XXL Nutrition

Test E 500mg HCG 1000IU

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag 22.

Wakker worden van het hoesten en omdat je stikt in je eigen snot is geen goed nieuws. Weer helemaal hervallen dus. Bagger dat dit de 2de week wordt dat ik ziek ben. Misschien vandaar de kleine plateaufase. Moeder natuurlijk vindt me duidelijk een te groot monster :o. Trainen en eten zitten er vandaag niet echt in. denk dat ik zowat 2k kcals binnenheb vandaag. Indien snot veel nutriënten bevat kom ik misschien toch nog aan 4000Kcals. Iemand die de eiwitwaarde van snot kent?:rolleyes:

Savonds dan maar pinnen zodat testo niet teveel dropt. Het openen van The box of Pandora doet me realiseren dat ik wat heb geknoeid met het optrekken en ik na deze week misschien nog 100mg testo heb. Nieuwe vial fixen dus.

Om het ergste eerst te nemen ben ik dan maar weer voor de 4 graden celcius HCG gegaan. Omdat ik zo idioot was alle HCG in 1 spuit te trekken ben ik dus verplicht dit steeds aan koelkasttemperatuur te zetten. Was dat me weer een hel.
Het brand gewoon zo hard dat mijn hele buik rood wordt, ik mijn buikspieren zowat voel bevriezen en daarna redelijk misselijk wordt. Dan maar overgeschakeld naar de testo.

Om de een of andere reden raakte de naald maar niet door mijn steenharde konthuid en deed het echt wel pijn in vergelijking met gewoonlijk. Omdat ik echt niet door mijn rechterkont raakte heb ik de naald dan maar teruggetrokken waarna ik begon te bloeden. Vreemd, de pijn was dus waarschijnlijk omdat ik in een ader zat. Dan maar ergens anders geprobeerd en weer hetzelfde probleem. Dan maar naar links overgeschakeld. Weer hetzelfde liedje.

Ik was het beu aangezien ik ziek ben en echt niet van plan ben om te lang in de badkamer te staan kloten aangezien ik gewoon weer naar bed toe wil. Aspiratie, niks. Injecteren dan maar. Lukt vlot. Ik duw mijn huid wat in zodat ik zeker IM injecteer. Bij het terugtrekken voel ik dat er wat terug meekomt en krijg ik een kort piekend gevoel dat uitstraalt naar mijn been. Plots voel ik me niet zo goed en begin ik te zweten als een skiër in de woestijn. Niet zo prettig dus, maar niet zo'n domper op mijn dag aangezien deze toch niet zoveel voorstelt.

Het viel me vandaag ook op dat sinds kort mijn huid meer glanst en nog vettiger is dan gewoonlijk. In tegenstelling heb ik veel minder acneontwikkeling dan normaal. Gewoonlijk staat mijn hele bakkes af en toe vol met dikke rode zweren. Nu af en toe een kleintje na het scheren en dat is het zowat. Ook merk ik dat ik me nu vaker moet scheren en mijn baardgroei wat is toegenomen. Vreemd genoeg zijn de nieuwe haren blond ipv het gewoonlijke zwart en zijn het nog echt donshaartjes eigenlijk. Baardgroei is niet zo sterk vertegenwoordigd in mijn genenpool vandaar dat dit opvalt. In tegenstelling daarop heeft mijn familie danweer zeer veel en dik hoofdhaar waardoor ik me nooit zorgen moet maken over kalen. Puffy nipples lijken verminderd te zijn, alsook mijn omvang in het algemeen, maar dat is waarschijnlijk gewoon te wijten aan ziekte.

Ook al kuur ik dus duidelijk niet in optimale omstandigheden, het is wel een goede weergave van een realistische kuursituatie die bij iedereen kan voorkomen. Op deze manier weet je toch nog van: "Welk resultaat zou ik boeken als...", wat toch een heel belangrijk gegeven is voor mij van deze eerste kuur. Dit hoeft niet noodzakelijk een gekke massawinst te bieden, al zou het omgekeerde me zeer teleurstellen uiteraard. Mijn grootste vragen waren nog steeds "Welk effect heeft dit op mij (mentaal)?" "Wat zou er gebeuren met mijn gyno?" "Maak ik minder gains als ik drink tijdens een kuur?" " Hoeveel water zou ik vasthouden?" enzoverder.

Fysiek niet zo'n interessante dag dus vandaag. Maar morgen vlieg ik er no matter what gewoon weer in. Knalleuuh.

Dag 23.

Voel me vandaag al wat beter. Lekker kunnen uitslapen en vroeg in het nestje gekropen dus dat zal wel wat geholpen hebben.

Ik kan het niet langer aanzien dat mijn spieren me smeken om helemaal kapotgelift te worden dus ga ik maar eens naar de gym toe. FUAAARK. Vandaag dan maar chest met de bejaardenclub die altijd aanwezig is 's ochtends.

Aangezien mijn chest niet zo snel vooruit gaat dacht ik vandaag eens voor 100% Supersaiyan form te gaan met steroid low weight high volume.

Daar lag ik dan Te pressen met 16kg Dumbbells. De eerste set niet te veel gemerkt. 2e set deed wat zeer na een rep of 12 maar niet veel soeps. Schouders gingen dan wel weer tegenpruttelen dus ik snap er niets meer van.

Na 4 Pumploze oefeningen doe mij alleen schoudermoeilijkheden bezorgden ben ik dan maar voor Chestdestroyer 2.0 gegaan namelijk Incline Crossovers. Formidabele vorm, goeie flex en average gewicht gaven mij in slechts 2 sets echt een GIGANTISCH GEKKE PUMP. Heb ik nog nooit in mijn hele leven gevoeld. Borst was echt gigantisch. Mijn huid werd zelfs wat rood dus het was echt wel beestig doorbloed. Daarna nog wat gepompt bij de spiegel uit pure zelfbewondering en de workout afgesloten met 5min naar mijn chest staren in de spiegel en glimlachen als een kindje met zijn eerste lolly.

Direct zo snel mogelijk Shake gepakt en maaltijd gegeten zodat er zeker genoeg nutriënten naar mijn borst gingen om een echte monsterchest te bouwen.

Daarna helaas naar uni voor les. Eenmaal aangekomen betrappen ik en een jaloerse vriendin me erop dat ik zowat de hele tijd naar wijven zit te staren. Uiteraard heb ik de hele middag niet opgelet, maar ik had het in de hand en dat was het belangrijkst. Was het niet dat er natuurlijk na het 2e lesblok zo'n hete fitte chick met zo'n sexy bril recht voor mij ging komen zitten. Je weet wel zo'n bril die zo'n hete stoute secretaresse zou hebben. De volgende 40 min waren mijn hersenen absoluut pervert en bezig met hoe het zo zijn om nu aan der oorlel te gaan sabbelen of der tieten gewoon te pakken of iets dergelijks. Allemaal heel ongemakkelijk uiteraard en concentratie was gewoon niet te vinden.

Helaas besloot het meisje in kwestie op het enkele moment dat ik efkes aan het schrijven was en niet dacht aan der kapot neuken, der haar op mijn tafeltje te gooien om het daarna in een staart te steken. Met de golf van immens zacht haar die ik nu tussen mijn vingers had kwam een walm van immens hemelse heur. Waarna ik durf te wedden dat ik zeker 10 seconden gewoon heb zitten snuiven. Ik voelde me op dat moment immens verliefd en geil. Ver boven het ergs wat ik ooit geweest ben. Toen heb ik om de een of andere vreemde reden een paniekbericht gestuurd naar mijn vriendin over hoe geil ik wel niet was maar die snapte het hele probleem duidelijk niet want die begon me nog meer op te geilen. Resultaat is een blueballs+boner rit naar huis.
Uiteraard direct bartraining toen ik thuiskwam.

PIP was aan de andere kant dan weer erg vreemd. Mijn hele linkerglute voelt gezwollen, en ik zeg voelt want het ziet en voelt er vanaf buiten helemaal normaal uit, behalve dan de injectieplaats zelf maar dat is normaal aangezien ik maar blijf aderen doorboren als een baas.
Na de inject van gisteren voel ik me placebo gewijs meer anabool dan op mijn days off en dat doet heel wat met een mens. Honger en motivatie is weer helemaal terug. Kan niet geloven dat ik al in week 4 zit. Het lijkt echt alsof het gisteren was dat ik voor de eerste keer zette.

Dag 24.

Alweer vroeg uit de veren dus als gewoonlijk zombiemode tot smiddags. Over de middag langs een vriend geweest voor lunch, waar ik heb ontdekt dat krielaardappelen echt gestoord lekker zijn. Met een volle maag en een linkerglute zo stijf als een plank de trein op richting Olympus. Vandaag is Back en heb niet zo spetterend veel energie vergeleken met anders. Gisteren wat motivational vids gekeken dus het kriebelt toch wel om vandaag weer alles te geven.

Ben vandaag voor een iets andere aanpak gegaan. Reps bestonden uit 4/3/4/1 voor supergekke contractie.

Opwarming single arm bent over rows 4x12.
Voelde hier al een echte burn, en voor het eerst ook muscle mind met mijn rhomboids (spieren onder de traps).
Daarna Barbell bent over rows 4x12
Gevolgd door T bar rows 4x12 3 bent over exercises die ook al zorgden voor lower back pump.
Daarna Chin ups 4x5 meer lukte helaas niet door de pump en het zweet, mijn armen bleven steeds haperen langs mijn rug.
4x12 Pulldows, afwisselend close en wide grip voor goeie stimulatie over de hele rug. Superoefening!
Afgewerkt met Seated rows 4x12 en als ik me niet vergis roman chair 4x20, helaas geen tijd meer genoeg voor deadlifts, maar kijk ernaar uit om deze de volgende keer te doen.

Ik merkte dat ik na de opwarming echt gigantisch aan het zweten was, echte roidsweat. Mijn huid glansde helemaal van het zweet en de vettigheid. Lichaamstemperatuur ook weer hoog. Gek genoeg heb ik nu constant 38°C... Wist niet dat dat ook een side was, ofwel ben ik gewoon ernstig ziek zonder het te weten. Who knows.

Savonds kwam mijn vriendin langs en aten we samen met mijn ouders een oveschotel kip met pasta, paprika, tomaat en wortel met tomatensaus afgetopt met gegrilde kaas. Een echte kaloriebom dus, maar zo lekker. Denk dat ik de halve schotel heb opgegeten. #mad gains.

Daarna is mijn vriendin nog laat gebleven dus inject is helaas voor morgen. Mijn laatste volle spuit, dus dat wordt nieuwe bestellen. Helaas is het platform dat ik gebruik om mijn dealer te contacteren offline atm. Hoop maar dat het niet te lang duurt. Gelukkig was het het waard want de bedcardio na het douchen was de moeite :hornyna:. Kon direct weer de douche in.

Dag 25.

Yeepla Glute PIP is helemaal weg maar dat geldt bij lange niet voor de sexdrive. Al is het 5u snachts of 5u smiddags, kleine Zeus gaat er helemaal voor :penis:.

Vandaag 75,5 dus das wel lekkah.

'S ochtends dan eindelijk de inject gedaan. Aan de ene kant totaal geen zin in, maar het is steeds weer spannend dus toch wel aantrekkelijk om te doen. Om de een of andere reden raakt die naald maar niet doorheen de huid van mijn rock solid ass. Omdat ik me zeer artistiek voel vandaag heb ik maar besloten er een tekening bij te maken.
2ntcyoh.png


Vandaag was schouders en had besloten wat meer oefeningen, sets en reps te doen. Training was als volgt.

Hammer Strength Machine 4x15
DB Read delt fly 4x20
DB Front raises 4x15
DB side raises 4x20
1 arm DB Shoulder press 4x20
Trap raises 4x15
Cable shruggs 4x20
Plate front raises 4x20
Face pulls 4x20
DB side raises 4xLIMIT.


Safe to say zwaarste training uit mijn leven. Schouderpijn was weer om van te wenen. Armen optillen nadien was onmogelijk. Delts helemaal in brand en big as fuck. Schouders zagen er Huge en Juicy AF uit weer. Echte knallers om trots op te zijn. De rest van de avond wordt studeren en platte rust, want deze kanonskogels verdienen wel wat rust. Vreemd genoeg na een half uur, toen de pump wegtrok, kreeg ik een verzadigend en bevredigend gevoel en waren ze alweer als nieuw. Het was vergelijkbaar met wanneer je je 's ochtends uitrekt en daarna je spieren weer loskomen. Voor de rest niet zo veel te vertellen dunkt me dus dan maar de dickpics.
Ben je er klaar voor?
Helaas.
orqnuv.jpg

339qff9.jpg

16gbo6d.jpg

2d11s09.jpg

Deze zijn allemaal gemaakt op de days off door hangover en ziekte in worst lighting EU dus no hate plz :gay:.
2hfly02.jpg

Deze was vandaag. #neverskiplegday
Geef mijn bewonderenswaardige kunstwerken gerust een likeje.

Dag 26.

Vandaag weer armen. Heb deze week wat trainingsvids bekeken over hoe je vooruitgang in je armen maximaal kunt maken.Omdat mijn Biceps wat piek ontbreekt en triceps vooral outer head ontbreekt, zal ik vandaag deze gaan focussen.
Vandaag dus geen EZ bar formaties, alles straight bar. Bij curls volgde ik nu het repetitieformaat 3/1/3/2 waarbij ik op het einde voor maximale extensie ging en dus triceps flex en tijdens armflexie ook nogmaals extra biceps flexen.

Ook al zijn armen redelijk wat gegroeid en heb ik al een grote kracht increase ben ik niet tevreden met de resultaten en verhouding tegenover schouders. Biceps was duidelijk geschokt door mijn nieuwe routine en scheurde echt als papier in twee. Alle sets werden zowat beëindigt wanneer de bar simpelweg uit mijn handen viel en mijn biceps schreeuwde van de pijn.

Daarna triceps begonnen met het gewoonlijke gewicht op skullcrushers. Vreemd genoeg had ik 0,0 moeite met dat gewicht en heb ik puur voor de lol er 40 reps mee gedaan, waarna ik nog steeds geen stretch of burn voelde, gewoon vermoeidheid. Daarna heb ik het gewicht verdubbelt waarmee ik nog steeds 20 reps kon elke set. Weliswaar met meer moeite, maar zonder het te realiseren heb ik dan toch 7 sets skullcrushers gedaan waarna ik al een zeer grote tricepspump had. Door de rest van de training ook gigantisch geschockt door triceps krachttoenname.

Training bestond uit:
Barbell curls 4x15
Seated Dumbbell curls 4x15
Random curl machine 4x15
Skullcrushers 1x40 6x20 (zou normaal 4x20 zijn )
Close grip push ups 2x25
Triceps pulldows 4x20
Triceps pushdows 4x20


Daarna bleef ik bij mijn vriendin slapen en aangezien ze op reis vertrekt komende maandag maken we van het moment gebruik om het leven uit elkaar te neuken. Helaas kreeg ik daarna zowat een hartaanval en zweet ik als een paard.

Dag 27.

Om 9u wakker worden met een stijve pik, uitgedroogd en hongerig as fuck zijn ondertussen al een gewoonte geworden. Helaas is ochtendseks daardoor moeilijk te overleven en lig ik erna altijd een half uur te bekomen en ben ik kletsnat van het zweet.

Huid is duidelijk steeds vetter aan het worden want ik glans als geen ander. Acné steekt ook weer de kop op en mijn hoofd is duidelijk boller aan het worden (vochtkopjee). Spierdefinitie is duidelijk wat achteruitgegaan door vochttoename alsmede een (kleine) vettoename.

Omdat ik, zoals eerder vermeld, vind dat chest en voornamelijk inner chest meer werk nodig had ben ik vandaag voor chest gegaan.

Louter uit experiment heb ik vandaag de seated machine pec fly ingeruild voor cables en bench die ik dan in 90° heb gezet. Duidelijk veel beter dan machine, zeker een aanrader. Bij de isolation exercises weer monsterpump, helaas blijkt het onmogelijk deze te behouden bij compounds. Ik voel de burn echt wel, er komt vreemd genoeg gewoon geen pump. Ik zal in het vervolg eens proberen met DB's dan, ze helemaal tegen elkaar aan te duwen voor extra flex. Hopelijk brengt dat dan wat pump. Iemand hier anders ervaring mee?

Ben vandaag ook uitgezonderd een keer voor flat bench gegaan om lower pec area wat meer te stimuleren voor wat meer definitie aan de randen, ook al wordt dat wat bemoeilijkt door gyno.

Training bestond dus uit:
Seated cable flies 4x15
Iron T cross 4x15
Single handed Incline crossovers 4x15
(nog steeds de beste voor pump bij mij.)
Incline DB press 4x15
Decline push ups 4x20
Flat Bench 4x15
Plate Press 2x15
(Op dit moment was chest helemaal op, kon er geen enkele rep meer uit krijgen.)

Behalve een Post-Workout Shake heb ik op dit moment nog niet veel gegeten, maar omdat ik daar nu blijkbaar geen aandacht aan lijk te besteden begin ik met studeren. Plots is het 7u en dus avond eten.

Mijn moeder had een gerecht gemaakt voor 2x3 porties (3 om in te vriezen), helaas heeft ze dat nooit kunnen invriezen want ik had het allemaal opgegeten:o. Ik merkte aan de blik van mijn ouders dat ze zich zo stillaan vragen beginnen stellen bij mijn eetlust, fysieke verandering en het feit dat ik glans als een plastic pop en na 2 jaar weer een kleine acnégolf krijg.

Dat terzijde, die avond had ik afgesproken met een paar vrienden om wat te waterpijpen. Kon geen kwaad dacht ik, was het niet dat het blijkbaar met hasj zou zijn. Geen tabak, niks, alleen pure hasj. 30 minuten later waren we dus zwaar aan het trippen en zo'n 5u en enkele vreemde gebeurtenissen later kwamen we op het lumineus idee met een zak chips voor de tv te gaan zitten en een film te kijken. Zo begon het toch. Op het einde van de film hadden we echter zo'n 7 gigantische zakken opgegeten en kreeg ik een kleine paniekaanval omdat ik zo hard had gecheat. Gelukkig werkte mijn geheugen niet zo goed en zaten we een paar minuutjes later alweer een gezelschapsspel te spelen.

Daarna naar bed toe, maar blijkbaar heb ik echt wel gains gemaakt aangezien de pyjama die ik meehad veel te klein geworden was. Na zo'n 20 minuten worstelen om de broek aan te krijgen dan maar naar bed toe gegaan.

Dag 28.

Wakker geworden, uitgerust als nooit te voren, en geen nare effecten, wat zeer uitzonderlijk is. Gewoonlijk ben ik nog een paar dagen hersendood na een tripje. Het enige wat ik er nu aan overhield was dat immense hongergevoel.

Direct naar de spiegel toe gerend om te kijken of ik mijn abs niet helemaal weg had gegeten van die chips, maar gelukkig waren ze er nog :). Niet zo'n verrassing, maar toch aangenaam.

Op dit moment is het al 1u 's middags en aangezien het een zondag is sluit de gym dus om 4u. Vandaag dus helaas geen gym, kut, maar wat rust kan geen kwaad. Heb ik terwijl wat tijd gehad om wat leerstof in te halen want ik heb dit semester nog niet te veel uitgespookt :o.

Vanmiddag nog uit met de vriendin dus wat zondagse kleren aantrekken. Mijn veel te grote T-shirt past nu perfect en spant zelfs een beetje. De chique jas die ik normaal aantrek spant zo hard aan mijn rug zat hij mijn traps samen duwt en ik spierkramp heb als ik 'm afdoe. Lovin it.

Omdat ik vorige week ook de maandag heb geïnjecteerd zal ik dus vandaag ook geen inject plaatsen; eerlijk gezegd heb ik er ook totaal geen zin in aangezien het 2 injects van 0,3ml zijn. Geen idee waarom ik dat zo heb gedaan maarja. Heb totaal geen zin om door al de injectietrouble te gaan 3x voor iets van een 150mg testo en wat brandende HCG. Ik zal het dus uitstellen tot morgen.

Vriendin is nu ook op reis dus nu kan ik ongestoord er helemaal voor gaan en lekker spuiteeeen. RIP sex though.
 
Laatst bewerkt:
Dude lees net je laatste logs en moet serieus zeggen dat ik me niet kan vinden erin. Ik heb totaal geen onbeheersbare agressiviteit of gekke gains nog man. Welk merk heb je test-e van ?
Dag 22.

Wakker worden van het hoesten en omdat je stikt in je eigen snot is geen goed nieuws. Weer helemaal hervallen dus. Bagger dat dit de 2de week wordt dat ik ziek ben. Misschien vandaar de kleine plateaufase. Moeder natuurlijk vindt me duidelijk een te groot monster :o. Trainen en eten zitten er vandaag niet echt in. denk dat ik zowat 2k kcals binnenheb vandaag. Indien snot veel nutriënten bevat kom ik misschien toch nog aan 4000Kcals. Iemand die de eiwitwaarde van snot kent?:rolleyes:

Savonds dan maar pinnen zodat testo niet teveel dropt. Het openen van The box of Pandora doet me realiseren dat ik wat heb geknoeid met het optrekken en ik na deze week misschien nog 100mg testo heb. Nieuwe vial fixen dus.

Om het ergste eerst te nemen ben ik dan maar weer voor de 4 graden celcius HCG gegaan. Omdat ik zo idioot was alle HCG in 1 spuit te trekken ben ik dus verplicht dit steeds aan koelkasttemperatuur te zetten. Was dat me weer een hel.
Het brand gewoon zo hard dat mijn hele buik rood wordt, ik mijn buikspieren zowat voel bevriezen en daarna redelijk misselijk wordt. Dan maar overgeschakeld naar de testo.

Om de een of andere reden raakte de naald maar niet door mijn steenharde konthuid en deed het echt wel pijn in vergelijking met gewoonlijk. Omdat ik echt niet door mijn rechterkont raakte heb ik de naald dan maar teruggetrokken waarna ik begon te bloeden. Vreemd, de pijn was dus waarschijnlijk omdat ik in een ader zat. Dan maar ergens anders geprobeerd en weer hetzelfde probleem. Dan maar naar links overgeschakeld. Weer hetzelfde liedje.

Ik was het beu aangezien ik ziek ben en echt niet van plan ben om te lang in de badkamer te staan kloten aangezien ik gewoon weer naar bed toe wil. Aspiratie, niks. Injecteren dan maar. Lukt vlot. Ik duw mijn huid wat in zodat ik zeker IM injecteer. Bij het terugtrekken voel ik dat er wat terug meekomt en krijg ik een kort piekend gevoel dat uitstraalt naar mijn been. Plots voel ik me niet zo goed en begin ik te zweten als een skiër in de woestijn. Niet zo prettig dus, maar niet zo'n domper op mijn dag aangezien deze toch niet zoveel voorstelt.

Het viel me vandaag ook op dat sinds kort mijn huid meer glanst en nog vettiger is dan gewoonlijk. In tegenstelling heb ik veel minder acneontwikkeling dan normaal. Gewoonlijk staat mijn hele bakkes af en toe vol met dikke rode zweren. Nu af en toe een kleintje na het scheren en dat is het zowat. Ook merk ik dat ik me nu vaker moet scheren en mijn baardgroei wat is toegenomen. Vreemd genoeg zijn de nieuwe haren blond ipv het gewoonlijke zwart en zijn het nog echt donshaartjes eigenlijk. Baardgroei is niet zo sterk vertegenwoordigd in mijn genenpool vandaar dat dit opvalt. In tegenstelling daarop heeft mijn familie danweer zeer veel en dik hoofdhaar waardoor ik me nooit zorgen moet maken over kalen. Puffy nipples lijken verminderd te zijn, alsook mijn omvang in het algemeen, maar dat is waarschijnlijk gewoon te wijten aan ziekte.

Ook al kuur ik dus duidelijk niet in optimale omstandigheden, het is wel een goede weergave van een realistische kuursituatie die bij iedereen kan voorkomen. Op deze manier weet je toch nog van: "Welk resultaat zou ik boeken als...", wat toch een heel belangrijk gegeven is voor mij van deze eerste kuur. Dit hoeft niet noodzakelijk een gekke massawinst te bieden, al zou het omgekeerde me zeer teleurstellen uiteraard. Mijn grootste vragen waren nog steeds "Welk effect heeft dit op mij (mentaal)?" "Wat zou er gebeuren met mijn gyno?" "Maak ik minder gains als ik drink tijdens een kuur?" " Hoeveel water zou ik vasthouden?" enzoverder.

Fysiek niet zo'n interessante dag dus vandaag. Maar morgen vlieg ik er no matter what gewoon weer in. Knalleuuh.

Hehe laat je HCG gewoon op kamer temperatuur komen, schelt je een hoop pijn denk ik.
 
Dude lees net je laatste logs en moet serieus zeggen dat ik me niet kan vinden erin. Ik heb totaal geen onbeheersbare agressiviteit of gekke gains nog man. Welk merk heb je test-e van ?


Hehe laat je HCG gewoon op kamer temperatuur komen, schelt je een hoop pijn denk ik.
EuroPharma. Misschien had ik vroeger gewoon lage testosteron? Geen idee.

Wat HCG betreft degradeert dat bij kamertemperatuur, dus als ik het steeds laat opwarmen en weer afkoelen verneuk ik het helemaal denk ik. De volgende lading ga ik gewoon verdelen. Heb jij nog geen Gains dan? Ik zit nu wat vast op 75kg maar ben wel ook ziek dus denk dat het daardoor is. Eet ook wel als een monster.
 
EuroPharma. Misschien had ik vroeger gewoon lage testosteron? Geen idee.

Wat HCG betreft degradeert dat bij kamertemperatuur, dus als ik het steeds laat opwarmen en weer afkoelen verneuk ik het helemaal denk ik. De volgende lading ga ik gewoon verdelen. Heb jij nog geen Gains dan? Ik zit nu wat vast op 75kg maar ben wel ook ziek dus denk dat het daardoor is. Eet ook wel als een monster.

Mwa, mijn gewicht schommelt op de weegschaal. Ben wel wat aangekomen en behoorlijk sterker geworden sinds 3 weken terug.
 
Leuke log, ben hem al aan het volgen sinds dag 1! :D
Ps: ik ben ook van de west-vlaamse kust :cool:
 
Leuke updates! Weet je vriendin niet van je gebruik? Hoe verberg je dit in godsnaam? haha
 
Dag 29.

Wonderbaarlijk hoe snel de tijd vliegt. Het lijkt alsof het gisteren was dat ik aan deze kuur begon, en toch ben ik intussen al bijna een maand verder. Aangezien de vette huid en wat acné nu inkicken vermoed ik dat dit de start is van de echte kick in dus zal er nu nog harder voor gaan.

Vandaag voor het eerst sinds een week legday. Omdat ik vorige week van de trap was gevallen na een nachtje stappen en mijn knie de hele week pijnlijk was heb ik het risico niet willen nemen.

Omdat ik van mijn trainingspartner, die watervergiftiging had opgelopen, had gehoord dat het goed was voor gymrats zoals ons die veel water drinken om isotone sportdranken te drinken voor goede waterhuishouding ben ik dat ook maar eens gaan uitproberen. Omdat ik ook al wat kennis heb met betrekking to osmose dacht ik dus ook dat dit een goed idee was. Ik dacht dat ik mijn extra waterhuishouding zou kunnen beperken en een gezond watergehalte behouden zodat ik een watergehalte relatief aan mijn massa zou kunnen hebben.

Daar stond ik dan. 2l water en 33cl AA Isotone sportdrank.

Na het opdrinken van mijn sportdrank merkte ik dat ik niet normaal begon te zweten. Geen idee of het alleen de sportdrank was, of combi met test. Want het was echt niet normaal meer. Het leek alsof ik had gedoucht met mijn trainingskleren aan. Ik moest het squatten na een poosje gewoon staken en hernieuw beginnen omdat het zweet gewoon in mijn ogen liep en ik niks meer kon zien. Isotoon? Meer Hypotoon ja. Isotone dranken zijn dus geen goed idee wanneer je kuurt. meer dan 15u later zit ik hier nog steeds mijn waterreserves aan te vullen met keiharde koppijn van dehydratatie.

Training zag er vandaag als volgt uit:
Leg press: (gewicht exclusief apparaat):
80kg x20
120kg x20
160kg x20
240kg x15
Squats:
4x |60x30
(Een echte killer en aanrader)
Leg extensions:
25kg x30
32kg x30
39kg x30
45kg x30
Leg curls:
32kg x30
2x |39kg x30
45kg x30
Good Mornings:
2x | 40kg x20
2x | 60kg x20
Calf Raises:
4x | 20kg xFailure
(Ik heb vrij grote calves. Toen ik natty was kon ik hierop 90kgx8 als PR, wat betrekkelijk veel is op deze machine. Ik wou dus eens testen hoe anders het zou zijn on cycle)

Na de training stond ik het komende uur constant te trillen op mijn benen en liep ik als een mongool, dus best wel effectieve workout.


Voor de erg actieve lezers zal het al zijn opgevallen dat ik nauwelijks nog over PIP praat. Uiteraard is dat omdat ik er helemaal geen meer heb en dat dus totaal vergeet. Hopelijk kan ik deze traditie verderzetten want vanavond gaat de laatste inject op voorraad erin. Heb met wat vials gespeeld waardoor ik nu 1 spuit heb met 0,6ml testo, wat dus 150ml is. Kleine domper op mijn humeur en motivatie dus.

Ik heb intussen mijn dealer alweer kunnen bereiken en de nieuwe gains zouden, als alles oke is, morgen moeten toekomen. Dan zal ik woensdag 1,4ml of dus 350mg zetten om het uit te balanseren. Aangezien het Enanthaat is zou dat niet zoveel kwaad moeten kunnen. Ik heb de kans gekregen om een nieuwe UG te proberen maar wou toch graag mijn kuur afronden met EP. Volgende kuur zal ik dan even een review geven van de nieuwe speler in het spel. Bij deze ga ik mijzelf even martelen met wat testo en HCG. Wish me luck.

HCG Ging zoals gewoonlijk weer smooth as fuck. Plot twist: NOT. Het injecteren zelf is niks, maar het verspreiden van de stof is echt een van de meest helse pijnen die ik ooit heb gehad. Weer 0,6ml (1000IU) gezet verspreid over 3 stoten.

Daarna de test injectie. Raakte weer moeilijk door de huid, maar na de 2e keer dacht ik fuck it en heb ik 'm gewoon in 1 vlotte beweging recht in dat kontje gestopt. Uiteraard linkerkant weer aangezien er rechts een bloedvat loopt. Geen druk of inflammatie gemerkt. Voelde er nagenoeg niks van. Uiteraard was het ook maar 0,6ml tegenover het gewoonlijke 1ml. Ben benieuwd wat woensdag die 1,4ml zal geven in contrast.

Het injecteren is me al tot een gevoelloze gewoonte vervallen. In het begin had ik echt het gevoel van "Wajoo zie me hier goddelijke stoffen in mijn lichaam injecteren waar ben ik eigenlijk in godsnaam mee bezig wat een durver ben ik.", terwijl het ondertussen al meer is geworden van: "O ja ik moet mijn inject nog zetten" PLOEP "hehe dat was het dan weer".
Aan de andere kant ben ik er wel van overtuigd dat ik die gewoonte na de kuur makkelijk weer zal afleren. Helaas ben ik niet zo'n specialist in stipt pillen slikken dus hopelijk gaat de nakuur me wel goed af, maar dat is uiteraard nog lang.

Ben blij ervanaf te zijn, nu kan ik er weer tegenaan voor 2 dagen :o.

Morgenochtend moet ik helaas vroeg uit de veren om mijn AAS te ontvangen indien de postbode vroeg komt. Dan zal ik mij wegen om wat nieuwe progressie vast te stellen.

Dag 30.

Het eerste dat ik voel bij het uit bed stappen is dat ik namelijk niet uit bed kan stappen want mijn benen zijn helemaal naar de klote. Goeie training dus. Quads niet erg sore, hams, glutes en calves daarentegen....

Ook deze inject geen PIP meer dus das wel fijn. Helaas wandel ik nu dankzij mijn legday van gister toch als een pinguïn. Toen maar gewogen en daar stond dan een lekkere 76,1kg. na 29 dagen dus ongeveer 6kg winst.

Ik heb deze ochtend geen les en verwachtte mijn pakketje dus ben ik gebleven. Geen postbode te bekennen helaas. Op het moment dat ik echter net uit de garage kom om te vertrekken richting uni arriveert postNL met mijn pakketje. Nog snel even bekeken of alles er wel degelijk in zat en toen naar de bus gesneld.

De rest van de namiddag was eigenlijk gewoon op mijn stoel wachten tot ik kon gaan trainen. Chest is nog niet helemaal gerecoverd dus vandaag is back. Ik keek ernaar uit om vandaag te gaan deadliften maar aangezien ik amper de trap op kan leek me dat geen super idee.

Vandaag wou ik eens echt trage reps uitproberen met een goede squieeze, en aangezien back toch ver vooruit lijkt te lopen zie ik er geen erg in om eens wat nieuws te proberen. Repetitieroutine was 4/3/4/3.

Training zag er als volgt uit:
DB row:
4x | 15x 16kg
Seated cable row (close grip):
15x 36kg
15x 41kg
15x 45kg
15x 50kg
Lat Pulldowns (wide grip):
15x 36kg
15x 41kg
15x 45kg
15x 50kg

Bij de laatste set was de pump echt hard en de squeeze heel moeilijk te houden. Deze trage reps voelden ook niet zo fijn aan mijn schouder vanwege Bankart Laesie. Dit is de eerste maal dat ik last heb ondervonden sinds ik aan mijn kuur ben begonnen.
T-Bar rows (close grip):
2x| 15x Olympic bar+20kg
15x Olympic bar+30kg
15x Olympic bar+40kg

Nog steeds veruit mijn favoriete oefening voor back. Na deze krijg ik mijn triceps gewoon niet meer langs mijn rug van de pump. Dan loop ik ook automatisch zoals iemand met invisible lat syndrome, alleen zijn de mijne wel duidelijk zichtbaar :flexgrin:.
Bent over EZ-Bar rows:
4x| 15x EZ-Bar+40kg

Ik ben ietwat excentriek op deze oefening. Ik gebruik een EZ-Bar omdat ik om de een of andere reden dan beter de rugcontractie voel en die grip gewoon natuurlijker in de hand ligt (bovenhands wel te verstaan). Ook row ik em niet gewoon verticaal, maar maak ik een soort boog richting mijn lichaam. Op die manier worden de lats veel meer gestimuleerd omdat het gewicht nu niet alleen een verticale kracht (zwaartekracht) uitoefent op mijn lichaam maar ook een horizontale.
Single handed low rows (exclusief machinegewicht):
15x 15kg
15x 20kg
15x 30kg
15x 40kg

Afwisselen met single handed zorgt er bij mij voor dat de binnenkant van mijn lats beter gestimuleerd worden, vermoedelijk omdat de andere kant geen compensatie biedt. Op deze manier probeer ik een dikkere rug te kweken.
Roman chair:
4x|
15x 20kg

Het Low weight- High Volume principe dat ik nu al een maande gebruik begint zo stillaan de gewichten te benaderen of vaak zelfs te overstijgen die ik natty deed voor 8 reps en dood van was. Natty kon ik geen 8 mooie reps 50kg Pulldowns doen, laat staan een 14 seconde rep, of zelfs squeeze.

Los daarvan merk ik na het douchen dat ik een zweertje of 5 op mijn borst en rug heb en mijn huid nog steeds vettiger wordt. Ik scheer me nu vaker en doe veel product op tegen acné, wat wel zou moeten helpen. Het begint zo stillaan op een 2e pubertijd te gaan lijken. De nostalgie :o.

Haargroei op mijn buik is om een of andere reden immens toegenomen. Happy trail is intussen al happy tropical rainforest geworden. Mijn hoofdhaar is 3cm gegroeid met het begin van de kuur (?!), wat het dubbele is van mijn normaal al zeer snelle haargroei.

Nu mijn vriendin weg is en mijn sexdrive nog steeds in stijgende lijn gaat begint het weer zo stillaan mijn keel uit te hangen. Vreemd gaan is zeer verleidelijk voor een kurende eenzame man, zeker nu de chickies de gains begin te zien en ik altijd zo fier als een gieter in het rond kijk.

Toen ik eenmaal thuis was gekomen besloot ik mijn spuiten te preppen. Eerst besloot ik de vial te vergelijken met mijn 10ml bac water en vond dat er duidelijk minder in zat.
Deze keer niks van verspild en toch maar 8,2ml uitgekregen. Daarom is EP dus iets goedkoper:o. Gelukkig heb ik niet te klagen, ook al is 2ml best wel wat.

Na wat opzoekwerk naar rood-wit blijk ik bijlange na niet de enige te zijn die deze hoeveelheden trekt dus ik vermoed dat het zo wordt gebotteld in het UG zelf. Helaas wil dat zeggen dat ik nog een vial test extra zal moeten kopen na week 8. Daarom twijfel ik om die vial uit te nemen en hier een 12 weken kuur van te maken. Dit zou dan betekenen dat ik kuur tot het eind van het jaar. Volgende kuur staat pas voor in april gepland dus extensie van deze kuur zou totaal niet interfereren met dat plan. Laat gerust even weten in de comments wat je daarvan zou vinden.

Dag 31.

Proffesor Charles Xavier is hier weer. Benen nog steeds helemaal naar de klote. AAS regeneratie is duidelijk niet opgewassen tegen mijn beentraining. Toch heb ik het gevoel dat de stijfheid wat anders is. Als het natty was had ik waarschijnlijk enkele spierscheuren opgelopen :o.
Vandaag om 5u opgestaan en had geen tijd voor ontbijt dus gewoon een dubbele shake gedronken en zo naar uni. Uiteraard zat mijn buik tot de middag te schreeuwen als een stervende walvis en was ik dan ook blij dat ik kon eten.

Wat me vandaag opviel is dat ik zowat de hele dag weer meisjes aan het bekijken was, en niet gewoon kijken, keuren van top tot teen en gewoon minuten aanstaren. Ik zweer dat ik me vandaag zo'n 200 keer verliefd heb gevoeld ???. Om het dan nog een keer af te maken zat ik in de aula naast het mooiste meisje uit de 300 die in mijn bachelorrichting zitten. Zowat de moeilijkste 3u van mijn leven. Sexdrive is zo hoog nu dat ik me constant gefrustreerd voel. Ik ben superkwaad op mijn vriendin gewoon omdat ik nu geen seks met haar kan hebben aangezien ze op reis is. Omdat ik toch maar gefrustreerd doe heb ik besloten niet met 'r te spreken tot ze terug is.

Het begint zo op het punt te komen dat mijn libido mijn hele dag begint te verknallen. Ik voer niks nuttigs uit want ik kan me niet concentreren, en seks heb ik ook al niet dus het is gewoon een hele domper.

Dat werk ik dan telkens uit op mijn training waardoor ik zo af en toe bijna flauwval, maar tussen dat en alles kort en klein slaan vind ik dat toch de betere optie.

Vreemdgaan wordt steeds verleidelijker, maar ik weet dat dat het niet waard is. Helaas bestaat mijn vriendenkring uit allemaal meisjes dus dat is echt kut. Meisjes zien, horen en ruiken is echt een helse kwelling. Ik blijf vanaf nu zo ver mogelijk weg van alle schoonheid, helaas is mijn lichaam zo idioot om me er automatisch naar te laten kijken.

Masturberen helpt niet, want na 10 min is het weer hetzelfde gevoel, bij seks is dat hooguit 1uur. Ik ben gewoon onverzadigbaar en de enige oplossing is natuurlijk stoppen met kuren, maar dat is geen optie. Ik voel me echt een beest dat niks anders wil doen dan neuken en eten, helaas is dit niet de natuur en bestaat er zoiets als verkrachting. Natty me zou me vermoorden als hij dit las :o.

Om de dag sexueel getint te houden heb ik dan maar mijn borsten getraind.
Training zag er als volgt uit:
Incline BB Bench Press:
20x 40kg
20x 60kg
15x 70kg
15x 80kg

Stond eerlijk waar versteld van mijn kracht op deze oefening. Wie mijn gezich had gezien tijdens het Benchen zou dat helemaal gezien hebben. Ook heb ik de repititieroutine 2/0/4/2 gevolgd en zeer diep gegaan. Het is al geleden van mijn bankart Laesie dat ik nog boven de 60kg heb durven gaan. En dan nog met zulk aantal reps. Aangezien ik alleen was en er geen deftige spotter in de buurt was heb ik geen PR geprobeerd. Omdat ik zo diep ging en traag stretchte denk ik ook niet dat ik er nog veel meer zou kunnen uitgehaald hebben. Als ik 8 normale reps had gedaan per set ben ik zeker dat ik 100kg had kunnen halen. Dit is ook de eerste keer in de geschiedenis van het benchen dat ik ook mijn borst echt voel werken en pijn lijden, helaas echter 0 stimulans van binnekant borst.
Flat BB Bench Press:
25x 40kg
20x 60kg
15x 70kg
15x 80kg

Boooyaaaaaah. Pecs zwaar in de fik, zo moet dat.
Decline DB flies:
20x 8kg
20x 8kg
20x 10kg
20x 10kg

Voelde niet zo lekker aan mijn schouders omdat het schoudergewricht weinig steun heeft bij decline oefeningen. Hier speelde mijn Bankart Laesie dus wel parten, van daar het relatief lage gewicht. Bij het samenbrengen van de dumbbells heb ik ze nog extra hard tegen elkaar geduwt voor goeie flex.
Decline Push Ups:
4x 20reps


Voor de rest was er niet veel te beleven want alles was bezet door groepjes ecto's die elke legday inruilen voor nog een chestday. Gelukkig had ik al monsterpump en had ik niet echt nood aan nog een oefening. Het feit dat ik mijn training zo drastisch veranderd heb heeft mijn chest duidelijk geschokt.

'S nachts dan mijn 9e inject gezet als ik het goed heb. Was van plan om 1,4ml te zetten maar aangezien er maar 8.2ml in de vial zat, was het dus 1,2ml geworden.

Normaal gaan test injecties altijd vlot dus was niet zo zenuwachtig, 1,2ml was wel meer dan ik al heb gezet dus vroeg me af of ik geen druk zou voelen. Bij het inbrengen voelde ik een helse pijn, alsof ik in mijn reet had gesneden. Bij het injecteren werd het erger. Ik voelde superveel druk en mijn glutes, die nog stijf waren branden zeer hevig. Na de injectie heb ik even mijn glutes gestretcht. Ook al deed het veel pijn omdat ze nog steeds niet hersteld waren van de training, voelde het toch veel beter omdat de injectiepijn weg leek te gaan. Toen direct naar bed toe gegaan.

Dag 32.

Sexuele frustratie for life. Omdat ik echt constant gefrustreerd rondloop nu ben ik deze ochtend uiteraard ook gewoon niet naar de les toe geweest.

Wanneer mensen kritiek hebben op me moet ik me echt inhouden om ze niet de huid vol te schelden. Het zelfvertrouwen maakt plaats voor arrogantie, wat ook duidelijk werd in de gym.

Voelde me vandaag niet zo lekker dus had niet zo veel zin in training. Vandaag was shoulders, een mentaal zware training dus.

Bij side raises stonden er constant 2 Opa's voor het dumbbell rek, compleet idiote 'oefeningen' uit te voeren met elk zo'n 3 paar Dumbbells. Toen ik die ene vriendelijk vroeg of ik een setje dumbbells kon gebruiken zei die "Nee ik gebruik ze nog.". Waarna die verderging met een nieuw setje van zijn idiote oefening met een ander paar dumbbells. Daar was ie duidelijk niet blij mee.
Daarna legde ik mijn dumbbells (5kg) op het desbetreffende rekje.

Toen nam die de 5kgs en legde zijn 7kgs op het rek, 1 op de plaats van de 5kg en 1 op de plaats van de 6kgs die ik toen aan het gebruiken was. Bij het beëindigen van mijn setje legde ik eerst opa's dumbbells op de juiste plaats en legde toen de mijne ook juist. Toen vroeg ik hem vriendelijk om "alstublieft de dumbbells op de juiste plaats te leggen omdat het anders best verwarrend is". Helaas besloot die oude zak daarna gewoon verder te gaan met alles door elkaar leggen.

Toen ben ik naar em toegestapt en het gesprek ging als volgt:
"Zeg opa, ben je eigenlijk naar school geweest? Want zo te zien kun je totaal niet tellen."
"Langer dan jou, broer. Tot mijn 14e."
Toen kon ik helaas niet anders dan hardop lachen aangezien ik verre van 13 ben :o.

Ik erger me nu echt overal aan in de gym. Workout ging ook niet zo goed door inflammatie aan linker schouder dus dat is nog een min.

Training zag er als volgt uit:
Cable front raises supersetted met Plate front Raises:
4x| 10x 18kg | 4x | 10x 10kg
Rear Delt row:
12x 23kg
12x 27kg
12x 32kg
12x 37kg
DB Side raises (lateral raises):
20x 5kg
20x 6kg
20x 7kg
20x 8kg
Rear delt fly:
4x | 20x 5kg


Op dit moment had ik echt een helse inflammatie dus helaas geen press vandaag, heb nog geprobeerd wat andere exercises te doen maar het lukte amper. Gelukkig is er geen betere vervanger dan volume voor een echte schouderpump dus ook al kon ik niet verdergaan, ik had redelijk goeie pump dus das waar het om gaat. Het overvloedig benchen gisteren was duidelijk niet zo'n goed idee. Of schouders erna trainen was dat niet, 't is maar hoe je het bekijkt.

Het is mij vandaag ter oren gekomen dat er veel commotie is rond EP. Gelukkig voor jullie heb ik van elke soort een vial. De vorige vial, waar ik dus lekker op gegained heb, is deze :
2ck4mc.jpg


De vial waar ik deze woensdag aan ben begonnen is deze:
fav8r5.jpg


Toen ik de vials beter bestudeerde viel het me op dat de 2e een veel dikkere glasbodem heeft, en geen concave bodem. Terwijl de 2e een smallere maar concave bodem bezit. Vermoedelijk zijn de gebruikte vials dus gewoon van verschillende fabrikanten. Mijn resultaten de komende weken zullen het dus uitwijzen en de discussie sluiten.

Dag 33.

Vandaag een lange dag. 5u op en hele dag les. Met amper drieënhalf uur slaap vertrek ik richting uni. Vreemd genoeg niet echt moe, maar mijn hart slaat wel op hol.

Na een vermoeiende dag zeer enthousiast dat ik nu naar de gym kan. Vandaag was armen, met een ecto vriend van me die net is begonnen. Training was dus iets langer aangezien ik elke oefening goed wou voortonen en zijn vorm corrigeren.

Training bestond uit:

Preacher curls (gewicht exclusief EZ-Bar):
15x 10kg
15x 10kg
15x 15kg
15x 20kg

Uiteraard weer zeer trage reps met grote ROM voor perfecte contractie, zoals gewoonlijk.
Barbell Curls:
3x | 15x 10kg
15x 17,5kg

Bicep Curl - Cable Rope Rotation:
15x 23kg
15x 27kg
15x 32kg
15x 41kg

Skullcrushers (gewicht exclusief EZ-Bar):
15x 10kg
15x 15kg
15x 20kg
15x 25kg

Bij deze oefening vallen mijn triceps strength gains het meeste op, ik kreeg hier met wat moeite 15 reps van, terwijl ik er vroeger moeilijk 8 kon. Aangezien het verschil tussen 8 en 15 reps echt niet te onderschatten is vind ik et best wel gek. Volgende keer ga ik voor 15x 30kg, wat me wel zou moeten lukken.

Triceps pushdowns:
15x 23kg
15x 32kg
15x 41kg
15x 60kg

Door de krachttoename in mijn tricepsen is het wat moeilijk om te vinden welk gewicht ik kan en beter doe etc. Vandaar zoek ik wat maxima zodat ik mijn gewicht beter kan kiezen.

Reverse grip triceps pulldowns (single arm):
15x 9kg
15x 11kg
15x 11kg
15x 13,5kg

Op deze manier heb ik op elke tricepskop een keer de focus gelegd.

Daarna de gebruikelijke onderarm routine.

Pump was redelijk maar niks om naar huis te schrijven. Ik heb et gevoel dat de pump beter was toen ik mijn eerste vial gebruikte, maar dat kan ook gedachte zijn natuurlijk.

Daarna kwam mijn vriendin langs en uiteraard was het weer een en al passie onder de lakens. Helaas was ik erna weer een half uur KO. Cardiovasculaire activiteiten zijn echt praktisch onmogelijk tijdens mijn kuur. Harstlag is echt altijd over 9000 en ik zweet echt als een paard.

Dag 34.

Omdat ik deze week niet al te veel en al te lekker geslapen heb, heb ik besloten vandaag eens lekker uit te slapen. Voor mij betekent dat dus niet uit bed komen voor de middag. Opgestaan om 13u, wat gestudeerd en daarna kwam le gf weer langs. Alle spiergroepen zijn nog best stijf dus dit weekend geef ik ze wat time off zodat ik er maandag weer goed tegenaan kan. Aangezien ik deze week wat schouderpijn ad ben ik ook wat meer terughoudend geworden.

Deze morgen ook op de weegschaal gaan staan met een spetterende 78,8kg. Waterweight kicking in vermoed ik aangezien ik echt 0 spierdefinitie meer heb. Triceps is gewoon een dikke kwab op de achterkant van mijn arm en armen lijken gwn fat in het algemeen.

Deze avond ga ik weer uit maar zal daar geen verslag van brengen aangezien er niks nieuw gebeurd is dat betrekking had tot mijn AAS gebruik behalve dan dat ik nu veel meer kan zuipen en geil as fuck ben :o.

Dag 35.

Om iets voor 8 eindelijk thuis. Honger als een paard dus direct 1,2kg italiaanse schotel opgewarmd en in een paar minuutjes direct op. Daarna swoleheidsslaapje tot 11u. Wakker geworden, shredded as fuck. Vascularity over 9000. En vreemd genoeg 0 puffy nipples :rolleyes:.

Het is op momenten als deze dat ik echt besef welke gekke resultaten ik al heb gemaakt. Ik wou dat ik altijd on kon blijven, maar gezondheid gaat nog altijd voor uiteraard. Ik ga de spierpomp, en de resultaten echt missen, maar dat zijn problemen voor later.

Ik denk dat ik onderschat welke mentale inpakt dat heeft na een kuur. Na 34 dagen is het niet meer zo nieuw en spannend en ben ik dit soort resultaten ondertussen al wat gewoon. Het zal vast een grote schok zijn wanneer dat niet meer het geval is.

Voor de rest valt er niet veel te vertellen behalve dat ik nu om 11u 's avonds nog steeds dronken ben :cool::o.

Ook heb ik wat milde acne in de vorm van kleine puistjes op rug, schouders en borst nu. In totaal misschien een stuk of 15, niks speciaal dus, maar wel zichtbaar.

Bij deze het einde van week 5 en morgen sluit ik deze definitief af met inject nr 11, vermoed ik.
 
Laatst bewerkt:
Leuke updates! Weet je vriendin niet van je gebruik? Hoe verberg je dit in godsnaam? haha
Nee die weet dat niet. Ik bewaar alles in een doosje waar ik weet dat ze het nooit zal zoeken. HCG ligt op de bodem van de koelkast dus daar zoekt ze ook nooit.
Verder kent mijn vriendin niks van bodybuilding dus dat ik even een kilotje of 6 aankom op een maand vind zij maar normaal.

Meestal pin ik rond middernacht, dus niemand heeft maar enig idee dat ik zelfs niet aan het slapen ben.

Ik vind het wel jammer dat ik er niet met haar over kan praten enzo, maar ze is nogal radicaal opgevoed en is heel erg tegen drugs dus dat heeft geen enkele zin. Daarbij heeft ze een zeer sterke band met er moeder en beste vriendin waar ze natuurlijk alles aan vertelt. Je snapt dus wel al waarom ik dat voor mezelf hou :rolleyes:.
 
Ja ik snap het heel goed hoor, maar denk je niet dat dat je relatie in de weg gaat staan?:p
 
Ja ik snap het heel goed hoor, maar denk je niet dat dat je relatie in de weg gaat staan?:p

Nee totaal niet. Ik trainde al met hart en ziel voor ik haar kende, en dat zal ik ook altijd blijven doen. Dat alles staat los van haar en dat weet ze. Ik zal haar dus ook nooit horen zeggen dat ik teveel train of te weinig vet heb etc.
In het begin van de relatie deed ze dat wel, maar het werd haar snel duidelijk dat ze daar geen inspraak op had. Ik heb haar toen al duidelijk gemaakt wat voor lichaam ik wou, en toen vond ze dat er afschuwelijk uitzien. Intussen wil ze niks anders meer.
Ook al weet ze niet dat zo'n fysiek drugged is.

Ik zal het haar natuurlijk uiteindelijk toch gaan vertellen. Maar nu is niet het gepaste moment. Net zoals bij welk fysiek ze mooi vond, heeft dat tijd nodig om aan te passen, en dat geduld wil ik gerust hebben. Het nu allemaal opbiechten zou geen enkel voordeel bieden.

Bij het begin van onze relatie heeft ze het me gelapt dat ze me verbood te blowen. Intussen vindt ze het al 'oke' als ik het doe. Het zal me m.a.w. gewoon wat tijd kosten om dat geïndoctrineerde hoofdje zelf te laten denken.
 
HCG Ging zoals gewoonlijk weer smooth as fuck. Plot twist: NOT. Het injecteren zelf is niks, maar het verspreiden van de stof is echt een van de meest helse pijnen die ik ooit heb gehad. Weer 0,6ml (1000IU) gezet verspreid over 3 stoten.

Je kan beter 2x500iu zetten in de week - op zondag en woensdag bijvoorbeeld.

Als tip; mix hcg met 2ml bac water, dan is elke .2ml 500iu - stelt echt niets voor, zeker als je dit 2 maal per week zet..
 
Je kan beter 2x500iu zetten in de week - op zondag en woensdag bijvoorbeeld.

Als tip; mix hcg met 2ml bac water, dan is elke .2ml 500iu - stelt echt niets voor, zeker als je dit 2 maal per week zet..
Voor mijn volgende vial HCG zal ik het in verschillende spuiten verdelen zodat ik het op kamertemperatuur kan zetten. Nu aan 4•C zie ik het gewoon niet zitten om 2x500IU te doen. Nu zet ik 1000IU per 0,6ml dus dat is ongeveer hetzelfde als jouw voorstel.
 
Hoeveel heb je nu gegained sinds begin?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven