XXL Nutrition

Test E 500mg HCG 1000IU

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier is TS zich wel bewust van volgens mij. Wat TS meer bedoelde was dat stel zijn eiwitten hoeveelheid niet optimaal is (en hij dus teveel eet) hij alles wat hij niet gebruikt aan eiwitten toch uitplast. 400gr is aardig wat maar als je lever gezond is zou dat opzich prima moeten zijn.@TS je geeft aan dat 4000kcal weinig is voor het DBB standaard maar dat valt wel mee hoor, zie mensen vaker minder eten dan dat.

ja zo kan je het ook zien haha, ik zat 500 boven onderhoud en was 14 kilo aangekomen waarvan 9kilo vvm. en at 2500. Ik heb dan wel een schildklier van een slak
 
als je veel last van die PIP hebt moet je je vial even opwarmen in warm (niet kokend) water, werkte voor mij ook ;)

en let op je voeding. vind het bovendien opmerkelijk dat je na een paar dagen al merkte dat het werkte want dat gevoel kreeg ik pas na 3 weken. Ben ik de enige hierin?

ik "merkte" helemaal niks van mijn eerste kuur test-e 600mg/ week voor 12 weken.. toch 10kg gegained waarvan 7 overgehouden. kracht kwam bij mij pas vanaf week 6-7.
 
Het is dus eigenlijk nog afwachten wat het resultaat hiervan dan zal zijn na de kuur? :D
Ik hoop voor jou dat je schouderspieren inderdaad veel overnemen en je schouder sterker maken zodat je erna zwaarder kan blijven trainen! Het gewricht 'ontlasten' zulen ze volgens mij niet doen tbh. Weet niet hoe of waarom maar ik hoop voor jou dat ik het mis heb :D

Ja inderdaad! Deze kuur op zich is al een experiment voor mij. In de zin van 'het gewricht ontlasten bedoel ik dat alle spieren die met het schoudergewricht samenwerken sterker zullen zijn. Als ik bijvoorbeeld nu pulldowns doe, zal mijn gewricht zelf minder stress ondervinden door mijn sterkere spieren, dan wanneer ik geen ontwikkelde spiermassa heb. Ook gebruik ik deze gelegenheid om mijn kapselspieren te vergroten en te versterken met AAS. Ik ben zelf heel erg benieuwd wat het gaat brengen; nu heb ik er uiteraard veel minder last van aangezien ik met gewichten train die mijn spieren wel aankunnen.
 
calorie overschot zorgt voor vet toenamen of het nu komt door vet /kh of eiwitten maakt niet uit. Zou ook niet logisch zijn he anders kan je in een cut onbeperkt eiwitten nemen aangezien je ze toch wel uit pis :;)
Ja inderdaad! Deze kuur op zich is al een experiment voor mij. In de zin van 'het gewricht ontlasten bedoel ik dat alle spieren die met het schoudergewricht samenwerken sterker zullen zijn. Als ik bijvoorbeeld nu pulldowns doe, zal mijn gewricht zelf minder stress ondervinden door mijn sterkere spieren, dan wanneer ik geen ontwikkelde spiermassa heb. Ook gebruik ik deze gelegenheid om mijn kapselspieren te vergroten en te versterken met AAS. Ik ben zelf heel erg benieuwd wat het gaat brengen; nu heb ik er uiteraard veel minder last van aangezien ik met gewichten train die mijn spieren wel aankunnen.

Inderdaad dat bedoel ik gewoon. Het verschil is dat eiwitten de laatste energiebron zijn en niet zo veel Kcal bevatten als bijvoorbeeld vetten. Ik heb zo liever 100g eiwitten teveel dan 100g vet natuurlijk.
4000Kcal is inderdaad een normale hoeveelheid hier op DBB, maar er zijn hier ook veel monsters in de communitie die het gemiddelde gygantisch de lucht in doen schieten.
 
Week 3:

Dag 15.


Opgestaan met een keiharde boner die zowat de hele dag bleef aanhouden samen met een skyhigh libido. De laatste 2 dagen keiharde ruzie met le GF. Na een krachtige vrijpartij was alles weer oke. Seksuele frustratie komt dus blijkbaar veel sneller nu.

Geen PIP vandaag, alleen als ik erop druk, wat erg raar is aangezien het gebruikelijk net omgekeerd is. Op verschillende fora las ik dat als je in vetweefsel injecteert je een bobbel krijgt, dat heb ik niet, ik voel wel dat het wat verhard is dus misschien is het toch daarin belandt. Belangrijk is dat steroïden nog steeds gedistribueerd worden doorheen het lichaam wanneer je in het vetweefsel injecteert. Alleen wat trager dus not to worry. Wel grote blauwe plek op linkerquad uiteraard, maar dat was te verwachten.

Aangezien zaterdag chest was en iedereen toch op alle benches en machines kampeert ga ik maar legs doen, wat toch niemand ooit traint, laat staan op maandag.

Zelfde routine als op dag 5.

Iets minder pump, maar das te wijten omdat ik vandaag mijn PR's wou zien en weten of ik wat vooruitgang had gemaakt, wat ik inderdaad heb gedaan ook. Uiteraard redelijke strength increase, maar wou niet tot het uiterste gaan aangezien ik geen trainingspartner had.

Morgen weer back of arms, dat hangt af van in hoeverre mijn schouders meewillen morgen.

Zonet ook mijn eerste spuit HCG gezet, 1000IU/0,6ml. aan 4graden in de koelkast. Omdat Galen verwees naar degradatie van eiwitten vermoed ik dus dat het ook het best is om deze op lage temperatuur te injecteren. Het negatieve gevolg daarvan? Een toch wel helse pijn. De 4 graden die de 37,5 van mijn buikflapje raken was echt verre van een pretje. Het inbrengen van de naald was al zeer gevoelig, maar niks vergeleken met hoe het voelt hoe de vloeistof zich verspreidt. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeker? :o.

Huid stond wat rood maar na 5 minuten geen pijn meer, ook niet bij het drukken en niks meer te zien ook.

Omdat ik out of needles ben was ik van plan nu 2500IU te doen, naalden te halen en over 2 weken de rest in te voegen. Maar na 1000IU was de pijn en de druk echt niet meer te houden dus heb ik het maar op een stoppen gezet.

Dag 16.

Na het ontwaken direct weer een keiharde erectie die zowat op en af de hele dag aanhoudt. Sexdrive is echt gigantisch. In de zin van dat ik zowat mijn hele schema wil aanpassen om thuis te kunnen gaan masturberen.

Op vlak van andere mentale 'sides' merk ik dat ik veel zelfzekerder in mijn schoenen sta en veel meer aandurf. Mijn verlegenheid, die toch wel voor veel problemen zorgde is volledig verdwenen. Ik spreek nu vaker vreemden aan, ben vreemd genoeg veel vriendelijker, draag vrouwen hun kinderwagens de bus op, laat oude mensen zitten en ik lijk nagenoeg een kalmerend effect te hebben op ieder die me aankijkt. Vermoedelijk omdat ik volgens mijn moeder en vriendin de hele tijd kwaad kijk als ik nergens mee bezig ben :yell:. Ik zeg vaker mijn mening, spreek luider en gebruik meer lichaamstaal dan ik vroeger deed, en daardoor lijken mensen me nu ook meer te respecteren en aandacht te geven aan wat ik zeg.

De PIP in rechterglute is wat erger geworden, in de zin dat als ik mijn glute flex ik het nu voel. Legs zijn niet zo sore, behalve hamstrings maar dat is vreemd genoeg altijd al zo dus beschouw ik het maar voor normaal. Chest is vreemd genoeg nog steeds niet helemaal gerecupereerd, maar lijkt wel al iets voller aan de randen dus ik klaag niet.

Wanneer ik naar de gym ga merk ik dat ik moeite heb om in mijn trainingsshort te raken. Ook heb ik een T-shirt mee dat normaal een maat te groot is, dat nu redelijk nauw aansluit aan borst, rug, schouders en armen. Bewijs dat ik dus wel degelijk al wat resultaat heb geboekt.
Ik merk dat ik blikken en instemmende knikjes begin te krijgen van vermoedelijke mede juicers. Aan de andere kant merken mijn ouders, vriendin en vrienden er totaal niks van tot nu toe.

Vandaag heb ik back weer gesmasht. posterior deltoides klaarblijkelijk nog niet helemaal gerecupereerd van de intese schouder workout zondag. Maar toch lukt het me nieuwe PR's te zetten met mijn duidelijke krachttoename. Redelijke pump maar niet om over naar huis te schrijven. Onder- en bovenarmen blijken ook een deel van de pump te hebben gestolen en zien er redelijk groot uit. Des te meer motivatie voor morgen.

Normaliter zou ik morgen arms gaan doen. Maar om schouders wat rust te gunnen ben ik van plan eerst chest te doen zodat die wat kunnen recupereren voor ik weer overga naar schouders. Mijn oefeningen vindt je bij Dag 2.

Morgen volgt dan weer ook de volgende injectie, namelijk nummer 6, die ik zal plaatsen in linker glute. Hoe ik dat verknoei kun je morgen lezen.

Dag 17.

Sexdrive weer over de top, maar het is echt niet meer plezierig nu. Locked op 75kg. Kleine plateaufase nu vermoed ik, maar hoop van niet. Vandaag wordt arms. Duidelijke krachttoename op hammer curls weer op het einde. Voor de rest wat moeilijk te onderscheiden door de monsterpump die ik had. Bicepsaders en pump zijn echt unreal. Steenharde biceps en ballonentriceps. Daarna weer onderarmen. Het grote verschil bij mij zit toch wel in de pump bij onderarmen op AAS. Veins poppin en onderarmen lijken op zich echt gigantisch.

Voor trainingsroutine zie Dag 3. exclusief onderarmtraining maar dat is niks speciaals.

Kreeg mijn assthetics ook niet meer weggewerkt in mijn trainingsbroek dus nu lijkt het een legging, nog een duidelijke indicatie van gains.

Deze avond was het ook weer tijd voor inject numero 6. Was bloednerveus na alle quadproblems. Maar deze ging er gewoon vlot en gevoelloos in. Geen druk, geen pijn, niks! Zelfs nadien helemaal niks, als ik niet beter wist zou ik zeggen dat het allemaal op de vloer was :o. Ben benieuwd wat het morgen zal geven van PIP maar denk dat het helemaal niks zal zijn dus kijk er wel naar uit. Ben echt verliefd geworden op glutes, dus vanaf nu gaat het gewoon altijd daarin.

Random info: zonet even mijn ballen gemeten en die zijn gewoon nog steeds even groot.

Dag 18.

Weer vroeg uit de veren vandaag. Het enige wat de hele ochtend lijkt te werken is mijn pik die overigens weer schreeuwt om aandacht. Ik doe het nu zo ongeveer 5 keer per dag, niet uit plezier, maar uit noodzaak. Ik raad dus iedereen ten sterkste aan nooit hogere dossisen te proberen als eerste kuur.

Nog steeds geen fysieke sides te merken. Behalve dan de stretch marks hier en daar, maar dat is natuurlijk een onrechstereeks effect.

Tegen 13u richting de gym, met zware twijfels of ik toch niet naar huis zou gaan. Vreemd genoeg maakt mijn lichaam toch altijd weer die klik wanneer ik de gym binnen stap. Dan ben ik direct klaarwakker, fit en klaar om er tegenaan te gaan.

Vandaag heb ik het trainingsgewijs wat anders aangepakt. Ik ben begonnen met isolation exercises en heb pas daarna de compounds gedaan.

4x12 Singe arm incline crossovers. Verbazingwekkend veel beter om een goede contractie te verwezelijken vergeleken met beide armen tegelijk. Na deze oefening direct al monsterpump en chest zak er echt huge as fuck uit. Helaas krijg ik maar geen volume in het midden en gaat al het massavolume en bloedvolume telkens meer naar lateraal, wat mij doet vermoeden dat het gewoon genetisch is aangezien ik zelfs nu met AAS hier geen massa op boek.
4x12 Iron T cross. Monsteroefening voor de randen van de chest, voornamelijk de binnekant en het driehoekje op het borstbeen branden echt keihard hiervan.
4x12 Seated machine flies. Om die isolations af te sluiten. Voel dat schouders wat moe raken dus wil zeggen dat chest er al helemaal doorzit. (Rekking chest 101 by AnonyMass.)
4x10|10 Dropsets of Incline Dumbbell bench press with Incline Barbell bench press.
Bij de dumbbells voel je de binnen- en buitenkant hard trekken. Bij de barbell voel je de buik dan weer helemaal kapotgaan. Fantastische combinatie als je het mij vraagt.

Op dit moment staat mijn chest echt bol as fuck en zit er totaal geen energie meer in. Schouders raken serieus vermoeid dus volgende oefening is puur om de borst helemaal leeg te pompen.
4x12 Flat Plate Press. Met slechts een arme 20kg, en zelfs dat was nog insaiyan.

Na de gym stond ik aan het station te wachten op het ov en merk alweer op dat ik een soort 'aura' lijk te hebben. Mensen gedragen zich helemaal anders rond mij nu. Vermoedelijk omdat ik vroeger wat doorgezakt kwetsbaar zielig stond te kijken en ik nu trots, vol zelfvertrouwen rechtop sta met een ramboblik en een kanon aan elke schouder heb ;). (Nee maar even serieus, mij fysiek krijgt wel meer looks nu. Puur omdat het redelijk begint op te vallen in mijn kledij.

Wanneer ik thuiskwam had ik de gedachte van "fuck yeah vanavond volgende test shot, lichaamsvoorraad weer aangevuld en morgen lekker knalluuuuuh". Maar toen besefte ik dat de laatste pas gisteren was en toen werd ik toch wel een beetje sip vreemd genoeg. Hierdoor werd ik eraan herinnerd dat ik de hele dag gewoon GEEN PIP had gevoeld! Een gigantische uitzondering voor deze quadkiller hier. Toen heb ik wat getwerkt in de spiegel en merkte tijdens het flexen van mijn lekkere kot wel dat ik er in had geïnjecteerd, maar dat was het ook.

Volgende week zaterdag heb ik een poolparty met de maatjes dus kan niet wachten om mijn fysiek daar te show te stellen. Deze komende week wordt keihard trainen en de pec pop of love oefenen.

Dag 19.

Deze morgen terug naar 74.4kg. Lichtjes teleurgesteld. Vanaf dit punt ga ik NOG meer eten en NOG harder trainen. BF lijkt wat gedaald te zijn dus misschien moet ik inderdaad nog wat meer gaan eten. Vandaag is schouders en aangezien deze het grootste verschil ondervinden on cycle kan ik niet wachten om ze te trainen.

Eenmaal in de gym aangekomen na een vermoeiende dag voeg ik ook de daad bij het woord. Bij ver de zwaarste training in mijn leven. Delts waren echte kanonballen van de pump en deden zo veel pijn dat ik bijna moest gaan overgeven. Armen optillen kon ik niet meer optillen en had hulp nodig bij het aankleden:bang: #nohomo. Safe to say dat delts echt huge zullen worden.

Vreemd genoeg lijkt mijn borst zeer traag vooruit te gaan. Ik denk dat het misschien beter is vaker borst en minder schouders te trainen. Vroeger liep chest voor op schouders dus ik snap het niet zo goed.

Linker glute wordt steeds stijver naarmate de dag vordert. Eerste dag is er altijd niks aan het handje, dag 2 is kut en dag 3 de hel.

Aangezien ik onbewegelijke schouders en een stijve linkerkont heb spendeer ik deze avond dan maar op de bank.

Dag 20.

Dag 3 is inderdaad hel:grumble:. Het voelt alsof ik ben geneukt in een onbestaand linker kontgat. Shoulders hebben een hele transformatie ondergaan deze nacht, echt ongelofelijk. Voor het eerst wat goeie separation ipv gewoon ronde kanonskogels. Wanneer ik mijn armen beweeg zie ik de verschillende deeltjes bewegen en ze zijn makkelijk te onderscheiden. Rear delts steekt nu ook redelijk wat uit en ik kan ze weer helemaal bewegen. Ik denk dat ik meer van deze muscleraping trainingen ga doen, elke eigenlijk :laugh:.

Aangezien ik vanavond uitga doe ik geen legs omdat feesten in een rolstoel niet echt de voorkeur heeft. Ik ga me uiteraard ladderzat drinken, dus eens zien wat dat geeft on cycle, aangezien dit toch een experiment is. Ik ga ook blowen maar vermoed niet dat dat veel verschil maakt, behalve dan dat ik mss wat minder agressief zal zijn. Ik vermoed dat ik dus morgenochtend een groot deel van het watergewicht weer kwijt zal zijn en shredded as fuck zal zijn. Dus ben benieuwd hoeveel ik dan weeg.

Arms uiteraard weer helemaal naar de klote. Pump is altijd zo hard dat ik ze gewoon amper bewegen kan en moet stoppen met trainen. Triceps groeit als kool en echt immense kracht increase maar biceps geeft niet zoveel mee als ik had verwacht, wel monsterpump altijd.

Kan niet wachten om et vanavond te smashen en iedereen de gloednieuwe gains te laten zien. Ben benieuwd wie er wat op zal zeggen.

Daar was ik dan, predrink op café met een befaamd spelletje circle of death. En death was het zeker. Ik lag vreemd genoeg zowat direct onder tafel. Als je net genoeg hebt gedronken ebt het dronken gevoel normaal weg na een tijdje. Nu leek het vreemd genoeg veel langer te duren. Het leek alsof de alcohol bleef sluimeren. Moeilijk te verwoorden.

Een paar rondjes later besloten we te vertrekken richting de feestzaal en hebben we onderweg nog wat geblowt. Hier lik ik vreemd genoeg net een minder sterk effect van te hebben.
Eenmaal aangekomen dan wel high as fuck en al redelijk tipsy.

Toen leek het me een goed idee wat cocktails achterover te gaan kappen. Voor ik het wist stond ik de rest van de avond wasted as fuck te raven met een cocktail in elke hand. Ook al ligt de drempelwaarde om dronken te worden nu veel lager, blijkt het wel zo te zijn dat ik meer kan drinken nu voordat ik echt compleet van de kaart ben, wat volgens mij kwam door het extra watergewicht dat ik had gemaakt, of gewoon de toename in lichaamsgewicht over het algemeen.

Het was al geleden van voor de cycle dat ik echt hard ben gegaan, wat uiterst opmerkelijk is voor een student.

Uiteraard is het helemaal uit de hand gelopen. Ik werd wakker met een in 2 gescheurd shirt, een telefoonnummer op mijn buik en een gezwollen knie. Blijkbaar was ik van de trap gevallen bij thuiskomst.

Voor wie een idee wil hebben wat ik gedronken heb, no shit:
5 Pintjes op de predrink.
16Vodka redbulls
18 Pintjes al tussendoortjes
Deels tractatie maar toch nog steeds 80 euro kwijt :headbang:. In het vervolg laat ik dus geld thuis.

Verder zou ik afraden om on cycle veel te drinken. Agressie en libido door het dak, zo erg dat het me totaal niet zou verwonderen als ik gister iemand had doodgeslaan of een meisje had verkracht. Ik mag eerlijk stellen dat ik deze combi zwaar heb onderschat. On the bright side, people were mirin' though.

Dag 21.

Om elf uur wakker en nog steeds high en wasted as fuck. Mijn hele bed ligt vol met voedsel dus had blijkbaar een zware boefkick gisteren. De thuiskomst herinner ik me, net zoals vele andere zaken, totaal niet meer.

Omdat ik vooral benieuwd was naar het verschil in watergewicht ben ik recht naar de weegschaal gelopen. Als we kunnen stellen dat ik nog kon lezen deze ochtend dan kan ik jullie vertellen dat er een doodgewone 74.5kg stond, wat bewijst dat het voor het overgrote deel toch gewoon LBM is.

Zou graag gaan trainen maar dat is vandaag helaas fysiek onmogelijk. Voor de rest van de dag niks anders gedaan dan hersendood op de bank gelegen en het toilet volgescheten.

Vandaag helaas geen kloten gegeten, maar kan voor deze ene keer geen kwaad, zeker niet aangezien ik toch maar wat op de bank heb gelegen.

Straks gaat de pin er weer in, maar heb er echt totaal geen zin in vandaag. For science zal ik em natuurlijk toch gewoon zetten. Naar die kutkoude HCG inject kijk ik echt totaal niet uit (hurts like a motherfucker).

Uiteindelijk dan vroeg naar bed toe en dan toch niet gepint.
 
Laatst bewerkt:
Leuk te lezen dat je kuur zo goed verloopt! En dat je een hele hoop zelfvertrouwen hebt bijgewonnen! En gelukkig voor je dat je vriendin 5x per dag zin heeft, of is het me de keukenrol ? xD
 
Leuk te lezen dat je kuur zo goed verloopt! En dat je een hele hoop zelfvertrouwen hebt bijgewonnen! En gelukkig voor je dat je vriendin 5x per dag zin heeft, of is het me de keukenrol ? xD
Ik hoop voor um dat het zelf vertrouwen zo blijft na de kuur
 
Leuk te lezen dat je kuur zo goed verloopt! En dat je een hele hoop zelfvertrouwen hebt bijgewonnen! En gelukkig voor je dat je vriendin 5x per dag zin heeft, of is het me de keukenrol ? xD
Helaas vooral zelfstandige arbeid. Ik kan namelijk moeilijk 5x per dag naar huis toe... Helaas :o
Ik hoop voor um dat het zelf vertrouwen zo blijft na de kuur
Ik vermoed van wel, aangezien het geen effect is van de stof, maar van de resultaten (dat denk ik toch). Dus tenzij ik alles weer verlies komt dat wel in orde.
 
Interessant log, lekker overzichtelijk ook. Ik blijf 'm volgen ! :) succes!
 
4000 kcal is honger lijden voor mij haha
 
Goed duidelijk man. Voorbeeld voor vele loggers. Waarzo train je ergens?
 
Gave log man. Lees het met veel plezier. IN!
 
ja zo kan je het ook zien haha, ik zat 500 boven onderhoud en was 14 kilo aangekomen waarvan 9kilo vvm. en at 2500. Ik heb dan wel een schildklier van een slak

Weet je jouw schildklier waarden? Ik heb blijkbaar ook een ietwat trage schildklier (4,8) Heb je ook weleens last van kou(terwijl je je in normale omgevingstemp bevind)\rillingen? Ik wel en kan een gevolg hiervan zijn. Just wondering :)

Btw zelf hoef k ook niet ver boven de 2500 te komen at bulk en redelijk moeite met cutten altijd. Sux.
 
Laatst bewerkt:
Vind je dat niet vervelend dat je libido zo hoog is? Ik kuur geen eens maar kan wel 2-3x op een dag en als me vriendin een x niet wil irriteer ik me dood
 
Vind je dat niet vervelend dat je libido zo hoog is? Ik kuur geen eens maar kan wel 2-3x op een dag en als me vriendin een x niet wil irriteer ik me dood
Het is inderdaad niet te onderschatten. Verleden week had ik bijna mijn relatie beëindigt uit seksuele frustratie. Ik had het er erg moeilijk mee, maar heb het intussen al wat meer onder controle. Zelfreflectie is de sleutel.
 
Ik ben ook van de west vlaamse kust :)
 
Weet je jouw schildklier waarden? Ik heb blijkbaar ook een ietwat trage schildklier (4,8) Heb je ook weleens last van kou(terwijl je je in normale omgevingstemp bevind)\rillingen? Ik wel en kan een gevolg hiervan zijn. Just wondering :)

Btw zelf hoef k ook niet ver boven de 2500 te komen at bulk en redelijk moeite met cutten altijd. Sux.

nee niet laten testen maar heb wel een vermoede heb het altijd echt koud. (vooral handen en voeten gewoon steenkoud altijd.
ik bulk idd ook rond 2500 en cutten moet ik ook echt laag 1500-1800 kcals helaas :p
Ik wil wel keer mijn schildklier testen. Maar zit nu aan de T3 dus nu nog niet. Heb het met t3 alsnog koud ervaring mee?
 
nee niet laten testen maar heb wel een vermoede heb het altijd echt koud. (vooral handen en voeten gewoon steenkoud altijd.
ik bulk idd ook rond 2500 en cutten moet ik ook echt laag 1500-1800 kcals helaas :p
Ik wil wel keer mijn schildklier testen. Maar zit nu aan de T3 dus nu nog niet. Heb het met t3 alsnog koud ervaring mee?
Dezelfde klachten dus. Zo te lezen heb jij het nog een graadje erger dan mij, specifiek handen en voeten heb k überhaupt nooit. Moet je idd eens laten testen man, ben ook wel benieuwd. Kou kan ook een gevolg zijn van ijzer tekort.

T3\AAS geen ervaring mee. Ben je niet bang je schildklier juist nog meer te fucken met T3? Net als bv orals, voor een bij voorbaat minder functionerende lever, ook killing zijn. Aan de andere kant lijkt het me dat die waardes zich gewoon herstellen ookal waren deze eerst laag of hoog.
 
Dezelfde klachten dus. Zo te lezen heb jij het nog een graadje erger dan mij, specifiek handen en voeten heb k überhaupt nooit. Moet je idd eens laten testen man, ben ook wel benieuwd. Kou kan ook een gevolg zijn van ijzer tekort.

T3\AAS geen ervaring mee. Ben je niet bang je schildklier juist nog meer te fucken met T3? Net als bv orals, voor een bij voorbaat minder functionerende lever, ook killing zijn. Aan de andere kant lijkt het me dat die waardes zich gewoon herstellen ookal waren deze eerst laag of hoog.

is mijn 2e keer t3 geen slechte ervaring mee gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven