. Zoiezo ook hcg naast laten lopen met tren!

Bij tren hoef je eigenlijk niets bij te voegen, gaat vrijwel niets doen dan je portomonee lichter maken.

Gewoon 500/400 zoals je al aangeeft. Kickstart met winny kan, hcg is een must en aroxifen ook.

zou ook niks toevoegen aan tren, ga je niks van zien. zoizo is bold en primo zo mild dat je ze min, op 600 mg moet zetten om een beetje resultaat te boeken !

Terug
Naar boven