Fitness Seller

Test + Deca of Test + Eq ?

Bezoekers in dit topic

Salden

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2005
Berichten
616
Waardering
14
Lengte
1m80
Massa
91kg
Hallo allemaal,

In het verleden heb ik een aantal niet te zware kuurtjes gebruikt waarbij de basis altijd Testo + Deca was.

Nu na een aantel jaren clean geweest te zijn wil ik weer een kuur doen van ongeer 10 weken.

Met in iedergeval Testio als basis.
Daarnaast dacht ik weer aan Deca,maar na veel gelezen te hebben op de IN lijkt het er op dat Deca een veel grotere negatieve invloed heeft op je testikels, prostaat en borstweefsel dan veel mensen denken.

En vaak wordt dan Equipose ( Boldenone ) aangeraden als vervanger voor Deca.
Bijna dezelfde werking,maar veel minder sterke bijwerkingen,zeker op de testikels.

Toch zijn er hier en daar ook sites , waarbij Deca , als het maar icm Testo gebruikt wordt weer wel "verantwoord" vinden.

In mijn vorige kuren heb ik behalve vocht vasthouden niet echt Deca bijwerkingen gemerkt,maar naar mate je ouder wordt kan het misschien wel een rol gaan spelen.

Graag jullie meningen hierover.
 
Wil je echt een massa bouwer hebben dat moet je Deca samen met Testo pakken.
 
Deca vind ik echt rotzooi.
Idd je coïtusdrive krijgt een flinke klap.

Eq zou je als vervanger kunnen omschrijven, maar je hebt er dan meer van nodig wat de kuur iig wat duurder maakt.
 
Met Deca ipv Eq. zal je meer winnen, maar meer kwaliteit zal het niet zijn. :)
 
je zou ook eens voor de verandering test + tren kunnen nemen, krijg je geen spijt van kan ik je zeggen
 
welke doseringen raad je dan aan latin spirit en voor hoelang ? etc..
ben zelf namelijk ook wel geinteresseerd in zo een test - tren kuurtje !
 
hangt af van je kuurverleden, stats ed. ik zelf ben nu aan me derde kuur bezig en heb de verhoudingen op 100 mg prop eod en 75 mg tren ace eod
 
Deca blijkt inderdaad iets sterker te zijn dan boldenone.
Alleen die zware negative invloed op je testikels.

Maar wat denken jullie van het volgende :

w1-10 500 mg Testo Enanthate
w1-9 200 mg Deca
w1 10 mg M1T + 100 mg 4AD
w2-3 20 mg M1T + 200 mg 4AD
w7 10 mg M1T + 100 mg 4AD
w8-10 20 mg M1T + 200 mg 4AD
w4+5 HCG 500iu
w9+10 HCG 500 iu

W11 en verder
PCT met Clomid, Nolva . MilkThistle, R-Ala en sterke tribulus
 
1. Deca moet op 400, anders klopt verhouding met je test niet.
2. Waarom prohormonen in een aas kuurtje gebruiken?
3. Nakuur begint in week 12!
4. Check het hoofdstuk over hcg nog eens!

Succes, Arie
 
Ok, Deca op 400, maar van wat ik op andere sites gelezen heb kan het wel.

De Prohormonen had ik al en M1T is sterker dan bijvoorbeeld een Dianabol.
De nakuur begint inderdaad in week 12.

Vanwege de Deca is het aan te raden om HCG na 3 weken in de volgende 2 weken te nemen.
In mijn geval dus week 4 en 5 en week 9 en 10.

Je kunt HCG nemen aan het eind in de laatse 2 weken van de kuur, maar voorkomen is beter dan achteraf proberen te herstellen.

Zie : http://www.steroidology.com/forum/showthread.php?t=65&page=1 en dan Bulking Cycle 2 waarbij Deca gebruikt wordt.
 
Salden zei:
Ok, Deca op 400, maar van wat ik op andere sites gelezen heb kan het wel.

De Prohormonen had ik al en M1T is sterker dan bijvoorbeeld een Dianabol.
De nakuur begint inderdaad in week 12.

Vanwege de Deca is het aan te raden om HCG na 3 weken in de volgende 2 weken te nemen.
In mijn geval dus week 4 en 5 en week 9 en 10.

Je kunt HCG nemen aan het eind in de laatse 2 weken van de kuur, maar voorkomen is beter dan achteraf proberen te herstellen.

Zie : http://www.steroidology.com/forum/showthread.php?t=65&page=1 en dan Bulking Cycle 2 waarbij Deca gebruikt wordt.


Prohormoon sterker als dianabol :D :D . Ja misschien 10 pillen m1t tegen 5 mg d-bol
 
haha idd, je komt niet echt over als iemand die weet waar ie mee bezig is eerlijk gezegd. dbol is juist veel sterker en kan je goed als kickstart nemen!
 
Ben ik niet met jullie eens.
Waarschijnlijk hebben jullie geen ervaring met M1T.

Dat heb ik vorig jaar alleen gebruikt en kwam in 3 weken 5 kilo aan.
Nu wil ik het erbij gaan gebruiken.

Zie de linjk hieronder en dan punt 14 :

http://www.steroidology.com/forum/showthread.php?t=35084

Ook :

http://www.steroidology.com/forum/showthread.php?t=35805&highlight=m1t+dianabol

Wat betreft de 500 mg Testo en 200 mg Deca :

http://www.steroidology.com/forum/showthread.php?t=67531

Dan zien jullie wat ik bedoel.

In ieder geval bedankt voor de suggesties.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie het nut van pro-hormonen niet in als je de real deal ook kunt krijgen.
Met echte hormonen weet je tenminste wat je dosering vwb echte hormonen. Bij pro-hormonen moet je maar afwachten wat de conversie zal zijn en het evnetuele resultaat daarvan.
 
Elmo zei:
Ik zie het nut van pro-hormonen niet in als je de real deal ook kunt krijgen.
.

nou dat wou ik zeggen, doe het goed of niet. en als je al de moeite neemt om te kuren ga dan all the way.
gr d
 
Oh ja, nog een suggestie. Stacken van meerdere steroiden is natuurlijk heel mooi. Maar probeer toch eens een stack van testo only met een anti-e. Met als een resultaat droge massa die mijns inziens hoger zal zijn dan een een vergelijkbare dosis van een stack test/deca of testo/EQ
 
De M1T had ik al in huis.
Dat kun je makkelijker mee op vakantie nemen dan spuiten en naalden etc.

Alleen ben ik toch in de verleiding gekomen er "echt" spul bij te nemen.

En aangezien M1T een beest van een werking heeft leek het een goed idee om te combineren.
Wordt in America ook gedaan ipv Dianabol te nemen.

Ik heb ervaring met Testo , Deca en Dianabol, maar stond echt te kijken wat M1T deed.

Op het woord M1T komt op het forum niet een hit,maar als je op Amerikaanse sites gaat kijken dan kom je het tig keer tegen.

Vorig jaar kwam ik in 3 weken 10 mg M1T 5 kilo aan.
Alleen M1T en verder niets.
Continue opgepomt en extra kracht erbij.

Nu ga ik het 10 dagen 10 mg , 10 dagen 20 mg en 10 dagen 30 mg gebruiken.
Natuurlijk 4AD om de lever te beschermen en gyno tegen te gaan.

Daarnaast dan Testo en Deca of Testo en EQ of inderdaad Testo alleen.
 
Salden zei:
Natuurlijk 4AD om de lever te beschermen en gyno tegen te gaan.

gyno voorkom je met een anti e als 6 oxo, nolva, femara enz.

en dat 4ad wat doet om de lever te beschermen is de grootste onzin wat ik ooit heb gehoord, misschien kan jij mij eens uitleggen hoe dat werkt
 
Elmo zei:
Maar probeer toch eens een stack van testo only met een anti-e.

0.5mg arimidex ED erbij en je zult prima massa pakken.
 
13. Can I take prohormones along with steroids?

This is a hotly debated subject. Yes, you can ? but why? If you have access to steroids, why would you bother with prohormones? Anabolic steroids are already hormones in their current form and require no conversion ? hence, they are more powerful, albeit illegal.
The only compound I would say that you could take with any other steroid would be
1-testosterone, which would be an equivalent of Primobolan or Equipose. The only other thing I can think of would be taking
4AD with Fina to reduce side effects.

De schadelijke stoffen die in M1T zitten en die onderandere zwaar op je testikels en lever werken kunnen behoorlijk worden opgevangen door 4AD te gebruiken.
En M1T is geen prohormoon ,maar een steroide :

http://www.steroidology.com/forum/showthread.php?t=69852&highlight=m1t+prohormone

Voor alle info over alle soorten steroiden ,gebruik, schema's , training, prohormonen en m1T ga naar

www.steroidology.com ! !


Maar even het volgende:

Armimidex schijnt echt een geweldig iets te zijn.
Het blokkeert en het enzym aromatase en de produktie van estrogeen.
Geen bitchtits meer dus.

Arimidex blokkeert de produktie van Estrogeen, terwijl bijvoorbeeld Nolva de werking van estrogeen tegen houdt.
Samen dus een onverslaanbaar team ! Is alleen wel duur, maar je hebt maar een lichaam.

Stel ik neem alleen 500mg Testo p/week in combinatie met m1T, 4AD en Arimidex.
Misschien dan nog of 400 mg Deca of 400 mg Eq

Het lastige is echter dat ik het groeien ook binnen de perken wil houden.

Vorig jaar dus 3 weken m1T leverde toen 5 kilo op,waarvan er 3 behouden bleven.
Testo + Deca 250/200 eens per 5 dagen leverde mij eerder ook als eens 8 kilo op, waarvan er 4 behouden bleven.

Ruim 10-12 kilo groeien is in mijn ogen wel het maximale wat ik wil per kuur, met als netto resultaat 7-8 kilo.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven