Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smaken verschillen inderdaad. Ik ga voortaan alleen nog maar aan de test/deca. Misschien een enkele keer tren om wat harder te worden.Brrrrrrr deca.Niet mijn ding, ieder ze smaak.
Bold...maar goed daar ben je langer zoet mee.
En is een heel ander vehaal, dus hou verder me mond maar.![]()
Smaken verschillen inderdaad. Ik ga voortaan alleen nog maar aan de test/deca. Misschien een enkele keer tren om wat harder te worden.
test deca gain je wel goed op ik zie al het negatieve eromheen niet..
wat zouden jullie dan gebruiken ipv laten we zeggen 500test-400 deca om vergelijkbare resultaten te behalen?
Waarom zou je nolvadex na de eerste injectie mee laten lopen? Zo sta je je spiertoename in de weg. Je gebruikt nolvadex om te herstellen en dat kan pas als de middelen die je neemt (zo goed als) uitgewerkt zijn. Dat is bij enanthaat ongeveer 2 weken na de laatste injectie.@ Tythor zeth,
Ik dacht dat je de nolva altijd direct na 1e injectie mee begint. Waarom pas na 2 weken zoals jij zegt?
Tren voor betere (cleanere) resultaten. High dose primo is ook super.
Vergelijkbaar vind ik high dose bold erbij al ben ik niet zo'n fan van bold.
Tren voor betere (cleanere) resultaten. High dose primo is ook super.
Vergelijkbaar vind ik high dose bold erbij al ben ik niet zo'n fan van bold.
zelf nooit gebulked op tren dus vraag me af wat de verhoudingen dan moeten zijn in vergelijking met 500test 400 deca voor een vergelijkbaar resultaat (of beter?).
bedankt voor je reactie![]()
.