Fitness Seller

Test e en dbol

4 weke dbol 40 mg
10 weke test e 500 mg
en dan nakuur

Als je begrijpt wat de eventuele sides zijn (haaruitval, acne, gyno, ...), deze risico's hebt afgewogen en weet hoe je er mee om moet gaan, dan is dit een basiskuur waar je +- 5-6 kg vvm winst op mag verwachten.

De weegschaal zal eerder 10-11 kg winst aangeven maar een deel daarvan zal dus vocht/vet zijn.

Dit zeg ik in de veronderstelling dat het je eerste kuur wordt.

Die jongen lekker zn gang laten gaan. Hij komt later wel huilie huilie doen en slaat ie zich voor zn kop dat niet beter was ingelezen.

Ik kijk er nu al naar uit.

Als jr toch doet begin dan alleen met test e en ik zou je bloedwaarden laten testen

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap zijn frustratie volkomen. Jij moet helemaal nog niet denken aan kuren.

Blijf gewoon nog een paar jaar natty en zorg dat je voeding en training op orde is.
Dit inderdaad. Er is voldoende gereageerd dat kuren voor jou niet aan de orde is. Zeker dat ik dan de ballen uit mn broek lach als jij met hangende pootjes terugkomt omdat je eigenwijs de goede raad in de wind hebt geslagen.

• Topic Starter Topic Starter
Dit inderdaad. Er is voldoende gereageerd dat kuren voor jou niet aan de orde is. Zeker dat ik dan de ballen uit mn broek lach als jij met hangende pootjes terugkomt omdat je eigenwijs de goede raad in de wind hebt geslagen.

Welke goeie raad leg jij dan is uit waarom je denkt dat het mis zou gaan

Welke goeie raad leg jij dan is uit waarom je denkt dat het mis zou gaan
Deze goede raad:
Stronglifts 5x5

Boven onderhoud eten

Is genoeg voor nu. Geen aas gebruiken.

NIET gaan kuren.

Succes met trainen en eten.

Ik vind dit zorgelijk.

Als ecto's gespierd willen worden, gaan ze op internet AAS kopen.

Dit wordt mijn enige serieuze reactie. Doe jezelf een lol en volg de raad die hierboven staat. AAS zijn geen snoepgoed en al helemaal niet als je je niet 100% hebt ingelezen. Het feit dat je dbol kiest naast test-e gaat je gegarandeerd veel kilo's geven ja, vocht welteverstaan. Ik kan je nu al op een bordje geven dat je gyno gaat krijgen...

Dus: NIET kuren, lees jezelf in en denk er weer eens aan als je richting je natty max komt. Maar alsjeblieft f**k je lichaam niet op omdat je graag wat meer spiermassa wilt.

You'll thank me later.

Dit gaat echt nergens meer heen !
Iedereen koopt maar raak voor een beetje massa .
Er valt nog veel te bereiken zonder aas ( of je weegt al dik 100 kg ) droog dan !
Echt heel veel inlezen en alles in de gaten houden !

Maar je keuze is al gemaakt : dus ..

Op zich is dit een prima kuurtje voor een eerste keer , ik denk dat het een eerste kuur is gezien de vragen die je stelt .

Hard trainen en veel rust en eten .
Zorg dat je voeding schema op orde is !

Maar denk na , veel reacties zitten een goed punt in . Niet om je af te zeiken maar de meeste kasten hier weten wel hoe en wat uit ervaring .

Succes !

Terug
Naar boven