- Waardering
- 358
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Iets voor quitters
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
191 posts........... Je bent aan het trolle he hoop ik?
Anders weet je nog niet hoe het hier werkt.
Dat de vraag test deca gerelateerd is betekend nog niet dat er dan andere aas voorbij kunnen komen.
---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------
Hij vraagt waar die meer mee zal pakken, test only of deca erbij.Dan komen er gebruikers meningen eb ervaringen voorbij,kan je op wachten,
Ik gaf aan dat ik deca maar niks vind en dan voorkeur aan bold geef.
---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------
Eens
Maar deca gaat hier gewoon niet lekker.
Ging beter op test en bold,,,maar das persoonlijk.
Maar ik weet het test deca de massapakker,alleen voor mij persoonlijk niet.
---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------
En waar zijn je stats?Zo te zien kan je alleen wel wat naaldhakken gebruiken
---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------
eh...big trennie, duidelijk geval van iets teveel tren....?
Ik ben 171cm en nu na een jaar trainen al 75kg met maar 2 kuren. Je weet mijn verhaal niet eens!!

Ik ben 171cm en nu na een jaar trainen al 75kg met maar 2 kuren. Je weet mijn verhaal niet eens!!
Test op 500 is genoeg met 400 mg deca in je fl**ker haha.
Beste massakuur dat er is.
400 deca 200 mast (kickstart npp voor de deca)ik start binnekort met 750 test400 deca 200 mast (kickstart npp voor de deca)

ik start binnekort met 750 test400 deca 200 mast (kickstart npp voor de deca)

Het is voor gewrichten mededeels ---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------
Hmm ja kan dat ik het verhoog uiteindeljk word iets van 20weken totaal met kickstart erbij en ai mee laten lopen,en 6iu gh ED Daarna weer cutten met tren denk ik misschien wat hogere hgh Kijken hoe ik er dan uitzie bedoeling is niet te veel vet gainen en zoveel mogelijk cleanDe test verhoog ik ook geleidelijk aanDat gaat knallen worden!! Al zou ik de mast op 400 mg/week zetten als je al wat ervaring hebt ivm kuren. Zit nu op test+tren+mast maar heb zoveel zin om er wat deca bij te zetten...![]()