AndroidHealthClinic

test e 500mg ew + winny kickstart als eerste kuur

heel erg bedankt tythor,

ik neem aan dat er wel een aantal dagen tussen moeten zitten toch tussen de injecties?

en 1000kcal boven onderhoud dus? zorgt dit niet voor een relatief hoge vetgain dan? probeer namelijk wel droge massa te pakken zonder al teveel vet?

alvast bedankt

Vind 1000kcal boven onderhoud nogal veel, ga je sowieso ook vet mee pakken. En ja gewoon logisch verdelen over de week, dus niet ma en di.

heel erg bedankt tythor,

ik neem aan dat er wel een aantal dagen tussen moeten zitten toch tussen de injecties?

en 1000kcal boven onderhoud dus? zorgt dit niet voor een relatief hoge vetgain dan? probeer namelijk wel droge massa te pakken zonder al teveel vet?

alvast bedankt
Als jij denkt dat je ontzettend veel massa kan pakken, dan is het zonde om daar niet naar te gaan eten. Als je denkt dat je er teveel vet mee gaat pakken moet je wat minder eten.

gwn 500 kcal erboven op en veel protein als je helemaal niet weet hoe je moet eten waarom kuur je uberhaubt
:sd:

• Topic Starter Topic Starter
iedereen bedankt voor de reacties alles is duidelijk voor mij.

en little daddy ik heb voedingservaring natural, en niet qua aas voeding daarom vraag ik het liever even duidelijk na niet dat ik me kuur ga verkloten. dus ga aub niet meteen praten van waarom kuur je uberhaubt.

deze mag van mij dicht alles is duidelijk.

Terug
Naar boven