Fitness Seller

test boldenone kuur

Bezoekers in dit topic

Hallo mensen, ik ben nieuw op dit forum maar ik train al 16 jaar ongeveer de helft van mijn leven, ik neem al vanaf mijn 20ste kuurtjes meestak zijn dat milde kuurtjes. Maar ik ik sta ongeveer 6 maanden droog en 6 maanden (on) dit doe ik nu dus al heel wat jaartjes. Hoe slecht is dit nu voor mijn health, stel me gerust vragen. Op dit momenf kuur ik met 250mg test en 350mg bold.
 
F221A078-E9FC-4ABF-8FA8-07598E2980D0.jpeg
 
Als je bloeddruk verhoogd is in rust zonder aas, hoe denk je dan dat hij is als je aan het trainen bent en dan ook middelen gaat gebruiken die dat nog kunnen verergeren?

Is er ook wel eens meer onderzoek gedaan dan alleen je bloeddruk vaststellen? Hoe zit het met je bloedwaardes, Hb, nierfunctie, natrium, kalium, etc? Ooit een ecg, echo, scan calcium score laten doen?

Test en bold kunnen bijvoorbeeld ook allebei het Hb verhogen = dikker bloed, wat je helemaal niet wilt icm. een verhoogde bloeddruk.

Risico's en bijwerkingen zoveel mogelijk inperken doe je niet door alleen rekening te houden met wat, hoeveel en hoe lang je iets gebruikt, maar ook door je lichaam goed te kennen, zodat je ook weet waar je zo nodig iets kan verbeteren aan je gezondheid.

Sws verstandig als je al vaker hebt gekuurd
 
waarom is dat jammer?
Niet om je aan te vallen, maar het is beter om bij 10-12% pas te gaan kuren.
Als ik jou was zou ik nu stoppen, en de 1e tijd niet meer kuren. Zorg eerst dat je bloeddruk weer goed is.(120-70/75)
 
Niet om je aan te vallen, maar het is beter om bij 10-12% pas te gaan kuren.
Als ik jou was zou ik nu stoppen, en de 1e tijd niet meer kuren. Zorg eerst dat je bloeddruk weer goed is.(120-70/75)
ik voel me niet aangevallen, maar eerst word er beweerd dat ik dik zou zijn, wat absoluut niet is en ik wil absoluut niet op een lager vp zitten, naast dat mijn vp heeft niets met bloeddruk te maken daarvoor moet je obese zijn..ik wil ook nergens op een bodybuilder lijken gewoon lekker milde simpele kuurtje voor de feeling en pomp en natuurlijk mijn bloeddruk goed houden..dus is er niemand die kuurt die weleens hoge bd heeft met tips?
 
ik voel me niet aangevallen, maar eerst word er beweerd dat ik dik zou zijn, wat absoluut niet is en ik wil absoluut niet op een lager vp zitten, naast dat mijn vp heeft niets met bloeddruk te maken daarvoor moet je obese zijn..ik wil ook nergens op een bodybuilder lijken gewoon lekker milde simpele kuurtje voor de feeling en pomp en natuurlijk mijn bloeddruk goed houden..dus is er niemand die kuurt die weleens hoge bd heeft met tips?
Je bent wat gespierder dan normaal, maar je vetpercentage is nog te hoog. Je wilt dingen horen die jij wilt horen, en geen goed advies. Velen hebben hogere bloeddruk tijdens kuur, maar jij hebt het ook als je niet kuurt zeg je zelf. Het is jouw gezondheid/lichaam, niet de mijne. Gebruik je volwassen verstand en luister eens naar de tips hier.(en waarschijnlijk ook van je arts)
 
Je bent wat gespierder dan normaal, maar je vetpercentage is nog te hoog. Je wilt dingen horen die jij wilt horen, en geen goed advies. Velen hebben hogere bloeddruk tijdens kuur, maar jij hebt het ook als je niet kuurt zeg je zelf. Het is jouw gezondheid/lichaam, niet de mijne. Gebruik je volwassen verstand en luister eens naar de tips hier.(en waarschijnlijk ook van je arts)
Ik kan het verband tussen mijn vp en een hoge bloeddruk niet begrijpen mijn arts ook niet vandaag gesproken absoluut 0,0 invloed mijn huidige vp op mijn hoge bloeddruk. sterker nog volgens de cardioloog en huidige huisarts is mijn vp precies goed en gezond. Ik ga mij afmelden van dit forum want mijn vragen worden niet beantwoord of bekritiseerd op iets wat geen verband toont met mijn vp 0,0
 
Ik kan het verband tussen mijn vp en een hoge bloeddruk niet begrijpen mijn arts ook niet vandaag gesproken absoluut 0,0 invloed mijn huidige vp op mijn hoge bloeddruk. sterker nog volgens de cardioloog en huidige huisarts is mijn vp precies goed en gezond. Ik ga mij afmelden van dit forum want mijn vragen worden niet beantwoord of bekritiseerd op iets wat geen verband toont met mijn vp 0,0
Op een hoger vetpercentage, ervaar je meer bijwerkingen van anabolica. Gezond vetpercentage is 17% voor volwassen man van 33. Dat dit de laatste jaren is verwatert door straatbeeld en nu ´dacht ik' op 21% ligt zegt genoeg dacht ik. (geldt voor niet sporter)
 
Voor de gemiddelde Nederlander is dat een normaal vetpercentage, maar op dit forum vinden we 20% dik.
 
nog steeds te laag om effect op de bloeddruk te hebben mijn enige 2 vragen waren zijn de kuurtjes die neem mild? en hoe kan ik van die hoge bd afkomen tips of trics?
 
ok moddervet dan, maar snap niet dat daar steeds over word doorgezet, ik heb al aangegeven dat staat buiten mijn hoge bloedruk...
Was meer een grapje omdat iedereen hier een tering laag VP heeft.
 
ok moddervet dan, maar snap niet dat daar steeds over word doorgezet, ik heb al aangegeven dat staat buiten mijn hoge bloedruk...
Hoog vetpercentage + AAS kan zeer zeker resulteren in hogere bloeddruk dan lager vetpercentage + AAS.
20% is zeer zeker geen ideaal vetpercentage voor het gebruik van AAS en gaat meer negatieve bijwerkingen met zich meebrengen.
 
ok moddervet dan, maar snap niet dat daar steeds over word doorgezet, ik heb al aangegeven dat staat buiten mijn hoge bloedruk...
Meer vet=meer aromatiseren=meer vochtretentie=hogere bloeddruk.
 
ok moddervet dan, maar snap niet dat daar steeds over word doorgezet, ik heb al aangegeven dat staat buiten mijn hoge bloedruk...
Je hoeft jezelf geen complex aan te praten, en je arts lijkt het niet allemaal te weten als hij beweert dat je aas gebruik en je vetpercentage niets te maken hebben met je bloeddruk.
We proberen je vanaf begin af aan an op te wijzen
 
Back
Naar boven