AndroidHealthClinic

Test E 500mg HCG 1000IU (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
eerlijk... ik ben begonnen en. nooit meer off geweest enkel eens 1jaar.omdat ik een bicep pees had afgescheurd in de schouder... na 4maand was ik hersteld van 2jaat cruise.en.blast... ben mijn 1e test e kuurtje 8kg bijgekomen
..
 
eerlijk... ik ben begonnen en. nooit meer off geweest enkel eens 1jaar.omdat ik een bicep pees had afgescheurd in de schouder... na 4maand was ik hersteld van 2jaat cruise.en.blast... ben mijn 1e test e kuurtje 8kg bijgekomen
..
Lekker man! Een kilotje of 8 is ook waar ik op hoop, zeker omdat ik nog lang niet aan natuurlijk max zit zou dat wel moeten lukken. Mijn goals is approx 80kg shredded to the bone, zodat ik mens physique kan gaan veroveren, en als dat niet lukt het strand :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De langere in dikkere naalden worden gebruikt voor het optrekken omdat die steviger zijn, breder, meer volume, langer. Al deze dingen zijn veel makkelijker als je iets wil opzuigen. als je vb. iets zou willen opzuigen met een insulinenaald duurt dat uren.
Aan de andere kant gebruikt men kleinere naalden voor het injecteren omdat het ten eerste gewoon veel beter voelt, en omdat je dan je spier zo weinig mogelijk schaadt, want de eerste malen is PIP echt erg (toch bij mij), en dat wil je natuurlijk zo veel mogelijk beperken zodat je niet mankt en je niet 10 weken legs hoeft te skippen.
PIP komt meestal door de reactie van de stof/olie in de spieren.
 
PIP komt meestal door de reactie van de stof/olie in de spieren.

True, maar ik kan me voorstellen dat als je een 80x04 naald in je quadriceps spiest je ook wel wat spierpijn daarvan zal hebben. Natuurlijk niet zo veel, hangt ook af van je techniek natuurlijk, maar een kleinere naald voelt gewoon veel minder naar.
 
miss toch gaan voor een 0.8x40mm naald en in je glute.. ik had er bijna geen pip van alleen eerste 2 injects misschien. 1x in quad gezet en kon een week amper mn knie buigen, schoenen aantrekken etc was echt een hele uitdaging:o + het is zo zonde want je kunt dan amper benen trainen
 
Ik train nu al bijna 2 jaar serieus. Heb een erge bankart Laesie opgelopen waardoor die af en toe zwaar uit de kom gaat. Met tonnen gewicht trainen doet daar zeker geen goed aan. Met AAS kan je lower weight, meer focussen op de contractie, meer reps. Daarnaast was ik van plan om toch voor AAS te gaan, aangezien mijn droomfysiek toch niet natty is en ik liever geen jaren verspil. Ik ben aan deze kuur begonnen mede als experiment op mezelf. Stel nu hypothetisch dat ik bakken sides krijg, dan stop ik er uiteraard mee. Als het me echter niet zo veel doet op mijn leeftijd, dan doe ik gewoon mijn kuur uit.

Bedankt voor de tips! zal de ibuprofen zeker eens proberen! Zodadelijk volgt een nieuwe update.



Bedankt man!
Ik maak hier van uit dat je dus kuurt zodat je met lichtere gewichten toch massa kan kweken? Als je stopt met kuren en je blijft de lichte gewichten toepassen zal eht kuren maar voor een ijdelijke 'vergroting' zorgen spijtig genoeg. Als je op jouw stats kuurt en daarna kan je hard blijven trainen (met zware gewichten), dan kan je veel, zoniet alles, bijhouden. In dit geval zal dat niet zijn denk ik hoor...
 
Ik maak hier van uit dat je dus kuurt zodat je met lichtere gewichten toch massa kan kweken? Als je stopt met kuren en je blijft de lichte gewichten toepassen zal eht kuren maar voor een ijdelijke 'vergroting' zorgen spijtig genoeg. Als je op jouw stats kuurt en daarna kan je hard blijven trainen (met zware gewichten), dan kan je veel, zoniet alles, bijhouden. In dit geval zal dat niet zijn denk ik hoor...

Klopt. Aangezien mijn schouders groter en sterker zullen zijn verwacht ik dat ze het schoudergewricht zelf wat zullen ontlasten. Zo merk ik duidelijk het verschil als ik train met fitte schouders en als ik train als ze nog sore zijn. Ik verwacht daarom dat, als ik betere ontwikkelde schouders en ook natuurlijk de rest heb, ik efficiënter en zwaarder zal kunnen trainen. Misschien nog altijd niet het normale niveau, maar ik zal blij zijn met wat ik over hou.
 
Ik las dat je zoveel mogelijk eiwitten probeert binnen te krijgen,hoeveel gram eiwitten eet je dan wel niet per dag?
 
Ik las dat je zoveel mogelijk eiwitten probeert binnen te krijgen,hoeveel gram eiwitten eet je dan wel niet per dag?

Net boven de 400g ongeveer.
 
Meer als 3 keer lichaams gewicht.
Lijkt me een beetje overkil
 
Meer als 3 keer lichaams gewicht.
Lijkt me een beetje overkil
Aangezien mijn eiwitsynthese en testosterongehalte ook vele malen de normale hoeveelheid zijn lijkt het me niet zo'n zware overkill. Ik roei mijn spieren echt helemaal uit tijdens mijn workouts dus wil zeker zijn dat ze alles krijgen om zich goed te herstellen.
Ik eet niet zo veel Kcal in vergelijking met anderen hier, of proffesionals, of strongmen. Dus een hoog percentage eiwitten blijkt wel nuttig te zijn. Ik vind het allesinds een beter alternatief dan vetten en koolhydraten overkill, aangezien ik de eiwitten gewoon weer lekker uitpis als ik ze niet nodig heb.

Hoeveel eiwitten nodig is om spiermassa op te bouwen is altijd al een grote discussie geweest, en ik zit er liever boven dan eronder. Zeker op AAS, want we kennen de werkelijke potentiële kracht ervan niet.

Uiteraard doet ieder wat hij/zij wil, maar die keuze is in mijn geval wel heel bewust.
 
Aangezien mijn eiwitsynthese en testosterongehalte ook vele malen de normale hoeveelheid zijn lijkt het me niet zo'n zware overkill. Ik roei mijn spieren echt helemaal uit tijdens mijn workouts dus wil zeker zijn dat ze alles krijgen om zich goed te herstellen.
Ik eet niet zo veel Kcal in vergelijking met anderen hier, of proffesionals, of strongmen. Dus een hoog percentage eiwitten blijkt wel nuttig te zijn. Ik vind het allesinds een beter alternatief dan vetten en koolhydraten overkill, aangezien ik de eiwitten gewoon weer lekker uitpis als ik ze niet nodig heb.

Hoeveel eiwitten nodig is om spiermassa op te bouwen is altijd al een grote discussie geweest, en ik zit er liever boven dan eronder. Zeker op AAS, want we kennen de werkelijke potentiële kracht ervan niet.

Uiteraard doet ieder wat hij/zij wil, maar die keuze is in mijn geval wel heel bewust.
Ah oké

Bedankt voor je reactie
 
als je veel last van die PIP hebt moet je je vial even opwarmen in warm (niet kokend) water, werkte voor mij ook ;)

en let op je voeding. vind het bovendien opmerkelijk dat je na een paar dagen al merkte dat het werkte want dat gevoel kreeg ik pas na 3 weken. Ben ik de enige hierin?
 
Op hoeveel kcal en vetten zit je nu dan?
Ik zou juist wat hoger gaan zitten in kcal

Rond de 100g vet en 4000Kcal. Ik hou altijd mijn vetten laag omdat ik makkelijk vet opsla en dit snel veel Kcal voor zijn rekening neemt.
 
als je veel last van die PIP hebt moet je je vial even opwarmen in warm (niet kokend) water, werkte voor mij ook ;)

en let op je voeding. vind het bovendien opmerkelijk dat je na een paar dagen al merkte dat het werkte want dat gevoel kreeg ik pas na 3 weken. Ben ik de enige hierin?

PIP heb ik alleen de eerste keer vooral na spierontmaagding.
Voeding is gewoon tip top. Toch ben ik even verbaasd als jij dat ik het zo snel merkte. Ik had me voorbereid op 3 weken niks speciaal maar niks was minder waar. Wie weet zit er stiekem Prop in ipv Enanth :o.

Maar dat vind ik nou net het boeiende van een kuurlog, iedereen heeft een ander verhaal en andere ervaringen waar je uit leert. Misschien blijf ik aan week 7 wel vastzitten op een plateau. Wie weet? Ik hou mijn log updated en zie wel hoe het verdergaat. Dan post ik op het einde de progresspics en het verschil qua stats.
 
Klopt. Aangezien mijn schouders groter en sterker zullen zijn verwacht ik dat ze het schoudergewricht zelf wat zullen ontlasten. Zo merk ik duidelijk het verschil als ik train met fitte schouders en als ik train als ze nog sore zijn. Ik verwacht daarom dat, als ik betere ontwikkelde schouders en ook natuurlijk de rest heb, ik efficiënter en zwaarder zal kunnen trainen. Misschien nog altijd niet het normale niveau, maar ik zal blij zijn met wat ik over hou.
Het is dus eigenlijk nog afwachten wat het resultaat hiervan dan zal zijn na de kuur? :D
Ik hoop voor jou dat je schouderspieren inderdaad veel overnemen en je schouder sterker maken zodat je erna zwaarder kan blijven trainen! Het gewricht 'ontlasten' zulen ze volgens mij niet doen tbh. Weet niet hoe of waarom maar ik hoop voor jou dat ik het mis heb :D
 
PIP heb ik alleen de eerste keer vooral na spierontmaagding.
Voeding is gewoon tip top. Toch ben ik even verbaasd als jij dat ik het zo snel merkte. Ik had me voorbereid op 3 weken niks speciaal maar niks was minder waar. Wie weet zit er stiekem Prop in ipv Enanth :o.

Maar dat vind ik nou net het boeiende van een kuurlog, iedereen heeft een ander verhaal en andere ervaringen waar je uit leert. Misschien blijf ik aan week 7 wel vastzitten op een plateau. Wie weet? Ik hou mijn log updated en zie wel hoe het verdergaat. Dan post ik op het einde de progresspics en het verschil qua stats.

lag misschien ook aan de kwaliteit Test E die ik eerst had. mijn eerste 4 weken draaide ik op andere test dan in de laatste 4 weken. Succes in ieder geval ;)
 
Aangezien mijn eiwitsynthese en testosterongehalte ook vele malen de normale hoeveelheid zijn lijkt het me niet zo'n zware overkill. Ik roei mijn spieren echt helemaal uit tijdens mijn workouts dus wil zeker zijn dat ze alles krijgen om zich goed te herstellen.
Ik eet niet zo veel Kcal in vergelijking met anderen hier, of proffesionals, of strongmen. Dus een hoog percentage eiwitten blijkt wel nuttig te zijn. Ik vind het allesinds een beter alternatief dan vetten en koolhydraten overkill, aangezien ik de eiwitten gewoon weer lekker uitpis als ik ze niet nodig heb.

Hoeveel eiwitten nodig is om spiermassa op te bouwen is altijd al een grote discussie geweest, en ik zit er liever boven dan eronder. Zeker op AAS, want we kennen de werkelijke potentiële kracht ervan niet.

Uiteraard doet ieder wat hij/zij wil, maar die keuze is in mijn geval wel heel bewust.

calorie overschot zorgt voor vet toenamen of het nu komt door vet /kh of eiwitten maakt niet uit. Zou ook niet logisch zijn he anders kan je in een cut onbeperkt eiwitten nemen aangezien je ze toch wel uit pis :;)
 
calorie overschot zorgt voor vet toenamen of het nu komt door vet /kh of eiwitten maakt niet uit. Zou ook niet logisch zijn he anders kan je in een cut onbeperkt eiwitten nemen aangezien je ze toch wel uit pis :;)

Hier is TS zich wel bewust van volgens mij. Wat TS meer bedoelde was dat stel zijn eiwitten hoeveelheid niet optimaal is (en hij dus teveel eet) hij alles wat hij niet gebruikt aan eiwitten toch uitplast. 400gr is aardig wat maar als je lever gezond is zou dat opzich prima moeten zijn.@TS je geeft aan dat 4000kcal weinig is voor het DBB standaard maar dat valt wel mee hoor, zie mensen vaker minder eten dan dat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven