AndroidHealthClinic

Test e en Deca

vendetta21

Cool Novice
Waardering
1
Hey iedereen,

Ik ben momenteel bezig met een Test e en deca kuur, dit is mijn eerste kuur ooit. Maar ik heb namelijk wat twijfels, ik heb deze gear van een kennis waar dat ik vroeger mee trainde, hij is BIG.

Hij heeft me gezegd wat ik moet eten en doen om resultaten te zien, het probleem is ik heb zeker strength gains maar als het op fysieke gains aankomt zie ik niet zoveel verandering.

Ik zie wel wat verandering in mijn borst en traps maar dat is waarschijnlijk omdat ik beter eet want voordien had ik niet echt een eetschema ik at meestal wat ik wou.

Ik vroeg naar hem hoeveel ik zou gainen dan, hij zei 2-3 lbs als je in week 12 zit, ik zit momenteel in week 6. Wat ik raar vind is dat op verschillende forums mensen zeggen dat ze 10 lbs of zeker meer bijkomen al op deze week... bij een lagere dosis dan de mijne ( 600 mg test en 600 mg deca, 2X inspuiten per week ).

Heeft iemand enig advies?

Alvast bedankt, grtz.

Genetisch?
Slechte gear?
Slechte voeding?

Kan zoveel zijn. Wat zijn je stats momenteel, dat vermeldt je ook niet :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
stats:
BF: 14-16´% (i know :p)
90 KG
1.83m

3-4 jaar training

was 5 maanden out, beetje verdikt.. :P pas herbegonnen in februari.

Voeding: 3 blikken tonijn, 200 gr kipfilet, 200 gr rijst, 1 kg kwark, 3 mutant mass shakes.

Laatst bewerkt:
stats:
BF: 14-16´% (i know :p)
90 KG
1.83m

3-4 jaar training

was 5 maanden out, beetje verdikt.. :P pas herbegonnen in februari.

Voeding: 3 blikken tonijn, 200 gr kipfilet, 200 gr rijst, 1 kg kwark, 3 mutant mass shakes.

dat is geen voeding, dat zijn voedingsmiddelen.
maar als ik het zo zie heb je te weinig kh.
geen idee hoeveel er in een mutant mass shake zit.

gooi je eetschema is in de groep, met je gewicht en vet ect.
en het kan aan vele dingen liggen, eten drinken slapen trainen noem alles maar op.
Maar wat ik nog weet van mijn eerste x is dat ik 12kg aankwam en 3kilo aan vocht minimaal verloor.
dus wel dikke winst. en zat toen op minder mg dan jij :)

Terug
Naar boven