Fitness Seller

Test + Deca of Test + Eq ?

Lijkt me onwaarschijnlijk dat uberhaubt een prohormoon sterker is dan een a.s.

• Topic Starter Topic Starter
M1T is dan ook geen prohormoon, maar een steroide.

Kost wel 89 Euro voor 90 capsules van 10 mg.

Daar kun jer wel een tot drie maanden mee doen :

beginner : 30 dagen 10 mg per dag --> 3x 30 dagen
half gevorderede : 10 dagen 10 mg --> 20 dagen 20 mg
gevorderde : 10 dagen 10 mg --> dagen 20 mg --> 10 dagen 30 mg

Na 30 dagen gebruik moet je er minimaal 30 dagen mee stoppen.

Het heeft mij erg verbaasd dat M1T zo onbekend is hier terwijl het een geweldig produkt is.

Waarschijnlijk omdat het vlak na de prohormonen geintroduceerd is en die waren hier in no time verboden en veel te duur.
Daarnaast werkten prohormonen niet tot bijna niet.
In Duistland, Engeland en Belgie kun je het kopen.

In Nederland hebben ze er zo goed als nooit van gehoord.
Van alls AS heeft M1T de beste prijs/resulaat verhouding.

Mijn kuur is trouwens begonnen en ik doe het volgende :

3 Testos Enanthate per week voor 10 weken.
De eerste maand M1T erbij ( zie gevorderde )
Tevens 4AD erbij. ( als prohormoon doet het niets,maar het werkt juist heel goed om een groot gedeelte van de schadelijke bijeffecten van M1T te voorkomen ).

In week 4+5 en week 9+10 en HCG 2x p/week 500iu

In week 11 ( advies Amerikaanse site ) of week 12 ( advies deze site ) PCT

Kerel er klopt echt geen hol van wat je zegt. Om te beginnen is M1T wel een prohormoon, weet je wel wat de definitie van een prohormoon is?

Verder kostte M1T op 1fast400 maar 20 eu voor 60 stuks a 10 mg. Denk dus dat jij flink genaait bent.

Wat ik ook niet snap is da tje zegt dat M1T hier zo onbekend is. Als je in het prohormonen forum kijkt zie je dat het sterft van de M1T logjes. De strekking is min of meer gelijk, nl. dat je vocht vasthoudt en weinig gaint.

Neemt niet weg dat ik je veel succes wens met je kuur! :) Hoop dat jij er echt zo lekker op gaat!

Succces, later Arie

• Topic Starter Topic Starter
Gevonden : prohormonen op het forum !

Maar als ik zelfs hier op het sponsor forum bij pro-hormonen ga kijken lees ik :

5. How do prohormones work?

Basically, ..............
when they are administered Once a certain amount is created, the enzymes used for conversion
become saturated and no more can be converted. This is true with all the
compounds, except for 1-testosterone which really isn’t a
prohormone

Als je de publicaties van Patrick Arnold leest ( de uitvinder van de prohormonen ) dan lees je dat hij m1t en 1t niet als echte prohormoon definieert maar als steroide.

Het kan heel goed zijn dat er voordeligere merken zijn die m1t verkopen, maar ik heb er twee geprobeerd die voor mijn gevoel niets deden en wat ik nu heb leverde mij vorig jaar in 3 weken 5 kilo op.

Daarom heb ik daar weer voor gekozen.
Ik had echter wel geluk want op dat moment was het twee halen en een betalen.

In ieder geval ben ik een week geleden met de kuur van Testo Enathate icm M1 T begonnen en ik laat wel weten wat het resultaat is over 10 weken.

Bedankt voor de hulp.

Terug
Naar boven