AndroidHealthClinic

Test dose bij Tren

Ik zette eerst 100mg test prop eod samen met 75mg tren ace. Nadat ik een topic had gelezen over low dose test samen met tren heb ik besloten om af te stappen van de test prop en verder te gaan met weekelijkse dosis test E 250 mg. Ik had namelijk begrepen dat een hoge dosis test bij tren geen enkel voordeel heeft omdat ze beide om dezelfde receptor vechten en het is tren dit het uiteindelijk wint van de test. Moet je zeggen dat het mij prima bevalt zo. Totaal geen sides meer zoals insomnia en nachtzweten of agressie. Kan natuurlijk ook aan mijn normale dosis liggen van 75mg eod maar ik "rock" voorlopig nog op deze dosis.

Dit is nergens op gebaseerd wat je nu zegt en uit ervaring kan ik je zeggen dat test + tren meer massa oplevert dan tren met een low dose test.

Dit is nergens op gebaseerd wat je nu zegt en uit ervaring kan ik je zeggen dat test + tren meer massa oplevert dan tren met een low dose test.

Test levert ook meer massa op dan tren imo.
Test is de basis. Tren is meer als toevoeging om niet te bloaten of net te cutten.
Sterker nog , true story about the receptors.

Edit :
@Langejan
Jij zet 1750mg test en hebt nog geen flauw idee wat mast is ???
Natuurlijk boost mast je libido niet .. het is een fkn DHT hormoon.
En als je zo een hoop masteron een naast zet en nog steeds vol vocht zit , doe je blijkbaar iets verkeerd.

Frustrerend..

Laatst bewerkt:
Test levert ook meer massa op dan tren imo.
Test is de basis. Tren is meer als toevoeging om niet te bloaten of net te cutten.
Sterker nog , true story about the receptors.

Edit :
@Langejan
Jij zet 1750mg test en hebt nog geen flauw idee wat mast is ???
Natuurlijk boost mast je libido niet .. het is een fkn DHT hormoon.
En als je zo een hoop masteron een naast zet en nog steeds vol vocht zit , doe je blijkbaar iets verkeerd.

Frustrerend..

Je klinkt inderdaad wat gefrustreerd.
Je hoeft me ook geen Langejan oid te noemen, want we zitten niet in de brugklas.
Ik zeg ook nergens dat dat masteron je libido boost.
Iemand vraagt aan mij of masteron je "libido opjaagt" en ik zeg nee.

Een DHT kan trouwens alle kanten op. Sommigen krijgen een hoger libido, sommigen een lager en sommigen (zoals ik) merken geen verschil.
Hoewel proviron ook een DHT is en daar de meesten toch wel behoorlijk geil van worden.

Heb je trouwens weleens 1750mg test per week gezet?
Zo ja, dan weet je dat je kan nemen wat je wil, maar dat je altijd vocht zal vasthouden met zo'n hoge dosering.
Ter informatie; Ik heb een clean dieet en ben matig met zout.

Dat test minder goed werkt wanneer je er tren naast zet is onzin. Jij beweert nu ook dat het "true story" is, maar uit mijn eigen ervaring heb ik gemerkt dat de combinatie van test + tren samen veel meer zoden aan de dijk zet dan enkel test of enkel tren. Ik denk dat velen kunnen beamen dat het de bruutste combinatie is.

:coffeepc:

---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 01:42 ----------

je klinkt inderdaad wat gefrustreerd.
Je hoeft me ook geen langejan oid te noemen, want we zitten niet in de brugklas.
Ik zeg ook nergens dat dat masteron je libido boost.
Iemand vraagt aan mij of masteron je "libido opjaagt" en ik zeg nee.

Een dht kan trouwens alle kanten op. Sommigen krijgen een hoger libido, sommigen een lager en sommigen (zoals ik) merken geen verschil.
Hoewel proviron ook een dht is en daar de meesten toch wel behoorlijk geil van worden.

Heb je trouwens weleens 1750mg test per week gezet?
Zo ja, dan weet je dat je kan nemen wat je wil, maar dat je altijd vocht zal vasthouden met zo'n hoge dosering.
Ter informatie; ik heb een clean dieet en ben matig met zout.

Dat test minder goed werkt wanneer je er tren naast zet is onzin. Jij beweert nu ook dat het "true story" is, maar uit mijn eigen ervaring heb ik gemerkt dat de combinatie van test + tren samen veel meer zoden aan de dijk zet dan enkel test of enkel tren. Ik denk dat velen kunnen beamen dat het de bruutste combinatie is.

+1

ja wat is dit nou voor idiote geshizzle dat lage test tegenover hogere tren een lekker kuurtje is ?

vind zelf erg lekker wanneer de test op 750 zit en de tren op 600 elke week

en de laatste 6-8 weken de tren eruit en mast in de plaats doen maar ook minder als de test op 600 ew

Je klinkt inderdaad wat gefrustreerd.

I sed : true story about the receptors

edit : en neen ik heb nog geen 1750mg test /pw gezet.
Vind ik ook overkill .. 1000mg zal wel voldoende zijn.
Kan je beter peptides toevoegen als je toch een hoop wilt zetten.

OT :
150mg test p eod
100mg Tren a eod
100mg winstrol eod

Ga je veel harder op denk ik.

Laatst bewerkt:
I sed : true story about the receptors

edit : en neen ik heb nog geen 1750mg test /pw gezet.
Vind ik ook overkill .. 1000mg zal wel voldoende zijn.
Kan je beter peptides toevoegen als je toch een hoop wilt zetten.

Speculatie speculatie. "Zal wel..." geeft niet echt de indruk enig idee hebt waar je het over hebt.
Je hebt het niet geprobeerd, je kan er dus niet over meepraten.
1000mg en 1750mg is een groot verschil, helemaal in een stack.
Ik groeide altijd al goed, maar dat ik in 12 weken tijd 22 kilo zwaarder ben geworden is echt belachelijk goed.

Peptiden voegen trouwens niet zoveel toe behalve dat je er wat droger van blijft. Net zoals groeihormoon.
Op Amerikaanse boards kennen ze zeer bijzondere eigenschappen toe aan peptiden, maar het is vooral een hype moet ik je eerlijk zeggen.

ja wat is dit nou voor idiote geshizzle dat lage test tegenover hogere tren een lekker kuurtje is ?

vind zelf erg lekker wanneer de test op 750 zit en de tren op 600 elke week

en de laatste 6-8 weken de tren eruit en mast in de plaats doen maar ook minder als de test op 600 ew

Idiote geshizzle?:rolleyes:

Zelf al geprobeerd?

Is zeker een lekker kuurtje, al helemaal om te cutten.
Heb er ook bijna ook geen sides van:)

Terug
Naar boven