MuscleMeat

Test E 500mg HCG 1000IU

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doen ze dit niet omdat ze je spuiten gevonden hebben dan? Dat ze daar niet over durven beginnen en t zo maar proberen?
 
In! Alles even bijgelezen. Benieuwd hoe het afloopt met je vriendin
 
heb zelf m'n relatie van 4,5 jaar verneukt door de combo tren en test omdat ik opeens dacht gevoelens te hebben voor een ander gelukkig is het al wel 4 jaar terug :p het blijfen toch je hormonen waarmee je speelt
 
Mag je het eten ook niet zelf kopen?? Dat is wel echt vervelend voor je. Ik vraag me ook af waarom ze dat voor je zouden verbieden, om te eten ??? Ik heb wat dat betreft wel geluk mijn ouders hebben respect voor wat ik doe en nemen iedere week kip kwark rijst tonijn ed mee. Succes kerel miss dat je ouders in nuchtere toestand zich bedenken oid en ook met je vriendin natuurlijk.

Mijn moeder is het soort type dat zoveel mogelijk op de bank zit, overgewicht kweekt, de hele wereld bijeenschreeuwt en dan een maagverkleining laat doen. Diëten is flauwe kul volgens haar, en trainen vind ze dom. Daarnaast kost ik haar toch o zo veel geld aan voedsel volgens haar.

Dat zelf betalen kan ik uiteraard niet, student zijnde.
 
heb zelf m'n relatie van 4,5 jaar verneukt door de combo tren en test omdat ik opeens dacht gevoelens te hebben voor een ander gelukkig is het al wel 4 jaar terug :p het blijfen toch je hormonen waarmee je speelt

Ja, ik heb me voorgenomen geen beslissingen te maken tijdens mijn kuur, maar dat bevalt heel moeilijk. Het is zeer moeilijk om jezelf de hele dag in de gaten te houden. Volgende kuur zal ik ook eens tren gaan proberen, dat wordt RIP.
 
Mijn moeder is het soort type dat zoveel mogelijk op de bank zit, overgewicht kweekt, de hele wereld bijeenschreeuwt en dan een maagverkleining laat doen. Diëten is flauwe kul volgens haar, en trainen vind ze dom. Daarnaast kost ik haar toch o zo veel geld aan voedsel volgens haar.

Dat zelf betalen kan ik uiteraard niet, student zijnde.

Mijn ouders waren in het begin ook erg tegen en inmiddels zijn ze er al een beetje aan gewend.Alleen als ik ga cutten begint het weer"als je gewoon normaal met ons mee had gegeten had je ook niet vetter geworden! wij zijn ook allemaal niet dik en nooit ziek"
 
Je vp is teveel geworden zonde hoor.
Als je meteen wil cutten na je kuur kon je beter niet cutten want dan raak je alles snel kwijt.
Miss bridgen en direct aan het einde van je kuur overstappen naar een cutkuur met high tren low test.
 
Je vp is teveel geworden zonde hoor.
Als je meteen wil cutten na je kuur kon je beter niet cutten want dan raak je alles snel kwijt.
Miss bridgen en direct aan het einde van je kuur overstappen naar een cutkuur met high tren low test.

Kun je wel lezen? Ik ga niet meteen cutten na mijn kuur, en mijn BF% is bijlange na niet te veel geworden. :roflol:
 
Bro, heftige log man. Denk dat je moeder overstuur is van het feit dat ze die naalden gevonden heeft. Vrouwen gaan heel sneaky om met zulke dingen en maken je gewoon helemaal mentaal kapot. Probeer rustig te blijven en respecteer je moeder, het is immers degene die jou heet gebaard en opgevoed. Ze maakt zich vast zorgen. Probeer haar gerust te stellen en stel je volwassen op; Zo zal zij misschien inzien dat zij overreageerd. Als jij laat zien dat je volwassen bent en verstandig kan zijn, zal zij jou misschien meer vertrouwen en niet meer zo moeilijk doen.
 
Als je weinig geld heb koop je de goedkopere dingen.
Bijvoorbeeld 500 gram havermout per dag.Dat Is omgeveer 40 cent.???
Nog geen 3 euro per week.

Drink je 1 pilske minder in het weekend :D
 
Als je weinig geld heb koop je de goedkopere dingen.
Bijvoorbeeld 500 gram havermout per dag.Dat Is omgeveer 40 cent.???
Nog geen 3 euro per week.

Drink je 1 pilske minder in het weekend :D

havermout crew checking in
 
havermout crew checking in
Haha ik ben meer van de pasta crew:D
Ik ben eerst wel begonnen met havermout en dat heel sneaky opgebouwd,het viel ze na een half jaar pas op dat er 1 pak perdag doorheen ging(2 jaar terug):p
 
Bro, heftige log man. Denk dat je moeder overstuur is van het feit dat ze die naalden gevonden heeft. Vrouwen gaan heel sneaky om met zulke dingen en maken je gewoon helemaal mentaal kapot. Probeer rustig te blijven en respecteer je moeder, het is immers degene die jou heet gebaard en opgevoed. Ze maakt zich vast zorgen. Probeer haar gerust te stellen en stel je volwassen op; Zo zal zij misschien inzien dat zij overreageerd. Als jij laat zien dat je volwassen bent en verstandig kan zijn, zal zij jou misschien meer vertrouwen en niet meer zo moeilijk doen.

Zou ik doen, maar mijn moeder is niet zo het intelligente type, meer het emotionele type. Er is nog nooit i
Als je weinig geld heb koop je de goedkopere dingen.
Bijvoorbeeld 500 gram havermout per dag.Dat Is omgeveer 40 cent.???
Nog geen 3 euro per week.

Drink je 1 pilske minder in het weekend :D

Goed idee, maar ik denk niet dat havermout alle micro's bevat.

Om het wat gevarieerd te houden sluip ik 's nachts naar beneden en eet ik de hele koelkast en kast leeg. :o
 
Zou ik doen, maar mijn moeder is niet zo het intelligente type, meer het emotionele type. Er is nog nooit i


Goed idee, maar ik denk niet dat havermout alle micro's bevat.

Om het wat gevarieerd te houden sluip ik 's nachts naar beneden en eet ik de hele koelkast en kast leeg. :o
Chocola en koekjes gains :D
 
Waarom heb je het haar niet gewoon verteld? Imo is dat beter dan dat ze er op deze wijze achter komt. Je bent geen kind meer toch.. Jouw leven. Weet natuurlijk niet hoe jouw band met je vader en/of moeder is maar kan begrijpen dat ze nu toch wel overdonderd is.

Wanneer ze het thuis weet of weten bezorgt je dat een hoop minder gedoe en kopzorgen ivm shit verbergen, zowel fysiek, emotioneel als tastbaar. Ben van plan het zelf ook gewoon te vertellen tegen alleen mn moeder. Haar vriend woont hier wel maar niks mee te maken. Tuurlijk bepaal je het zelf maar heb geen zin om 10 weken en in het vervolg meerdere malen, tijden krom te gaan liggen en verstoppertje te moeten spelen. Die hCG moet gewoon open en bloot in de koelkast kunnen liggen, wil geen kluis aanschaffen voor gear en medicatieproducten en heb geen zin overhaast te werk te moeten gaan in de badkamer en er vervolgens als een zool met alles in de handdoek gerold uit te komen :roflol:

Verder goed om te lezen dat de gains door blijven gaan! Idd niet direct cutten. Zou sowieso tot en met 1 maand na PCT nog boven onderhoud blijven eten. Daarna pas gaan cutten. Al zou ik niet eens meer natty cutten. In plaats daarvan zou ik tot de volgende kuur in een overschot blijven zitten en pas tijdens die cycle shredden. Je kunt dan in 10 of 12 consistente weken best 6-8% droppen. Met een goed dieet, stoffen als; Test/Mast/Tren/T3 en/of Clen en de juiste mindset kom je daar wel.
 
Waarom heb je het haar niet gewoon verteld? Imo is dat beter dan dat ze er op deze wijze achter komt. Je bent geen kind meer toch.. Jouw leven. Weet natuurlijk niet hoe jouw band met je vader en/of moeder is maar kan begrijpen dat ze nu toch wel overdonderd is.

Wanneer ze het thuis weet of weten bezorgt je dat een hoop minder gedoe en kopzorgen ivm shit verbergen, zowel fysiek, emotioneel als tastbaar. Ben van plan het zelf ook gewoon te vertellen tegen alleen mn moeder. Haar vriend woont hier wel maar niks mee te maken. Tuurlijk bepaal je het zelf maar heb geen zin om 10 weken en in het vervolg meerdere malen, tijden krom te gaan liggen en verstoppertje te moeten spelen. Die hCG moet gewoon open en bloot in de koelkast kunnen liggen, wil geen kluis aanschaffen voor gear en medicatieproducten en heb geen zin overhaast te werk te moeten gaan in de badkamer en er vervolgens als een zool met alles in de handdoek gerold uit te komen :roflol:

Verder goed om te lezen dat de gains door blijven gaan! Idd niet direct cutten. Zou sowieso tot en met 1 maand na PCT nog boven onderhoud blijven eten. Daarna pas gaan cutten. Al zou ik niet eens meer natty cutten. In plaats daarvan zou ik tot de volgende kuur in een overschot blijven zitten en pas tijdens die cycle shredden. Je kunt dan in 10 of 12 consistente weken best 6-8% droppen. Met een goed dieet, stoffen als; Test/Mast/Tren/T3 en/of Clen en de juiste mindset kom je daar wel.

Ik wou dat ik dat kon. Ik heb de wateren al wat verkend om te kijken hoe ze tegenover vanalles staan, ik ken mijn ouders goed. Mijn pa denkt nog steeds dat je met een portie friet Mr. Olympia wordt, en mijn moeder denkt dat als je eenmaal cannabis rookt je de volgende week gelijk aan de hero zit. Daarnaast klaagt mijn moeder ook graag over me tegen alles en iedereen, dus ze zou dat gewoon gelijk aan de eerste beste persoon verder vertellen. Heb niet echt zin om 2 dagen later politie aan mijn deur te krijgen, die onvermijdelijk toestemming zouden krijgen van mijn ouders om een huiszoeking te doen en alles in beslag te nemen. Verder hebben ik en mijn ouders niet echt een band... Dus nee Bedankt.

Aangezien ik nog wel wat marge heb ga ik gewoon lekker doorbulken tot mijn volgende kuur. Als ik 10 weken kan cutten op AAS vermoed ik dat ik wel een paar percenten kan droppen. Als ik na de cut op 8% zit oid vind ik het al ruim voldoende. Bij mij valt alles al lekker te zien beneden de 10%. Ik zou graag deze zomer wel eens mijn quads kunnen showen, dus 6% is mijn ultieme doel.
 
Dag 43.

Over zo'n 5u moet ik op, maar fuck that, ik heb zin om een nieuw schema op te stellen, dus dat ga ik ook gewoon doen. Aangezien dit het begin van week 7 is kan ik de week dan ook maar met iets spannends beginnen. Bedoeling van schema is alles 2x, wat moeilijk zal worden, aangezien back wat voorloopt en legs een sterk punt zijn zal ik dat misschien 1x behandelen en kijken hoe dat gaat. Oefeningen zullen wel te vinden zijn verder in mijn log.

Het schema wordt alvast:
Chest - Shoulders
Arms
Legs - Core
Back - Traps
Chest- Shoulders
Arms


Iemand ervaring met het trainen van Chest & Schoulders op dezelfde dag? Lijkt me wel interessant maar redelijk onmogelijk imo aangezien ik altijd al helemaal naar de klote ben als ik ze apart train. Zal vanavond alvast zien of het werkt voor de eerste keer!

Nu snel naar bed toe, moet zo alweer op. Cheers.

Vroeg op, en direct de douche in om wakker te worden. Merk dat de acne wat erger geworden is maar dat is het minste van mijn zorgen nu. Aan de andere kant merk ik dan weer door de dag heen dat mijn puffy nips erg verminderd zijn met voor mijn kuur. Erg vreemd, want meer gyno en puffy nips was net mijn hoogste vrees. Stiekem hoop ik dat ze in de nakuur helemaal verdwijnen, maar niet te optimistisch zijn. Voor wie geen operatie kan betalen, gewoon juicen jongens :cool:.

Zie het helemaal zitten vandaag. Meals prepped en nu richting uni. Helaas had ik blijkbaar wat bedorven melk gemixt met mijn oats. Toen ik het opende rook het wat vreemd en had het velletjes. Stiekem had ik gewoon reuzehonger en dus heb ik het maar op de oats gestoken.

Resultaat: dik vet poepkanon voor de rest van de dag. Gelukkig geef ik niet op en blijf ik gewoon doorvreten. Gelukkig moest ik niet naar het WC toe tijdens de les, maar dat komt omdat ik daar altijd het schijt van krijg en ondertussen al gewoon ben het in te houden.

Training ging ook vlotjes, vandaag voor de eerste maal Chest & Shoulders, had wel wat elleboogpijn vandaag dus ben voorzichtig geweest. Oefeningen kiezen was niet zo makkelijk, maar ik heb me geïnspireerd op een of andere IFBB pro wiens naam ik me niet eens kan herinneren. Was het proberen waard, en is zeker niet slecht uitgevallen. Ondertussen even snel naar de pot toe.

Fucking hell mijn poep is vloeibaarder dan mijn pis. Dat even terzijde, zo zag mijn training er vandaag uit:

Incline Dumbbell Press:
15x 10kg
opwarming
3x | 15x 18kg
Ik weet niet wat het is maar schouders willen precies echt niet mee vandaag. Vermoed dat al dat volume ze ook niet altijd ten goede komt, maar zolang ik gains maak en geen letsels oploop kan het niet zo veel kwaad. Overigens heb ik deze gesuperset met:

Lateral Raises:
4x | 15x 6kg

Was erg verrast over hoe zwaar dit was. Dit supersetten op de chest zorgt echt voor een monsterlijke burn in mijn schouders, terwijl de press zorgt voor een goeie stretch in mijn chest.

Incline DB fly:
4x | Failure x 9kg

Weeral supersetted met:

Lateral Raises:
4x | 15x 6kg


Flat DB fly:
4x | Failure x 9kg

Ditmaal supersetted met:

Front Raises:
4x | 15x 7kg

Ik heb ervoor gezorgd dat ik mijn raises wat naar het midden toe deed zodat ik chest ook nog wat activeerde. Op dit moment had ik echt zieke separation in chest en shoulders, en dan heb ik nog niet over vascularity gesproken. Kan eerlijk zeggen dat ik deze supervond louter voor het uitzicht. Had ook een lichte chestpump en schouderburn nu. Helaas geen schouderpomp:treuren:.

Om nog voor een lekkere pump te zorgen ben ik dan nog het volgende gaan doen:

Incline cable crossovers:
15x 11,5kg
2x | 15x 13,5kg
15x 16kg

Kracht op deze was verrassend goed ditmaal, redelijk geschokt. Goede chestpump en schouderburn nu, dus kan wel naar huis toe. Nu tijdens het schrijven van mijn log besef ik dat ik eigenlijk maar 1 Press heb gedaan, maar het was eens een leuke verandering met de vorige weken waarin presses altijd de hoofdrol speelden.

Heb nog altijd kutveel last van hams ook, veronderstel dat ik ze wat verrokken heb, maar met die roidregen komt dat wel direct in orde toch :o.

Ondertussen ook al wat proberen na te denken over de situatie met mijn vriendin. Vrienden zijn me echt niet van hulp en vinden het zelfs grappig om dingen te zeggen zoals "Oh maak je niet druk ze is vast gewoon X aan het neuken.". Kan ik uiteraard niet mee om, zeker niet nu tijdens mijn kuur.

Ik weet nu echt zeker dat ik alleen sta in deze wereld. Het liefst zo ik gewoon naar Venice Beach verhuizen en daar lekker gaan liften, maar dat kan uiteraard niet.

Ik ben aan het koken nu dat ik niemand kan vertrouwen en op geen enkele steun kan rekenen, dus ga ik maar naar bed toe. Eerste keer in jaren dat ik uit eigen initiatief in mijn bed ga liggen voor 1u 's nachts. Voor alles een eerste keer zeker?

Dag 44.

Lekker uitgeslapen, wat gestudeerd en kan niet wachten om te trainen. Helaas heb ik weer de halve dag op de pot doorgebracht. Kut bedorven melk.

Eten was niet gemakkelijk vandaag, want had totaal geen trek en voel me echt verre van lekker, maar dat houdt me niet tegen om volle gas te geven in de gym.

Vandaag was armen, en omdat ik gister wat elleboog pijn had zal ik ditmaal mijn training wat aanpassen. Allereerst heb ik besloten shullcrushers niet als eerste oefeningen te nemen, daar de eerste set altijd veel inflammatie geeft in mijn ellebogen. Ook heb ik gemerkt dat biceps als laatste trainen zorgt voor een betere pump in beide spieren en dus betere results, vandaar dat ik het vanaf nu altijd zo zal doen.

Training zag er als volgt uit:

Triceps pushdowns:
15x 22kg
opwarming
3x | 15x 36kg
Kracht zit er blijkbaar niet echt in vandaag, wat maar normaal is want ik voel me pure shit, maar ik ga niet opgeven en geef het mijn alles.

Skullcrushers( exclusief EZ-Bar):
15x 10kg
2x | 15x 15kg
15x 20kg

Kon het met moeite halen, zelf nu al als 2e oefening. Heb bewust wat langer gewacht om mijn spieren toch wat credit te geven. Mijn lichaam moet me wel haten nu.

Triceps pulldowns:
4x | 15x 22kg

Wtf?! Kon er niets van. Ook al voel ik me niet zo goed en merk ik dat ik ziek ben, toch heb ik niet zo het leeggezogen gevoel dat ik vroeger had. Die test geeft me echt wel een duwtje in de rug op vlak van ziekteafweer.

Preacher curl (exclusief EZ-Bar):
15x 10kg
2x | 15x 15kg
15x 20kg

Kill me plz.

Concentration curl:
4x |15x 10kg

Was echt kapot na elke set, alles deed zeer, voelde wat koorts opkomen. Mijn rug voelt als die van glas gemaakt is, dus besloot ik even te gaan liggen op de Bench. Toen ik besloot mijn ogen te openen om aan de 4de set te beginnen, keek ik nog even op mijn horloge, en WTF?! 10 minuten later... Oke dan, dutje kan geen kwaad.

Cable curl:
4x | 15x 32kg
Dat dutje heeft toch wat geholpen precies.

Kom thuis, absoluut kapot, totaal geen honger, maar toch wat hapjes binnenkrijgen. Met nog letterlijk niemand gesproken vandaag, behalve de dude die vroeg of ik de cables nog aan het gebruiken was, en mijn kat. Eigenlijk denk ik ook aan niemand, erg vreemd, voor het eerst ooit ben ik gelukkig in mijn eenzaamheid.

Amper een hap binnengekregen tijdens het avond eten, toen maar naar boven toe.

Oke vergeet wat ik zei, ik voel me absoluut bagger. Ik heb zowat mijn halve kleerkast aan kledij aan + badjas + deken en verwarming volle bak.

40°C onder de oksel WTF?! Gelukkig ben ik een beest, dus ik kom er wel uit. Voel me echt shit, alles doet kloteveel pijn. Ik ga maar naar bed toe, morgen vroeg op kutzooi.

Go hard or go home, en ik ben al home, dus ga ik hard. Goodnight lads.

Dag 45.

Voel me nog iets beter vandaag. Eten is wat wennen, en mijn maag is nog altijd niet te vrolijk. Krampen alom tijdens de vertering, maar dat zal waarschijnlijk wel nog even gaan duren.

Dan maar wat gestudeerd na de middag, want had veel in te halen. Toen kwam mijn vriendin langs vol paniek, omdat ze wat verhalen had gehoord. Ook al ben ik een echte ladykiller, er was niks van waar natuurlijk want ik ben zo trouw als een hond. :rolleyes:

Toen ben ik weer in bed getuimeld omdat ik me niet zo lekker voelde. Next thing I know zijn we aan het neuken, waarna ze besluit om het uit te praten.

Volgens haar mag ik het dan niet uitmaken, maar daar kiest ze zelf voor als ze met me in bed duikt. Na een lang gesprek over hoe het voor mij zal zijn, hebben we besloten dat we alles vanaf dag 1 opnieuw gaan proberen, daar de problemen zich altijd hebben opgestapeld en het nu achteraf bekeken eigenlijk al vroeg misging, desondanks waren we toch gelukkig natuurlijk.

Nu 'daten' we dus, zoals ze dat in de VS zeggen.

Toen dat achter de rug was waren we duidelijk beiden een stuk gelukkiger. Mijn traps zijn wel huge ondertussen, maar toch zijn ze blij dat zo'n gigantisch gewicht eindelijk van mijn schouders is.

Vandaag dan helaas geen tijd meer gehad voor training. Eten verliep ook moeizaam.

Dag 46.
Nu dat gigantisch gewicht van mijn schouders is zal ik toch wel traps moeten gaan doen zeker.
M.a.w. TODAY IS BACKDAY.

Training zag er als volgt uit.

Bent over DB rows:
15x 18kg
3x | 15x 28kg

Seated cable rows:
15x 36kg
15x 41kg
15x 45kg
15x 50kg


Underhand lat pulldowns:
15x 36kg
15x 41kg
15x 45kg
15x 50kg


T-Bar row:
15x 20kg
15x 30kg
15x 40kg


BB low row:
4x | 15x 40kg


DB low row into shrug:
4x | 15x 16kg


Energie en kracht is duidelijk nog niet wat het geweest is. Hopelijk is de weegschaal dat wel, gisteren was et nog 76,9 dus best wel oke. Ondertussen schijt ik weer betonblokken dus dat is ook al weer zoals het hoort. Spijsverteringsstelsel is op zich nog steeds niet de oude maar komt vast wel weer bij.

Dag 47.

It's friiidaaaay friiidaaay GOTTA WAKE UP AT 5AM DAAAY.

Lange dag voor de boeg. Voedsel ready en om 10 voor 6 richting uni. 3uur luisteren naar een half demente professor die beter al op pensioen zou gaan aangezien die denkt dat dit het jaar 2004 is en spinnen zoogdieren zijn.

Helaas zat ik weer vlakbij dat meisje dat ik gevoelens voor heb gekregen, maar op de een of andere manier heeft het me niet zo vaak beziggehouden deze les. Heb voor het eerst sinds een lange tijd weer open en vrolijk kunnen zijn in omgang met mensen, en dat deed me goed. Ik was zo langzamerhand gewend geraakt aan de eenzaamheid van het bodybuilden dat ik er niet aan dacht hoe belangrijk sociaal contact is.

Anyway, les is over dus nu naar de gym toe. Vechten tegen de slaap zoals gewoonlijk, maar eenmaal aangekomen maak ik altijd een klik en ben ik klaar wakker. Tot na de training uiteraard:o.

Vandaag weer chest & shoulders. Routine ging veel beter ditmaal. Had een paar pics gemaakt, maar de lighting in de omkleedkamer is echt terrible dus denk ik niet dat ze erop komen, misschien later als ik er de wil voor vind.

Incline cable crossovers:
15x 11,5kg
2x | 15x 13kg
15x 16kg

Iron T Cross:
15x 11,5kg
2x | 15x 13kg
15x 16kg

Combinatie van deze 2 oefeningen zijn echt het beste wat chesttraining betreft imo. Goeie stimulans van claviculaire en sternocostale koppen van de borstspier. Ik probeer deze altijd als inleiding te nemen voor het benchen want dan voel ik de spanning veel beter verspreid over de borst.

Incline BB bench press, supersetted with lateral raises:
4x | 15x 40kg
4x | 15x 5kg

Incline DB Flies, supersetted with front raises:
4x | 15x 8kg
4x | 15x 7kg

Flat DB Press, supersetted with lateral raises:
4x | 15x 10kg
4x | 15x 5kg


Veel betere training dan vorige keer alvast, vooral door manier waarop de oefeningen geordend zijn. Decline en flat deden wel wat pijn, leek alsof schouder geen steun had, maar was waarschijnlijk alleen omdat mijn schouders helemaal kapotgetraind waren.

Door de combi van chest en shoulders voel ik de contractie in mijn chest altijd beter tijdens chestoefeningen omdat ze meer arbeid moet leveren. Dat omdat schouders altijd al exhausted zijn.

Deze avond ben ik ook uitgeweest. Niks speciaals te vertellen behalve dat ik deze maal geen last had van mijn libido (kwam vast door spacecake en blowen). Had ook wat absynth op dus met die combo was ik keihard aan het trippen.

Er waren wel wat mensen die duidelijk de gains in het oog hadden en een keer langskwamen om toch een hapje mee te kunnen smullen van mijn aesthetics. Vreemd genoeg had ik de hele avond random monsterpump in mijn armen met vascularity enal. Leuk voor de presence, maar zeer vreemd.

Heb ook duidelijk dat ik nu met zo'n 7.5kg zwaarder veel makkelijker mijn grond houdt als er weer zo'n flikker langskomt en en duwt.

Dag 48.

Brein is helemaal naar de kloten. Heeft me de hele dag gekost om deftig te kunnen functioneren, helaas geen training dus ook. Ben iets afgevallen (76.5kg) maar komt vast omdat ik dehydrated as fuck ben. Vascularity en shredness weer top natuurlijk, maar dat zijn geen zorgen voor nu. Tons of water drinken en me volvreten zijn de vooruitzichten voor vandaag, helaas is dat het.

Om wat meer bij zinnen te komen ben ik wat gaan wandelen en daarna wat sprinten. Niks benoemenswaardigs zodat het niet teveel invloed zou hebben op mijn Kcal behoefte voor vandaag. Een douche daarna en wat pure chocolade hebben me er weer bovenop geholpen.

Eén iets wat wel benoemenswaardig is om te bespreken is mijn lichaamsbeharing, die nu toch wel benoemswaardig is toegenomen in vergelijking met kuur. Ik zal nogmaals mijn artistieke kunsten bovenhalen om het wat te illusteren. Voor mijn kuur had ik zeer minieme baardgroei, tot op het punt dat ik me met gemak een week niet kon scheren en niemand er wat van zou merken. De enige lichaamsbeharing boven de gordel was voor mij onderrug, wat er hier niet toe doet nu, en de gewoonlijke 'happy trail'. Ondertussen is dat al een heel ander houtje.

Mijn baard groeit als kool en ik lijk wel fucking jezus nu ik me even niet scheer voor No Shave November. Happy trail is een Happy forest geworden, daar mijn hele buik nu volstaat met zwarte haren. Idem van borsthaar, wat ik vroeger totaal niet had.

Beroepend op mijn kennis dacht ik dat androgeniteit enkel de genetisch kon versnellen, maar niemand in mijn hele stamboom heeft zoveel lichaamsbeharing als ik. Mijn vader en moeder hebben beiden amper lichaamsbeharing, dus ze kijken wel wat vreemd nu ik er uit zie als King Kong. Uiteraard doe ik nu om de 3 dagen full torso shave, wat de groei waarschijnlijk wel nog wat erger maakt, maar liever dat dan zo'n behaarde torso. Ook wordt mijn armhaar echt insane lang. zijn nu al zowat 3,5cm. Denk dat ik in week 10 wel een weerwolf zal zijn :o.

nz0jsz.png

Dag 49.

Wakker geworden bij mijn 'vriendin'. Eerste dag weer met volop werkende hersenen. Cheers to that.

Deze middag en avond miraculeus ook eens een cleane maaltijd en veel water gehad, lekkere detox dus.

Om eerlijk te zijn vind ik blowen een echte plus voor recovery. Geen idee in hoeverre dit wetenschappelijk klopt, maar ik vind altijd dat ik veel beter slaap, en veel lekkerder kan ontspannen na het blowen. De trainingen gaan dan altijd ook een stuk beter nadien. Kan uiteraard placebo zijn maar het werkt voor mij dus daar gaat het om.

Om het bij het topic drugs te houden en de dag toch ietswat interessant te maken zal ik het begin van week 8 aankondigen met een nieuwe injectie deze nacht. Wordt weer lekker knallen.

Injecteren begint zo langzamerhand een simpele gewoonte te worden. Aspireren vergeet ik nog amper en injecteren gaat ook veel vlotter. Zal de post dan uiteraard deze nacht aanvullen met info over hoe de injectie ging. Aangezien mijn injects na deze week alweer op zijn zal ik nog een nieuwe vial nodig hebben.

Omdat de test nog steeds niks lijkt te doen twijfel ik om terug te gaan naar mijn hogere dosis omdat ik toch vrijwel zeker ben dat deze vial underdosed is.

Volgende vial wordt ook IG (Iron Genetics), dus dat zal nog wat handige info bieden over de kwaliteit van die UG. Stay tuned.

Deze nacht ging de inject er dus in. Alweer vlot zoals gewoonlijk. Injectie was wel wat pijnlijker deze keer, maar had ook een geheel andere spot gekozen dan gewoonlijk. Bij het terugtrekken merk ik dat ik ook een bloedvat heb doorprikt, dus dat was waarschijnlijk het pijnlijke.

Voor de rest dus weer alles in orde gewoon. Nu op naar morgen, weer lekker knallen in de gym.
 
Laatst bewerkt:
Baggerbump. Lees meer over hoe ik op dit moment lig te sterven op mijn bed #prayforanonymass
 
Klinkt niet echt goed hier :( 40 graden is niet nieks man!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven