XXL Nutrition

Test depo / Deca / Tamoxifen (Nolvadex) Echt?

Immerson

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
4
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
6%
Hallo,

Over de Deca van Hellas zegt men dat het Lotnummer overeen moet komen met de exp datum minus 2 jaar.
Ik heb hier en daar ook weer gelezen dat dit niet geld voor de nieuwste verpakkingen van Hellas.
Verders bevat het etiket een hologram en achter het etiket in het rood het Norma Hellas A.S. logo.

Over de Tamoxifen uit Iran en de Testo van Galenika heb ik geen info kunnen vinden.

Kan iemand mij vertellen of dit spul echt is?

Nandrolone Norma Hellas Front.JPG

Nandrolone Norma Hellas Inside.JPG

Nandrolone Norma Hellas Verpakking.JPG

Testosteron Depo Galenika Front.JPG

Testosteron Depo Galenika Verpakking 1.JPG

Testosteron Depo Galenika Verpakking 2.JPG

Iran Tamoxifen Strips.JPG

Iran Tamoxifen Verpakking 1.JPG

Iran Tamoxifen Verpakking 2.JPG

fake

Het is inderdaad waar dat de Bulgaren Norma namaken met doosje etc etc.
Gelukkig weten ze niet hoe het systeem van lotnummer t.o.v. de expiratiedatum werkt net zoals veel novices. De apotheeksticker heft ook geen watermerk. De fotolable heeft sterren i.p.v. het Normalogo (zie vergelijking) Norma maakt nog steeds maar het verkrijgen via de apotheek is veel moeilijker geworden.

Norma 1a.jpg

1. in griekenland worden norma's nog altijd gemaakt maar enkel op voorschrift
2. extraboline is allemaal met slechte exp date laatste batch liep maar tot 08/2008
3. echte deca norma is gewoon leverbaar

meer heb ik er niet op te zeggen

straks ga je nog beweren dat er ook geen echte naposim meer is etc.. omdat die vaak gefaked wordt?

Heb jij of iemand anders meer info over die extraboline? pic zou fijn zijn en hoe zit t met 08/2008?

hu, kapjes hier gaan over zilver heen ??? deze pix zitten ze er op ofzo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is inderdaad waar dat de Bulgaren Norma namaken met doosje etc etc.
Gelukkig weten ze niet hoe het systeem van lotnummer t.o.v. de expiratiedatum werkt net zoals veel novices. De apotheeksticker heft ook geen watermerk. De fotolable heeft sterren i.p.v. het Normalogo (zie vergelijking) Norma maakt nog steeds maar het verkrijgen via de apotheek is veel moeilijker geworden.

thank you very much

de zaak is rond

Terug
Naar boven