Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slaap je zo slecht?
Ik merk bij me zelf dat ik veel lichter slaap(word vaak wakker snachts)heb nu koffie weer vervangen voor thee,het slapen gaat nu beter.

Met alle respect en je moet doen waar jij je prettig bij voelt, maar vind je het niet zonde om zo vaak naar de kloten te gaan in een kuur? Ik vind zelf dat het toch hormonen zijn en ik niet met snoepjes bezig ben. Een keertje goed naar de kloten doe ik zelf ook, maar daar blijft het dan ook bij.

Dat beetje inderdaad niet, maar als ik iedere keer lees hersendood wakker worden zal het toch meer zijn dan een beetje?
Probeer in ieder geval zoveel mogelijk vetten te vermijden tijdens of net na het drinken, dat is juist het slechtste om op zo een moment te eten.
Kijk wat rond in de vorige posts, ben niet van plan nog foto's te maken tot einde kuur, en daarna einde PCT.
@AnonyMass Broeder, ik zie dat je van plan bent OFF te gaan na deze cycle. Wat is de reden hiervoor? Waarom ga je niet lekker een paar maanden cruisen of bridgen en dan weer blasten?
Lichaam laten herstellen, balletjes weer laten werken en membraanreceptoren van hun gewenning ontdoen. Plus ben ik benieuwd wat er gebeurt met me in de nakuur en of ik daarna genoeg gains kan behouden, dat wil ik dus eerst eens uitproberen.
Blast&Cruise vind ik niet zo aantrekkelijk omdat ik dan nadien veel meer tijd zal nodig hebben om te recupereren.
Ook herinner ik me nog goed hoe gemotiveerd ik was en hoe hard ik begon te trainen in het begin van mijn kuur omdat ik zeker alles eruit wou halen. Ik denk dat als ik ga cruisen naar de volgende kuur ik die motivatie wat zal gaan verliezen, omdat de ervaring steeds hetzelfde is. Grote psychologische kant dus maar dat heeft wel een hele grote invloed.
In het begin van de kuur dacht ik, ow shit ik gebruik nu, beter maar er keihard voor gaan.
In de nakuur zal ik dan denken, ow shit ik heb er zo hard voor gewerkt, beter nu nog harder werken zodat ik alles kan gaan behouden.
Als ik ga cruisen ben ik ervan overtuigd dat ik niet zo hard mijn best ga doen. Overigens voelt deze underdosed vial al aan als een cruise, en ik kan je vertellen dat het voelt als tijd en geldverlies, want ik heb geen enkele resultaten geboekt op de weegschaal met deze kutvial.
Volgende week start ik met IG en die ga ik uitnemen, kuur zal dus wat langer zijn, 12 weken denk ik. En daarna gewoon nakuren en zien wat er gebeurt.
Oke snap ik, heb je al in gedachte wat je volgende kuut gaat zijn? Ikzelf ga nog een bulkkuur doen tot ik de gewenste massa heb, vind mijn armen nog steeds te klein met 38 cm. Zo te horen ben jij ook niet tevreden over je voortgang, hoe weet je dat het aan de vial ligt en niet aan je voeding? Hoop dat je nakuur niet "ook" ongedoseerd is, want dat zou al je gains weer te niet doen
Ja, mijn moeder voorziet nu telkens met opzet weinig eten voor me. Er is bijvoorbeeld altijd amper brood voor als ik naar uni moet, en ze heeft alle porties verkleind. Echt kutzooi. Ik had mijn schema gegeven en we hadden afgesproken dat het zo zou worden, maar ze houdt zich er totaal niet aan. Dat wordt dan maar nogmaals ruziën.
O Ikzelf ga nog een bulkkuur doen tot ik de gewenste massa heb, vind mijn armen nog steeds te klein met 38 cm.
Gespannen, zonder pomp.38 cm: gespannen met pomp, gespannen zonder pomp of gewoon ontspannen gemeten?

Preacher curls + hammer curls voor biceps en skullcrushers + weighted dips voor triceps.
Groeien zullen ze![]()
Is this real life?? Als ik je vader was had ik je over mijn knie gelegd, pets pets!
Sorry hoor, maar dit vind ik echt triest. Verschuilen achter je studie en dan boos worden als je moeder je niet kan voorzien van jouw bulk..wel heb je het geld voor roids??
Haha, tussen basisbehoeften en een bulkschema zit toch wel een klein verschilletje...