Fitness Seller

Test-E 250mg altijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe vaak raad jij aan om bloedwaarden te laten controleren (hematocriet, psa, cholesterol, ...) voor de "doe het zelf" - trt'ers onder ons? Is semestrieel voldoende?
Met echte TRT? Dan zou ik het gewoon net zo vaak doen als dat een arts het zou doen. En dat is het eerste jaar elk kwartaal, en daarna eenmaal per jaar.

Met echte TRT? Dan zou ik het gewoon net zo vaak doen als dat een arts het zou doen. En dat is het eerste jaar elk kwartaal, en daarna eenmaal per jaar.

Zou het gewoon doen voor je weer begint met een blast/cruise, dat is het moment dat je wilt weten of je lichaam er aan toe is :p

Of eventueel tijdens je blast als je een hele lange blast doet, om te kijken of je door kan gaan met blasten.

Ik ben 13kg aangekomen door TRT (begon op 164 cm/67kg/10% en eindigde op 164cm/80kg/14%). Voordat ik begon trainde ik al 2,5-3 jaar en was ik al gespierd (niet dat ik met niets begon). Testwaarde vooraf was daarentegen enorm laag (daarna ook enorm hoog haha).

TRT heeft het doel om een normale hoeveelheid testosteron te voorzien. Als je dus gezond bent met een normale testosteronproductie dan ga je van TRT niet enorm veel winst pakken hoor.

Dus je eigen testosteronproductie was te laag OF je hebt een hogere dosering dan TRT gezet. Ik gok op dat eerste want waarom ga je anders aan TRT (DUH)?

TRT heeft het doel om een normale hoeveelheid testosteron te voorzien. Als je dus gezond bent met een normale testosteronproductie dan ga je van TRT niet enorm veel winst pakken hoor.

Dus je eigen testosteronproductie was te laag OF je hebt een hogere dosering dan TRT gezet. Ik gok op dat eerste want waarom ga je anders aan TRT (DUH)?

Klopt.

250mg per week Test C, bedoeld als TRT (+ een klein extraatje) voor de rest van je leven is dus een no-go?

Ik zou niet zo snel naar AAS grijpen, maar door antidepressiva, antipsychotica en bèta blokkers moet ik wel aardig op m'n levensstijl letten en behoorlijk wat supplementen slikken om m'n vrije testosteron op enigszins normaal te krijgen.

Je kunt ook stellen er nooit aan te beginnen met psychische aandoeningen, maar geldt dat ook bij "maar" 250mg?

Bij voorbaat dank voor de serieuze reacties 🤜🏻🤛🏼

Graag een eigen topic aanmaken ipv oude topics bumpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven