Fitness Seller

Test depo / Deca / Tamoxifen (Nolvadex) Echt?

Immerson

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
4
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
6%
Hallo,

Over de Deca van Hellas zegt men dat het Lotnummer overeen moet komen met de exp datum minus 2 jaar.
Ik heb hier en daar ook weer gelezen dat dit niet geld voor de nieuwste verpakkingen van Hellas.
Verders bevat het etiket een hologram en achter het etiket in het rood het Norma Hellas A.S. logo.

Over de Tamoxifen uit Iran en de Testo van Galenika heb ik geen info kunnen vinden.

Kan iemand mij vertellen of dit spul echt is?

Nandrolone Norma Hellas Front.JPG

Nandrolone Norma Hellas Inside.JPG

Nandrolone Norma Hellas Verpakking.JPG

Testosteron Depo Galenika Front.JPG

Testosteron Depo Galenika Verpakking 1.JPG

Testosteron Depo Galenika Verpakking 2.JPG

Iran Tamoxifen Strips.JPG

Iran Tamoxifen Verpakking 1.JPG

Iran Tamoxifen Verpakking 2.JPG

Soms wel soms niet, maakt geen drol uit.. kijk gewoon naar de labtest! :)

Trouwens, ik doe niet aan Karma, weet niet eens hoe ik ze krijg of geef :D

Heb ze gevonden geloof ik.. heb nog wat Karma's weg te geven geloof ik want heb ze ook gekregen, maar nooit opgelet :)

Kom maar! :D

nog even en ik druk mijn duim door de ampul, tekst gaat er niet vanaf

Ben erg bang dat je fake hebt.

Ik heb een speciale chemisch afvalcontainer hier op het lab staan.Stuur maar ff hierheen,laat ik het wel afvoeren.Omdat je niet weet wat erin zit,kan het millieu gevaarlijk zijn.....ene dat willen we natuurlijk niet.

jammer dat er zoveel fake in de omloop is..er is meer fake dan echte gear waar ook niks op verdiend zit.

Als je dan Fake maakt, doe het dan goed.
Ze maken die vials net zo goed als de orginele, maar gaan ze af op de datum.. stom!

haal er eens zo'n sticker af en kijk of de rode logo op de glas zit of op de sticker.

vind trouwens echt ver gezocht hoor dat batchnummers. Laten we alles opsommen. Ze maken dus fakes met de goede hallogram sticker want het is op de foto al duidelijk te zien, ze maken een compleet doosje met de barcode sticker en dot geprinte apotheekprijs, met goede stopper en goede seal, lettertype en grootte van alle letters klopt ook wat je heel vaak bij norma fakes niet ziet. Dat hebben ze allemaal wel voor elkaar en die paar getallen zetten ze dan verkeerd? Zoals ik al zei, haal een sticker eraf als de logo op de glas staat geprint mag je ze allemaal naar mij sturen. Zet ik ze wel in me reet.

• Topic Starter Topic Starter
Ben erg bang dat je fake hebt.

Ik heb een speciale chemisch afvalcontainer hier op het lab staan.Stuur maar ff hierheen,laat ik het wel afvoeren.Omdat je niet weet wat erin zit,kan het millieu gevaarlijk zijn.....ene dat willen we natuurlijk niet.
Rode logo zit er op gebrand.
Geen kenmerk met UV op het apothekers etiket.

Niet echt slim dus, terwijl het "exp 2 jaars" principe al tijden bekend is maken ze toch deze grove fout.
Deca's van Hellas met een exp van 2011 bestaan immers niet, tenzij de Grieken in 2009 leven.
Check http://www.normahellas.gr/uk/products_det.asp?PrID=1 daar staat dat ze maar 24 maanden houdbaar zijn.

Deze zullen mijn lever niet passeren, morgen alle 20 een enkeltje apotheek.

Topicstarter trek voor de gein eens 1 ampul deca leeg en kijk eens of er uberhaupt 2ml inzit ;)

• Topic Starter Topic Starter
Topicstarter trek voor de gein eens 1 ampul deca leeg en kijk eens of er uberhaupt 2ml inzit ;)
Helaas, deca's liggen bij de apotheker. Assistente wist even niet wat ze er mee aan moest. Maar okay volgens LoEnATiK dus 2ml, daar mogen we wel vanuit gaan tenslotte had hij de zelfde batchnummers.

Terug
Naar boven