Fitness Seller

Test E 500mg HCG 1000IU

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou dan? Op naar de gym! :p
 
Had je nog bloedonderzoek laten doen?
 
Leuke log, super hoe je alles zo uitgebreid beschrijft! :p
Ik heb hem nog niet helemaal gelezen, maar zet je de HCG subq? Dat heb ik zelf een keer gedaan en had ik ook best wel last van.
Sinds ik IM zet nergens last van, met slin spuitje gaat makkelijk in quads of schouder. Zou sowieso iets beter worden opgenomen IM in verhouding met subq. Staat ook ergens in het topic van Big Cat
 
Leuke log, super hoe je alles zo uitgebreid beschrijft! :p
Ik heb hem nog niet helemaal gelezen, maar zet je de HCG subq? Dat heb ik zelf een keer gedaan en had ik ook best wel last van.
Sinds ik IM zet nergens last van, met slin spuitje gaat makkelijk in quads of schouder. Zou sowieso iets beter worden opgenomen IM in verhouding met subq. Staat ook ergens in het topic van Big Cat

Bedankt man! Ik probeer het zo uitgebreid mogelijk te schrijven zodat je merkt welke invloed het op mijn leven ook heeft.

HCG idd subcutaan, maar ben nu ook overgestapt op IM. Veel gemakkelijker en veeeeel minder pijnlijk.
 
Had je nog bloedonderzoek laten doen?
Nop, was het van plan, maar ik ben bankroet atm :o.

heb geprobeerd om met een smoesje naar de dokter toe te gaan, maar dan wil mijn moeder altijd mee, dus dat ga ik niet doen.
 
Nop, was het van plan, maar ik ben bankroet atm :o.

heb geprobeerd om met een smoesje naar de dokter toe te gaan, maar dan wil mijn moeder altijd mee, dus dat ga ik niet doen.
Oke dat is klote man,
Zitten ze nog steeds te zeuren over je eten?
Bij mij is het een heel stuk minder geworden toen ik voor het hele gezin ben gaan koken.Bijvoorbeeld op zondag.
Ze willen op rust dagen persee dat ik mee eet zo kan ik me voeding nog steeds netjes bij houden:D
 
Oke dat is klote man,
Zitten ze nog steeds te zeuren over je eten?
Bij mij is het een heel stuk minder geworden toen ik voor het hele gezin ben gaan koken.Bijvoorbeeld op zondag.
Ze willen op rust dagen persee dat ik mee eet zo kan ik me voeding nog steeds netjes bij houden:D

Ja, mijn moeder voorziet nu telkens met opzet weinig eten voor me. Er is bijvoorbeeld altijd amper brood voor als ik naar uni moet, en ze heeft alle porties verkleind. Echt kutzooi. Ik had mijn schema gegeven en we hadden afgesproken dat het zo zou worden, maar ze houdt zich er totaal niet aan. Dat wordt dan maar nogmaals ruziën.
 
Lijkt me niet echt een goede basis om te gaan kuren, als je er zo afhankelijk van bent? Of koop je er nog zelf eten bij?
 
Lijkt me niet echt een goede basis om te gaan kuren, als je er zo afhankelijk van bent? Of koop je er nog zelf eten bij?

Ja ik koop zelf nog wat bij, daar gaat momenteel al mijn geld naartoe.
Niet de soepelste kuur inderdaad, maar bij mij hier gaat nooit wat soepel, dus daar ga ik niet op zitten wachten.
 
Kan je niet op kamers gaan wonen?
Weet niet of ze in België studie financiering hebben
 
Kan je niet op kamers gaan wonen?
Weet niet of ze in België studie financiering hebben

Nee in helemaal ander systeem hier in België. Ik en mijn ouders hebben een overeenkomst gemaakt dat ik volgend jaar op kamers kan, contracten zijn in de lente geloof ik. Dit jaar is het pendelen. Vanaf volgend jaar kan ik dan eindelijk 100% clean eten, kijk ik al lang naar uit :o.

Mijne willen ook altijd dat ik mee-eet, dat is nu eenmaal de oudere generatie vermoed ik. Ondanks alles nog voldoende resultaat imo, en ik had daar ook allemaal wel op gerekend toen ik aan deze kuur begon, dus ook al vind ik het erg klote, is het niets nieuws voor mij.
 
Wat een situatie .....

Wel kuren maar nog niet op je eigen benen staan? Probeer eerst alles eens op een rijtje te hebben voor je verder gaat kuren...
 
Wat een situatie .....

Wel kuren maar nog niet op je eigen benen staan? Probeer eerst alles eens op een rijtje te hebben voor je verder gaat kuren...

Kuren staat voor mij los van al het privé gebeuren. Ik heb die keuze bewust gemaakt en zal dus gewoon doorgaan met kuren no matter what. Deze kuur zal ik nog afhankelijk zijn, en de volgende ook. Ik denk dat dat wel een handig aspect aan deze log is, dat niet alles zo perfect is. Een situatie waarmee vele gemiddelde bodybuilders/atleten zich waarschijnlijk wel mee kunnen meten.

We kunnen nu immers niet allemaal 7 maaltijden potten, niet iedereen heeft dat privilege, en daarvoor zal ik niet mijn tijd verspillen door gewoon te wachten tot dat wel zo is. Voeding maakt gewoon eenmaal niet zoveel uit zolang ik maar genoeg binnenkrijg nu, het cutten is werk voor later. Pure massa is mijn doel nu, de rest kan me gestolen worden.
 
Privé gebeuren?
Als je aan je moeder moet vragen achter wat extra sneetjes brood om mee te nemen naar school en dat dan ook niet krijgt dan is er iets grondig mis. Dit is geen situatie waar "de gemiddelde bodybuilder zich mee kunnen meten" zoals je zegt....

Je hoeft geen extra eten te vragen aan je moeder dat regel je gewoon zelf wel. Ik veronderstel dat je geen 15 jaar meer bent.

VOEDING is het allerbelangrijkste in bodybuilding en als je niet op een regelmatige basis goede voeding kan eten heeft het weinig zin om zelfs nog maar te gaan fitnessen als je iets wilt opbouwen.

Neen sorry... wel kuren maar dan aan je moeder moeten vragen of je wat meer eten mee krijgt naar school gaat er bij niet echt in. Maakt je moeder je boterhammen ook nog klaar?

Het is mijn mama haar schuld dat ik niet alles uit men kuurtje kan halen want ze voedert mij niet voldoende.... even serieus blijven hé.
 
Privé gebeuren?
Als je aan je moeder moet vragen achter wat extra sneetjes brood om mee te nemen naar school en dat dan ook niet krijgt dan is er iets grondig mis. Dit is geen situatie waar "de gemiddelde bodybuilder zich mee kunnen meten" zoals je zegt....

Je hoeft geen extra eten te vragen aan je moeder dat regel je gewoon zelf wel. Ik veronderstel dat je geen 15 jaar meer bent.

VOEDING is het allerbelangrijkste in bodybuilding en als je niet op een regelmatige basis goede voeding kan eten heeft het weinig zin om zelfs nog maar te gaan fitnessen als je iets wilt opbouwen.

Neen sorry... wel kuren maar dan aan je moeder moeten vragen of je wat meer eten mee krijgt naar school gaat er bij niet echt in. Maakt je moeder je boterhammen ook nog klaar?

Het is mijn mama haar schuld dat ik niet alles uit men kuurtje kan halen want ze voedert mij niet voldoende.... even serieus blijven hé.

Ik ken geen enkele student die het zich kan veroorloven zijn voedsel uit eigen zak te betalen, en ik heb ook nergens gezegd dat ik minder resultaat haal omdat ik niet voldoende voedsel krijg.
Ik maak deze log voor mij en anderen om uit te leren. Wat jij daar van denkt is jouw visie, maar daar houd ik geen rekening mee. :o

Dit is geen situatie van ALS ik zou kuren, ik doe het al. Ik probeer in deze log zo volledig, eerlijk en open als mogelijk te maken. Het is heus niet bij iedereen altijd zonneschijn, fijn dat dat bij jou wel zo is dan.
Bij mij is dat niet zo, en dat is een interessant aspect van mijn log. Als je hem niet informatief vind hoef je hem dus ook niet te lezen, want dat is waar hij voor dient, informatie verschaffen.
 
Ik ken geen enkele student die het zich kan veroorloven zijn voedsel uit eigen zak te betalen, :o

Ik ben zelf student en ik werk naast mijn studie ook gewoon 14 uur per week. Van 140 euro per week kan je prima je eigen voedsel veroorloven hoor.. kwark, rijst, havermout, whey ed zijn allemaal niet zo duur hoor. Behalve kip dan..
 
Kip is 5 euro de kilo haha koop je voor 25 euro kip in de week lijkt me zat toch
 
Ik ben zelf student en ik werk naast mijn studie ook gewoon 14 uur per week. Van 140 euro per week kan je prima je eigen voedsel veroorloven hoor.. kwark, rijst, havermout, whey ed zijn allemaal niet zo duur hoor. Behalve kip dan..
Hoeveel les heb jij dan bro?
 
Dag 50.

Begin van een nieuwe week, en een nieuwe lei. Helaas niet té veel goeie voornemens want nachtrust was alles behalve om over op te scheppen. Zo'n 4u slaap denk ik, plus nog een uurtje op de trein.
Niet zo veel les vandaag dus tegen kwart voor 2 toch al in de gym. Helaas stond dat meisje weer aan de tafel naast mij. Ze was zo'n 5 minuten aandachtig een skelet aan het bewonderen, en ik uiteraard haar. Daarna was ik weer het hele practicum van geen enkel nut, kon geen woord meer uitbrengen. Ik wou dat ik van die verliefdheid afkon, hopelijk verdwijnt het weer na de kuur, maar heb ik niet veel hoop in.

Was van plan om hammer jack press, of hoe het ook heet te integreren in mijn workout. Geen idee hoe de oefening echt heet, maar heb hem eenmaal gedaan en vond hem echt vet, een hele tijd geleden. Als iemand enig flauw benul heeft wat ik bedoel gelieve mij dan te corrigeren wat de naam is.

Workout vandaag zag er weer helemaal anders uit. Nog steeds in het chest & shoulders experiment. Weer een hele andere workout vandaag, met andere oefeningen. Supersetjes zal ik houden, want dat zijn echte killers.

Training zag er als volgt uit vandaag:

Iron T Cross:
15x 11,5kg
15x 13kg
15x 16kg

Deze was vooral om chest goed op te warmen en vooral de sternocostale kop te activeren, degene die bij mij wat achterkomt aan de randen.

Supersetted Later Raises:
4x | 15x 5kg


Flat DB Press:
2x | 15x 16kg

Gewichten kiezen lukt echt niet zo goed vandaag, chest lijkt plots veel aan kracht gewonnen te hebben, idem voor schouders. Vandaar wou ik eens een random gewicht nemen en kijken wat het gaf.
2x | 15x 26kg
Was verrassend easy, behalve voor linkerschouder dan, die weer pijn doet als een motherfucker nu.

Supersetted Later Raises:
4x | 15x 6kg

Pec fly (Machine):
2x | 15x 25kg
2x | 15x 45kg

Incline DB Press:
30° 15x 22kg
45° 15x 22kg
60° 15x 22kg
75° 15x22kg

Supersetted Front Raises:
4x | 15x 6kg


Left shoulder exorotation (voor Bankart Laesie):
3x | 10x 2kg
meer lukte niet door de pump.

Lateral Raises:
4x | 15x 7kg


Zeer effectieve trainen met goeie pump. De lage gewichten lijken niet meer zo goed te werken, simpelweg omdat ik blijkbaar veel sterker ben geworden. Ook voor schouders waren de gewichten niet meer zo zenuwslopend als anders, maar dat vond ik niet zo erg aangezien ze veel volume te verwerken krijgen door nog een keer chest erbij.

PIP is ook alweer geheel aanwezig, dus dat is wel plezierig. Morgen weer armen, en zal ditmaal triceps & biceps door elkaar proberen, eens zien hoe dat werkt.

Dag 51.

Alweer laat op vandaag. Bagger bioritme.

Dan maar volop aan het vreten geslagen want had heel wat in te halen. Voor ik het wist was het al bijna avond en aangezien ik niet getraind had, besloot ik maar thuis wat te proberen.

Heb ik altijd al eens willen proberen, inventief trainen met random stuff in het huis. Heb enkele zakken vol boeken gestopt, aan een stang gehangen en daar dan uiteraard oefeningen mee gedaan. Heb toen ook mijn shirt uitgetrokken zodat ik voor de eerste maal ooit mezelf tijdens het trainen kon bewonderen in half natty lighting.

Moet zeggen dat het een heel pak verschil maakt. Ik zag er werkelijk huge en ripped uit. Toen wist ik welke resultaten ik had geboekt. Ik kon maar niet stoppen met trainen en naar mezelf te kijken. Toen kwam mijn 'vriendin' plots binnenvallen, die me echt keihard aan het bewonderen was, want ook zij heeft me uiteraard nog nooit gezien.

Was echt trots op mijn lichaam op dat moment, en ik wou dat ik altijd shirtless kon trainen. Zou een gekke motivatie zijn. Zeker met hoe mijn serratus er echt gigantisch uit zat te steken.

Superhousetraining zag er trouwens zo uit:

Preacher curls:
4x 15

Overhead Triceps extensions:
4x 15

Zag er echt ripped as fuck uit tijdens het uitvoeren van deze jongen

BB curls:
4x 15

Skullcrushers:
4x 15

Hammer curls:
4x 15

Wrist curls:
2x20


Van al dat bewonderen kreeg ze uiteraard een nat kutje, en ik zag wat cardio ook wel zitten, dus dat is er ook weer van gekomen dan. Had in het begin wat last van uitdroging en mijn hart, uiteraard omdat ik al getraind had, maar dat kwam na een tijdje gewoon weer helemaal goed.

Daarna nog een korte babbel gehad met mijn moeder, en heb er zo ver gekregen vandaag wat dingen te maken voor morgen. Nu weer back on the diet dus, maar kan niet garanderen dat dat lang gaat duren.

Dag 52.

Om 5u opstaan vandaag. Woppaaa. Kutzieke dag. Hele dag les en daarna nog trainen. Heb zo'n 3u geslapen vanacht dus geen al te beste recovery.

Al bij al best toffe dag gehad met mijn vriendinnen op uni. Allemaal toffe meiden die de lessen altijd wat verdraagzamer maken, plus, ze zijn uiteraard altijd aangenaam om naar te kijken :o.
Helaas zat die stunning beauty weer fucking dichtbij dus dat was minder aangenaam. Ik begin wat paranoïde te worden want ik begin echt te geloven dat ze het met opzet doet, of onbewust aangetrokken is tot mijn goddelijk persoon. Grapje.

Vandaag is woensdag dus Rug. Training ging vrij goed. Kracht was niet op en top, maar dat is te verwachten na zo'n vermoeiende dag.
Ondanks alles toch vette contracties gehad en redelijk goeie pump. Vooral in teres major en -minor erg sterk te voelen.

Training zag er als volgt uit:

Seated Cable Row:
15x 36kg
15x 40kg
15x 45kg
15x 50kg


T-Bar row:
2x | 15x 30kg
2x | 15x 40kg

Ecto homo had mijn grip gestolen toen ik naar het toilet was dus ging niet zo top deze oefening. Best pissed om want dit is mijn favoriete oefening voor rug.

Low Row:
One arm:
15x 15kg
15x 20kg
Two arms:
15x 50kg
15x 60kg


Bent over DB Rows:
2x | 15x 26kg
2x | 15x 28kg


Underhand Lat Pulldowns:
15x 36kg
15x 40kg
15x 45kg
15x 45kg


Roman chair:
4x | 20x 20kg


Daarna nog ettelijke Kcal binnenwerken. Was al vergeten hoe moeilijk het was clean zoveel Kcal te vreten. Is altijd wennen in het begin, maar het lukt me wel aardig. Blij weer back on track te zijn, nu nog een lekkere vial en alles is weer in orde.

Vanavond moest er ook nog een inject in, dus dat is ook weer zonder probleem gegaan uiteraard. Wou een nieuwe spot proberen maar had een ader geraakt, dus back to the roots.
Die ging er dan weer zonder problemen in, ook geen druk of niks dus allemaal fijn.

Dag 53.

Geen PIP vandaag. Gelukkig maar aangezien er toch niet te veel werkzame stof in zit :o.
Weeral tering vroeg op deze ochtend, met alweer amper slaap. Gelukkig heeft de professor de lessen van de namiddag afgeblazen zodat ik kon gaan trainen.

Daar kwam niks van in huis want ik had mijn kledij vergeten. Eerst helemaal terug naar huis toe en dan weer terug :headbang:.

Gelukkig was vandaag weer chest & shoulders dus dat beurt me wel weer op.

Training zag er vandaag als volgt uit:

Flat DB Press:
3x | 15x 26kg
19x 26kg

Light. Weight. Baby.

Supersetted with Lateral raises:
4x | 20x 5kg




Incline BB Press:
4x | 15x 50kg


Supersetted with Lateral raises:
4x | 20x 6kg




One arm Incline Press:
3x |15x 30kg


Supersetted with Lateral raises:
4x | 20x 7kg




Close grip Hammer Press:
3x | 15x 40kg


Supersetted with Front raises:
4x | 20x 6kg




Flat DB Fly:
4x | 15x 14kg


Supersetted with Front raises:
4x | 20x 7kg


Moet eerlijk zeggen dat dit de beste training ooit was wat betreft chest. Voelde of de flat DB Press mijn hele chest echt scheuren en kreeg direct een zieke pomp. Tijdens de lateral raises en incline presses zag ik zelfs chest striations, iets wat ik nog nooit eerder in mijn leven heb gezien. Ook veel meer schouderdefinitie dan gewoonlijk. Erg geslaagde training dus!

Heb gemerkt dat de acne zeer veel verergerd is, en nipples ook weer puffier geworden zijn.
Heb het eindelijk geflikt dat ik alleen naar de doc toe kan. Morgen ga ik dus een bloedtest laten doen en proberen roa op voorschrift te krijgen, aangezien er toch niet veel anders zal helpen tegen hormonale acne. Niemand heeft immers tijd om 5x per dag zijn rug te laten scrubben.

Zal mij morgen nog eens wegen als ik het niet vergeet, maar ben alvast weer enthousiast. Volgende week hopelijk nieuwe vial, dan kan ik er weer helemaal tegenaan gaan.

Dag 54.

Was van plan om weer op 5u op te staan, maar dat lukte me gewoon niet door slaaptekort. Dan heb ik maar gezondheid vooropgesteld en uitgeslapen. Chest is helemaal naar de kloten getraind, dus dat is wel fijn.

Smiddags dan uitgerust en weer helemaal klaar naar de gym toe. Heb een gratis pot "The Curse" preworkout gekregen van 2 maten die hier naar eigen zeggen hartproblemen aan zouden hebben opgelopen. De ene was 5 kilo bijgekomen en draagt nu een hartmonitor en de andere dropte BF% als water. Vandaar dat ik met alle plezier hun hypothese eens ga uittesten. Zij namen 3 scoops met sprite, omdat dat blijkbaar opname en werking zou bevorderen.

Ik ben voor 2 scoops met 0,5l water gegaan. Lange tijd al geen PW meer genomen dus verwacht wel duidelijk effect.

15 min na inname: Duidelijke en hevige bloat.
20 min na inname: Energie rush, desoriëntatie en hyperactiviteit
30 min na inname: hartritmeverhoging, vasculariteit sterk de lucht in.

Sinds dat mijn BF% niet meer zo laag is had ik niet veel merkbare vasculariteit, maar met dit product tijdens de training was het een heel ander houtje. Deze pw geeft me echt gekke vasculariteit en kracht. Geen benoemenswaardige sides zoals jeuk en crash, die ik anders krijg van andere pw's. Deze gaf een lekkere maar iets te krachtige rush, maar aangezien ik plots zo vasculair was alsof ik 2g tren zou zetten vond ik het toch wat eigenaardig, zeker in vergelijking met anders.

Vandaag was armen, en had echt zieke krachttoename, dankzij deze preworkout, en zeker niet dankzij de 'test'. Gelukkig volgt volgende week een nieuwe batch die hopelijk wel te vertrouwen is. Training zag er alvast als volgt uit:

EZ-Bar Curl:
15x 10kg
15x 15kg
15x 20kg
15x 25kg

Light. Weight. Babyyyyy.

Tricep Pulldowns:
15x 22kg
3x | 15x 36kg

Lying Cable curl:
15x 27kg
15x 32kg
15x 36kg
15x 45kg

Skullcrushers (exclusief EZ-Bar):
15x 10kg
15x 20kg
15x 25kg
15x 30kg

That strength increase though... Had het niet eens echt moeilijk.

DB Hammer curls:
15x 12kg
15x 14kg
15x 16kg
12x 20kg

Reverse tricep pulldowns:
15x 22kg
15x 27kg
15x 32kg
15x 36kg

BB curl Dropset (exclusief BB) no rest:
20x 10kg
16x 5kg
8x 0kg

Een echte killer.

Had ook zieke pomp in mijn onderarmen en hadden het duidelijk al moeilijk tijdens mijn laatste oefeningen om de grip te behouden, dus die heb ik dan uiteraard niet meer getraind aangezien dat toch geen zin zou hebben.

Bij deze wat foto's van net na de EZ Bar Curls. Was vooral de bedoeling om de gekke vasculariteit vast te stellen die ik toen had, maar met die kutbelichting zie je het helaas amper. Gelukkig was het in het echt wel anders :rolleyes:.

6ema1v.jpg
sq4fa9.jpg
f2o7eq.jpg


Een uurtje daarna dan naar de doc geweest voor mijn acne vulgaris.

Omdat ie weet dat ik ook een medische opleiding volg geeft hij altijd graag uitleg waarom hij zaken voorschrijft, waarom andere dingen liever niet, waarom bepaalde pathologieën voorkomen ed. Dit keer gaf hij een zeer duidelijke hate speech gericht naar roaccutane, dus werd het voor mij al duidelijk dat ik dat niet zou gaan krijgen en heb ik het niet voorgesteld. De acne is ook niet zo agressief dat er geen andere keus is dus voorlopig sta ik open voor ander opties.

Dan heeft hij me de volgende kuur voorgeschreven:
Minocyclin EG 50mg ED 9-24
Klinotab 100mg 100mg ED 9-24
Minocyclin 100mg ED 24-30

Lekker antibioticumkuurtje dus. Zeker langste kuur die ik ooit op voorschrift heb gekregen. Helaas wel een anti-anabole werking dus niet zo happy.

Omdat er echter geen duidelijke indicatie was van de oorzaak van acne kon hij deze niet benoemen, maar ik uiteraard wel :o.

Daarna vroeg hij of ik nog vragen had, en zei ik dat ik graag enkele bloedwaarden zou controleren. Daarna werd hij plots lijkbleek en een stuk minder vrolijk, wat zeer begrijpelijk is, want dit is al meer dan 20 jaar de familiedokter dus hij is wel oprecht bezorgd. Voelde me al schuldig om dit deze man aan te doen :(.

Toen vroeg hij of ik nog vaak trainde en shakes gebruikte, waarop ik uiteraard 'ja' heb geantwoord. Toen zei hij dat ik toch moet oppassen omdat dit hormonale zaken zijn en ernstige gevolgen kunnen hebben, waarna ik hem verzekerd heb dat ik het voorzichtig aanpak en om die redenen naar hem toe kom. Op die manier kan hij mij observeren en alles tijdig controleren.

Volgende week krijg ik dus de resultaten binnen. Wel wist hij te vertellen dat testosteron niet betrouwbaar zou zijn omdat dit gemeten dient te worden in de ochtend. Daarom vermoed ik dat we nog niet helemaal op dezelfde bladzijde zitten want indien deze vial real is, zou mijn testosteron toch skyhigh moeten staan de hele dag?

Ben ondertussen ook gestopt met HCG omdat het veel te veel emotionele moodswings met zich meebrengt. Voel me ondertussen al veel beter.

Indien er enkele waarden niet kloppen zal hij me inlichten en moet ik nog eens op visite uiteraard. Hopelijk zijn de resultaten in orde en de moeite waard om wat uit te leren, daarnaast hoop ik ook tenzeerste dat de antibiotica hun werk gaan doen.

Dag 55.

Om 9u uitgeslapen wakker worden. Een privilege die ik al jaren niet meer heb gehad, zeer aangename verrassing dus. Lekker op mijn gemak een filmpie gekeken, wat FBB en dan lunch.
Geen idee wat ik daarna uberhaupt nog heb gedaan maar zo halverwege de middag naar de gym toe.

Opnieuw 2 scoops preworkout, wel gekke jeuk deze keer, maar minder last van hyperactiviteit ed. Nu weet ik waarom ik geen pw meer nam, haat die jeuk echt hard.

Niet echt veel legmotivatie vandaag, maar kwam gelukkig wat maatjes tegen om hier en daar een woordje te wisselen, altijd aangenaam. Na de training op trillende benen weer naar huis, goeie training geweest dus.

Leg Press:
35x 66kg
3x | 25x 120kg

Leg extensions:
30x 32kg
30x 39kg
30x 45kg
30x 52kg

Seated Leg curl:
30x 32kg
2x | 30x 39kg
30x 45kg

Ik haat deze oefening zo hard, maar voel em zo goed. Een echte liefdehaat relatie hier.

Leg Press (voor de verandering)(exclusief compartiment):
30x 80kg
30x 120kg
30x 160kg
Dropset:
35x 160kg
Jezus
19x 120kg Kaputski
9x 100kg Beenkramp lv100.
6x 80kg Nope. Nope. Nooooooope.

Op dit punt zijn mijn benen helemaal naar de kloten. Ik heb het gevoel dat verdere oefeningen niet veel meer zullen baten, maar om toch zeker te zijn van mijn stuk heb ik er alsnog wat sets ingeramd.

BB lunges into squat:
4x | 15x 40kg
4x | 15x 40kg


Calve Raises:
4x | 20x 20kg

Kwestie van een spiergroep aan te spreken die wel nog functioneert.

Helemaal drained van de legtraining. Testenergie en recuperatievermogen duidelijk niet meer aanwezig want heb de hele avond in bed gelegen. Had wat pics gemaakt van mijn monster legpump maar omdat ik zo stond te trillen was het alles behalve monsterkwaliteit, dus heb ik ze direct weer weggegooid.

Vandaag ook begonnen met de medicatie tegen acne vulgaris, die hopelijk helpt want ze wordt alsmaar heftiger en neemt groter terrein. Wat is het punt van een gekke fysiek als je eruitziet als een vulkanisch gebied. Natuurlijk erg overdreven, maar je snapt mijn punt vast wel :o.

Dag 56.

Goeiemorgen deze morgen. Vandaag is uiteraard rustdag MAAR DAAR HEB IK HELEMAAL GEEN ZIN IN. DUS VANDAAG WORDT TRAINEEEEN.

Vind chest nog altijd baggerplat, dus ga vandaag eens alle aandacht besteden aan chest. Kan ook aan de vochtige look liggen natuurlijk, maar vind mijn chest over het algemeen niet "chisseled" genoeg.

Ik weet uit ervaring dat dat verandert als je BF% daalt uiteraard, maar toch is het een streefdoel voor mij om dat nu ook zo te krijgen. Geen chest & shoulders dus, gewoon een extra chest training.

Weer 2 lekkere scoopies pw voor die Hulkstrength en daarna chest helemaal gesmashed.Jammer genoeg telt die energie niet voor legs want schijten is een echte nachtmerrie vandaag.
Training zag er als volgt uit:

Flat DB Press:
30x 9kg
opwarmertjeee
4x | 15x 26kg
Easy weight.

Incline BB Press supersetted with Incline DB Flies:
4x | 15x 40kg
4x | 15x 9kg

Incline crossover Press:
3x | 15x 15kg

Iron T Cross:
2x | 15x 13,5kg
2x | 15x 16kg

Op dat moment zag ik een lekker stuk opkijken naar mijn goddelijke gains in de abssectie dus dacht ik, lets check it out en ben ik daar enkele zinloze push-ups gaan doen om mijn territorium af te bakenen van de andere aanwezige alpha males.

Push up:
4x 25

Verbazingwekkend was dit erg zwaar door de spierpomp en fatigue, toch niet zo'n verspilling dus.

Daarna maar weer naar huis toe, want ik ben helemaal uitgeput.

Normaal zou vandaag mijn nieuwe inject volgen, maar die wordt wat postponed omdat mijn spullen nog onderweg zijn. Hopelijk dus morgen, en anders dinsdag. Zo veel kwaad zal het wel niet kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven