Proviron werkt ind goed in combinatie met een test, maar toch hou ik het bij Arimidex. Dit omdat ik het niet moeilijk wil maken dan het al is. Ik heb te weinig info gelezen over Proviron.
Achteraf lijkt het mij toch een optie om misschien Proviron te gebruiken tijdens de kuur. Dit om gyno en aromatisering te verminderen maar niet volledig te stoppen omdat je het toch nodig hebt om voldoende resultaat te behalen. WAT DENKEN JULLIE HIER VAN
?Ik ben van mening geen anti-oestrogeen (arimidex/fer/aromasin) te gebruiken indien dit ook niet nodig is. Net zoals Big Cat dit geloofd. Hij schrijft zelf Proviron voor. Is dit wel een goede optie gezien dat dit mijn eerste kuur zal zijn?? Dat is eigenlijk mijn vraag. 3 anabole stoffen in de eerste beginners kuur.....
Of moet ik misschien gewoon test-e + boldenone gebruiken en pas bij tekenen van gyno Nolvadex gebruiken. En in de nakuur alleen Nolvadex 40/40/20/20/20. Er zijn zoveel theorien en meningen dat ik er best gek
van wordt. De ene zegt HCG wel, de andere niet. De andere Anti-oestrogreen wel de andere niet. Zelf denk ik van niet.Ik hoop dat jullie mij even recht kunnen trekken