AndroidHealthClinic

test e 500mg ew + winsdtrol 50mg ed

alfa23

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
98kg
Vetpercentage
15%
hallo bb'er

zit al een behoorlijke tijd mee te lezen op dit forum, afgelopen zondag begonnen met de kuur en daarom is het denk ik ook tijd om mezelf even voor te stellen.
dit word nu mijn 1e echte kuur, heb in het verleden nog een winstrol only kuurtje gedaan.
heb al zn plus minus 4-5 jaar trainings ervaring. alleen jammer genoeg hield ik vroeger ook wel van een lekker biertje, ben nu gelukkig al een hele lange tijd op de goede weg, bier laat ik tegenwoordig staan en voeding is een stuk schoner en meer geworden, heb er zeer veel zin in om er tegenaan te knallen, en hoop dat jullie me eventuele vragen kunnen helpen en supporten:D

stats zijn:
23 jaar, 93 kg op een lengte van 183 met een bf van 16%

kuur die ik momenteel ga volgens gaat er als volgt uit zien.
test e 500mg 1-10 e/w
winstrol 50mg 1-6 e/d
nolva 20mg 12-15 e/d

voedingsschema zal ik later nog even posten om wille van de tijd nu fftjes
ma zal zo rond de 3500 kcal gaan zitten.
over mijn gear heb ik helaas lichte twijfels ma die zal ik later op de dag even in de juiste sectie plaatsen.
verder hoop ik op tips en tools en eventuele opbouwende kritiek van diegene die een hoop ervaring in het vak hebben

Succes, ik volg! Vind je 3500 kcal niet een beetje weinig? En waarom zet je er geen HCG naast?

hai :)

ik zou winstrol maar 4 weken doen, tegen die tijd moet je test wel stabiel zijn.
en om dan nog 2 weken je leverwaarden te vernken.. maar das voorkeur uiteraard.

succes met je kuur

Laatst bewerkt:
-Ik zou een aantal % droppen in je vet
-hcg 2x500iu ew of 250iu eod vanaf week 1 tm eerste week van je nakuur.
-Test 12 weken laten lopen

En idd is het verstandig om een foto te plaatsen van je gear in de echt/nep sectie.

• Topic Starter Topic Starter
reden waarom ik er niet gelijk hcg bij heb genomen is omdat ik het kuurtje eigelijk zo simpel mogelijk
wou houden, zonder al teveel poespas erbij en om te kijken wat het huidige kuurtje met me doet.
ben me wel bewust van het feit dat het herstel sneller zou verlopen, ma als me ballen echt klein gaan worden, kan ik het bijna direct krijgen.

reden waarom ik er niet gelijk hcg bij heb genomen is omdat ik het kuurtje eigelijk zo simpel mogelijk
wou houden, zonder al teveel poespas erbij en om te kijken wat het huidige kuurtje met me doet.
ben me wel bewust van het feit dat het herstel sneller zou verlopen, ma als me ballen echt klein gaan worden, kan ik het bijna direct krijgen.

het is ook nietecht nodig ofiets, als je balletjes kleiner worden kan je dat ook gewoon negeren, na je
kuur komt dat vanzelf goed.

ze zijn nogal hcg-lievend hier op het forum, maar een aantal jaar geleden gebruikte niemand het en kwam
het ook goed.

en jah, met kleinere ballen lijkt de penis groter uiteraard

het is ook nietecht nodig ofiets, als je balletjes kleiner worden kan je dat ook gewoon negeren, na je

ze zijn nogal hcg-lievend hier op het forum, maar een aantal jaar geleden gebruikte niemand het en kwam
het ook goed.

Lol het gaat niet om het cosmetisch effect maar om het feit dat je sneller herstelt na je kuur. Niet komen met smoesjes zoals ik "voel" me zonder hcg goed na de nakuur. Meten = weten en dat toont aan dat het daadwerkelijk zin heeft. Vooral als je middelen zoals tren en deca gebruikt. Iedereen blijft maar lullen time on = time off.

De opmerking een aantal jaren geleden gebruikte niemand het slaat al helemaal nergens op haha.

het ook goed.

Hcg moet je niet als poespas zien maar als een must als je off gaat imo
Je herstel is veel efficienter op langere termijn betreft het behouden van gains etc
Hoe sneller jij je natuurlijke test level behaald hoe minder massaverlies er zal plaatsvinden

En ballen die kleiner worden doen er niet toe om hcg daarvoor te nemen is bijzaak imo
Of ze nou klein of groot zijn ze moeten test gaan produceren dat is waar t om draait

hai :)

ik zou winstrol maar 4 weken doen, tegen die tijd moet je test wel stabiel zijn.
en om dan nog 2 weken je leverwaarden te vernken.. maar das voorkeur uiteraard.

succes met je kuur
ik heb 2 potjes van elk 100 stuk 10 mg, wil het wel allemaal gewoon op kunnen maken
ma als ik ma 4 weken doe kom ik op 70mg p/d, is dit niet meer dan voldoende voor een kickstart met winstrol?
hoe zou jij de iname dan verdelen jeroen ik lees veel verschillende meningen over verspreid of in 1x inemen ivm betere opnamen. ma dan heb je wel weer een onstabielere bloedwaardes ivm halfwaarde tijd van 9 uur

Ik meen dat het 6 uur is. Zou 's ochtends 20mg pakken en 90min voor de training 30mg.

ik zal de hcg zeker in gedachte houden

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

momenteel neem ik ze 3 x over de dag verdeeld
0700 20mg
1500 20mg
2200-2300 10mg

Hcg moet je niet als poespas zien maar als een must als je off gaat imo
Je herstel is veel efficienter op langere termijn betreft het behouden van gains etc
Hoe sneller jij je natuurlijke test level behaald hoe minder massaverlies er zal plaatsvinden

En ballen die kleiner worden doen er niet toe om hcg daarvoor te nemen is bijzaak imo
Of ze nou klein of groot zijn ze moeten test gaan produceren dat is waar t om draait

een must is het niet, het helpt.

en je gains raak je toch kwijt, als je daar op gesteld bent moet je gewoon blasten en cruisen.

---------- Post added at 19:57 ---------- Previous post was at 19:52 ----------

Lol het gaat niet om het cosmetisch effect maar om het feit dat je sneller herstelt na je kuur. Niet komen met smoesjes zoals ik "voel" me zonder hcg goed na de nakuur. Meten = weten en dat toont aan dat het daadwerkelijk zin heeft. Vooral als je middelen zoals tren en deca gebruikt. Iedereen blijft maar lullen time on = time off.

De opmerking een aantal jaren geleden gebruikte niemand het slaat al helemaal nergens op haha.

waarom slaat die opmerking nergens op?

ik kom verder niet met smoesjes, ik blast en cruise, ik heb het spul zoiezo niet nodig

een must is het niet, het helpt.

en je gains raak je toch kwijt, als je daar op gesteld bent moet je gewoon blasten en cruisen.

---------- Post added at 19:57 ---------- Previous post was at 19:52 ----------

waarom slaat die opmerking nergens op?

ik kom verder niet met smoesjes, ik blast en cruise, ik heb het spul zoiezo niet nodig

Nakuren is ook geen must, maar het helpt ook. Zo kun je bezig blijven. Je gains raak je toch kwijt, waarom the **** zou ie dan uberhaupt kuren? :') Ik blast en cruise ook maar zal niet zeggen dat je als je cycled niks kan behouden.

Ook als je blast en cruised kun je HCG nodig hebben, tenzij je zeker weet nooit kids te willen en nooit meer off te gaan.

Nakuren is ook geen must, maar het helpt ook. Zo kun je bezig blijven. Je gains raak je toch kwijt, waarom the **** zou ie dan uberhaupt kuren? :') Ik blast en cruise ook maar zal niet zeggen dat je als je cycled niks kan behouden.

Ook als je blast en cruised kun je HCG nodig hebben, tenzij je zeker weet nooit kids te willen en nooit meer off te gaan.

als mijn spermcount weg is, en ik besluit ooit kids te willen hebben kost me dat 3 maanden en een zooi hcg om de spermcount weer goed te krijgen. Maar is niet nodig om dat bij b&c altijd te gebruiken.

nakuren is ook nieteens een must nee, begrijp me niet verkeerd, hcg zal wel iets helpen indeerdaad.
maar essentieel is het niet, iemand kan een prima eerste kuur hebben en er prima van bijkomen zonder
hcg.

en het meeste van je cycles kan je niet behouden, misschien een tijdje, maar in the long run raak je
het gewoon kwijt. Daarom doen mensen als u en ik blasten en cruisen.

en het meeste van je cycles kan je niet behouden, misschien een tijdje, maar in the long run raak je

je kunt toch gewoon cycles van 3 maanden doen met hcg en goede nakuur, vervolgens 6 weken off, en weer een nieuwe cycle doen...betwijfel dat je veel kwijt raakt in die 6 weken qua echte gains, misschien een derde

je kunt toch gewoon cycles van 3 maanden doen met hcg en goede nakuur, vervolgens 6 weken off, en weer een nieuwe cycle doen...betwijfel dat je veel kwijt raakt in die 6 weken qua echte gains, misschien een derde

nice try, maar je bloedwaarden zijn na een cycle van 3 maanden en 6 weken off nogsteeds ****ed.

als je zoiets ooit van plan bent, ben je beter af met 6 weken cruisen, op alle mogenlijke fronten

als mijn spermcount weg is, en ik besluit ooit kids te willen hebben kost me dat 3 maanden en een zooi hcg om de spermcount weer goed te krijgen. Maar is niet nodig om dat bij b&c altijd te gebruiken.

nakuren is ook nieteens een must nee, begrijp me niet verkeerd, hcg zal wel iets helpen indeerdaad.
maar essentieel is het niet, iemand kan een prima eerste kuur hebben en er prima van bijkomen zonder
hcg.

Klopt, zo kan het ook idd, dan heb je geen HCG tijdens nodig. Ga ik vanaf binnenkort ook doen, stel dat ik over 10 jaar pas een keer kids wil trek ik er liever dan een jaar HCG voor uit dan er nu nog 10 jaar mee bezig te zijn :P Tenzij ik single zou worden, geen zin in een one night stand met de opmerking : goh waar zijn je ballen heen.

Ik vind persoonlijk HCG belangrijker dan een SERM als het zou gaan om herstellen. Als je je productie op gang houdt herstel je zoveel makkelijker. Heb het laatst eens zo gezegd : stel je voor dat je ballen een hele grote, zware boom zijn. Die boom kun je om laten donderen en later weer recht proberen te trekken ( geen HCG, k*twerk ) of je stut 'm zodat ie niet om dondert ( HCG ).

Betwijfel of je na 6 weken alweer op de volle 100 % herstelt bent. Je moet er ook van uit gaan dat je, zo gauw je een eind boven je natuurlijke max zit, je veel en veel meer moeite moet doen om je spier te behouden zonder een vetkwab te worden.

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------

nice try, maar je bloedwaarden zijn na een cycle van 3 maanden en 6 weken off nogsteeds ****ed.

als je zoiets ooit van plan bent, ben je beter af met 6 weken cruisen, op alle mogenlijke fronten

Ben ik het mee eens. Ga dan niet off.

Kan iemand mij dan wel vertellen wat de voorkeur geniet over de inname van winstval. Op 50 mg per dag houden en verdelen of kickstart op 4 weken houden op 70mg. En innamen verdelen of in 1x?

Kan iemand mij dan wel vertellen wat de voorkeur geniet over de inname van winstval. Op 50 mg per dag houden en verdelen of kickstart op 4 weken houden op 70mg. En innamen verdelen of in 1x?
Niet meer dan 50 mg nemen, vanwege mogelijke leverschade. Verdelen over 2x per dag, elke 12 uur dus. Waarom moet je het potje per se opmaken ???

Na hoeft niet perse, ma dan blijf ik niet met een restant zitten, weet niet of ik hierna meteen weer een kuur wil doen en om een restant weg te gooien vind ik zonde, dus gewoon op 50 mg per dag voor 6 weken houden dan ma

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------

ik zou mijn gear nog in de echt nep sectie plaatsen, helaas kan ik dat nog niet doen omdat ik nog geen 25 post's heb gehad. zodra het mogelijk is zet ik de fotos er meteen op

Terug
Naar boven