MuscleMeat

test e / bold / winstrol kuur als 2e kuur hoe moet ik het aanpakke

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij mis ik iets. je bent 1.73 je weg 68kg je bent drie maanden geleden op een winstrol kuur 7kilo aangekomen? Waar kwam je dan vandaan 61?
En nu ga je een stack doen van drie middelen plus proviron en HCG drie maanden later? why?? Wat wil je bereiken?
Dit is niet meteen voor nu he voor over 2 maand en mn gewicht is nu wel zwaarder daar staat het oude nog maar ik ga ook alleen bold test winstrol doen :) ik wil de 76 proberen aan te tikke en te houden

mijn advies: wacht lekker ff, pak die 76 natural. Daarna zoals hiervoor al geschreven een test only kuurtje kan je kijken hoe je daarop reageert. Uniek dat je 7kg pakt op win only maar dat lukt waarschijnlijk geen tweede keer, daarnaast is winstrol schadelijker voor je lever en ook niet even bevoordelijk voor je gewrichten. 1x per jaar in een evt cut lijkt me genoeg niet weer na een paar maanden. Hou oud ben je eigenlijk?

mijn advies: wacht lekker ff, pak die 76 natural. Daarna zoals hiervoor al geschreven een test only kuurtje kan je kijken hoe je daarop reageert. Uniek dat je 7kg pakt op win only maar dat lukt waarschijnlijk geen tweede keer, daarnaast is winstrol schadelijker voor je lever en ook niet even bevoordelijk voor je gewrichten. 1x per jaar in een evt cut lijkt me genoeg niet weer na een paar maanden. Hou oud ben je eigenlijk?
Ik ben 21 en ja dat klopt ook denk dat ik de winnie er maar uitlaat dan en alleen bold en test gebruik hoe zou jij het dan aanpakken ? Als je alleen test en bold gebruikt ? Ook ftontloaden met test dan?

Jammer dat je vroeg begint. Ik zeg niet snel iets over stats, maar die van jou zijn om te janken. Zelfs nu nog, maar goed.
Wat je wilt bereiken kan je makkelijk naturel halen.
Waarschijnlijk is je voeding k*t. Vind het ook wonderbaarlijk dat je 7 kg pakt met een winny only. Zoals eerder gezegd gaat je dat niet nog is lukken.
Post je voedingsschemais, kunnen we kijken of daar nog wat aan te verbeteren valt.
En hoe kom je aan je vet%? Hoe weet je dat dat 6% is?

Jammer dat je vroeg begint. Ik zeg niet snel iets over stats, maar die van jou zijn om te janken. Zelfs nu nog, maar goed.
Wat je wilt bereiken kan je makkelijk naturel halen.
Waarschijnlijk is je voeding k*t. Vind het ook wonderbaarlijk dat je 7 kg pakt met een winny only. Zoals eerder gezegd gaat je dat niet nog is lukken.
Post je voedingsschemais, kunnen we kijken of daar nog wat aan te verbeteren valt.
En hoe kom je aan je vet%? Hoe weet je dat dat 6% is?
Mijn stats kloppen niet he ;) voedings schema is niks mis mee

7:00 brinta / 50g / 183 KCAL
7:00 melk (HV) / 500 ML / 250 KCAL
7:00 whey perfection / 30g / 113 KCAL
7:45 banaan / 1 stuk / 124 KCAL

= 670 KCAL

9:30 2 sneedjes boerentarwe / 50g / 103 KCAL
9:30 calve pindakaas / 25g / 162 KCAL

= 265 KCAL

10:30 2 sneedjes boerentarwe / 50g / 103 KCAL
10:30 calve pindakaas / 25g / 162 KCAL

= 265 KCAL

12:30 rijst (zilvervlis) / 150g / 554 KCAL
12:30 wokgroenten / 200g / 50 KCAL
12:30 melk (HV) / 500ML / 250 KCAL

= 854 KCAL

15:00 2 sneedjes boerentarwe / 50g / 103 KCAL
15:00 kipfilet beleg / 20g / 31 KCAL

= 133 KCAL

16:45 melk (HV) / 500 ML / 250 KCAL
16:45 brinta / 40g / 146 KCAL
17:10 banaan / 1 stuk / 124 KCAL
17:20 <<TRAINEN>>

= 520 KCAL

<-- Post- workout meal -->
18:55 ei / 2 stuk / 164 KCAL
* Ben pas circa 30a45 minuten thuis om dan vervolgens direct whey perfection te drinken.
Is het erg dat het zo lang na trainen pas kan?

= 164 KCAL

19:20 whey perfection / 30g / 113 KCAL
19:20 melk (HV) / 300ml / 150 KCAL

<-- avondeten -->
* kan verschillend zijn, maar meestal sowieso:

19:45 rijst (zilvervliesrijst) / 200g / 738 KCAL
19:45 broccoli / 200g / 40 KCAL
19:45 lamskarbonade / 100g / 306 KCAL (sowieso 100g vlees heel verschillend).

= 1084 KCAL

20:45 blikje tonijn in olie / 100g / 228 KCAL

= 228 KCAL

21:30 magere kwark / 450g / 252 KCAL
21:30 cashew-noten / 50g / 308 KCAL

= 560 KCAL

In totaal is dit: 5006 KCAL

5000 calorieën bij jouw gewicht? Damn son, dan heb je wel een héle snelle stofwisseling :o

Dat je pas 30-45 min na je training thuiskomt maakt geen ruk uit, je lichaam heeft nog genoeg eiwitten beschikbaar van je vorige maaltijd(en).

5000 calorieën bij jouw gewicht? Damn son, dan heb je wel een héle snelle stofwisseling :o

Dat je pas 30-45 min na je training thuiskomt maakt geen ruk uit, je lichaam heeft nog genoeg eiwitten beschikbaar van je vorige maaltijd(en).
Haha daarom wil ik dus ook gaan kuren en het gaat nu al wel een heel stuk beter ik hoef niet de hulk te worden maar ik wil als doel de 80 - 90 zovizo wel halen hha

5k kcal op 68kg O_o? What the EFFF
Ook mega veel maaltijden man. En waarom neem je niet gewoon die shake beker mee naar de sportschool en drink je die leeg na je workout?

Ik zou er nog maar even mee wachten

Neem gewoon wat minder van die shakes en veel meer natuurlijke eiwitten. Met 20gr kipfilet en 2 eieren kom je er echt niet. Pak minstens 6eieren (eiwitten) en veel meer kip etc. Als je zo snel metabolisme hebt ga dan lekker voor borden pasta, biefstuk met ei, hele kipfilets etc en je mag ook best wat meer smokkelen met niet zo clean eten.

5k aan calorieën is sowieso overkill man op jouw lengte en gewicht, ongeacht je metabolisme.
ik ben t eens met Marcky, meer vast voedsel (vlees, eieren, vis) ipv shakies.
en je kuurvoostel is belachelijk voor een tweede cycle.
aangezien de meeste toch wel bijdehand genoeg zijn om hun cycle door te zetten, zou ik je in dat geval max 2ml testosteron adviseren (500mg per week). echt meer dan zat.

Laatst bewerkt:
Okeee bedankt allemaal voor de tips !

Terug
Naar boven