Fitness Seller

Test depo / Deca / Tamoxifen (Nolvadex) Echt?

Immerson

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
4
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
6%
Hallo,

Over de Deca van Hellas zegt men dat het Lotnummer overeen moet komen met de exp datum minus 2 jaar.
Ik heb hier en daar ook weer gelezen dat dit niet geld voor de nieuwste verpakkingen van Hellas.
Verders bevat het etiket een hologram en achter het etiket in het rood het Norma Hellas A.S. logo.

Over de Tamoxifen uit Iran en de Testo van Galenika heb ik geen info kunnen vinden.

Kan iemand mij vertellen of dit spul echt is?

Nandrolone Norma Hellas Front.JPG

Nandrolone Norma Hellas Inside.JPG

Nandrolone Norma Hellas Verpakking.JPG

Testosteron Depo Galenika Front.JPG

Testosteron Depo Galenika Verpakking 1.JPG

Testosteron Depo Galenika Verpakking 2.JPG

Iran Tamoxifen Strips.JPG

Iran Tamoxifen Verpakking 1.JPG

Iran Tamoxifen Verpakking 2.JPG

yes, is normal for galenika. galenika has ink print, not silk
screen print like aburaihan has for example or winstrol.

als je met je nagel over tekst krabt gaat die ook weg hoor!

Topicstarter trek voor de gein eens 1 ampul deca leeg en kijk eens of er uberhaupt 2ml inzit ;)

Alsof dat wat zegt of het echt of nep is!!!
ook als je een echte susta uit nederlandse apotheek optrekt zit er minder in.
ALLE DK van norma op de markt is fake! koop die zooi toch niet lezers! jullie ohhhhhhh zo betrouwbare suppliers verkopen jullie testo.

ALLE DK van norma op de markt is fake! koop die zooi toch niet lezers! jullie ohhhhhhh zo betrouwbare suppliers verkopen jullie testo.

bro moet ik je is norma sturen en laat jij hem testen dan zie je ineens dat er nog echt norma is!

groeten

WTF? dus de deca die ik koop bevat Testo :eek: ???
Mmmm, inderdaad goeie lekah shizzle die deca.... whoehahaha

Laatst bewerkt door een moderator:

Nou, als er slechts 1,5ml in zou zitten, dan komt het iig niet van de fabriek neem ik aan.
Kan dan best deca in zitten, geen idee, maar ok shizzle is het niet.

Maar opa, ga je nu beweren dat er geen deca norma meer is dan?

wat is dat hier toch altijd met opmerkingen maken over beweringen die niet gestaafd worden? (nergens real DK)

Mij maakt het niet uit dat je zaken beweert, maar schrijf er dan gerust bij Waarom ..

Nee lieve schat dat hoor je mij ook niet zeggen.. beetje begrijpend lezen is er nie meer bij he... Als je er maar 1,5 uittrekt weet je dus zeker dat het zooi is.
Je hoort mij nie zeggen dat het per definitie echt is als er 2 ml inzit

leuk onderwerp he?
Terbiz stuur ze maar naar de persoon die ze test dan weet je of jouwe goed of goednep zijn.
norma,s worden zo goed nagemaakt dat men ze gewoon niet meer van echt kan onderscheiden.
uit griekenland komen geen echte normas meer! Norma hellas maakt op verzoek ook andere doseringen!
als je nu redelijk op safe wilt spelen zoek je goede suppliers die extrabolin leveren van organon.
maar ja meningen blijven verschillen dit is enkel mijn mening en kennis doe wat je ermee wilt.

leuk onderwerp he?
Terbiz stuur ze maar naar de persoon die ze test dan weet je of jouwe goed of goednep zijn.
norma,s worden zo goed nagemaakt dat men ze gewoon niet meer van echt kan onderscheiden.
uit griekenland komen geen echte normas meer! Norma hellas maakt op verzoek ook andere doseringen!
als je nu redelijk op safe wilt spelen zoek je goede suppliers die extrabolin leveren van organon.
maar ja meningen blijven verschillen dit is enkel mijn mening en kennis doe wat je ermee wilt.

1. in griekenland worden norma's nog altijd gemaakt maar enkel op voorschrift
2. extraboline is allemaal met slechte exp date laatste batch liep maar tot 08/2008
3. echte deca norma is gewoon leverbaar

meer heb ik er niet op te zeggen

straks ga je nog beweren dat er ook geen echte naposim meer is etc.. omdat die vaak gefaked wordt?

ik heb wel de echt deca's van Norma hier liggen hoor..
die zijn er dus nog echt wel..als je sticker eraf halt moet je inderdaad een rode stempel hebben op flesje..
als je deca heb van exp 2011 word wel moeilijk, want volgens de fabrikant zijn ze 2 jaar geldig..die van mij zijn tot 2009 geldig..

wel de topicstarter zei het al, hij had verkeerd batchnr en geen logo,
diegene met goed nr en logo bestaan degelijk wel, al zijn ze hl moeilijk verkrijgbaar..

toch wil ik weten waarom er uit Griekenland geen echte norma's meer zouden komen, maar met meer onderbouwing dan enkel 'ik zeg het dus zo is het'.

Terug
Naar boven