XXL Nutrition

test-e en feesten

patrickpanna

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Ik ben van plan om heel binnekort een kuur te gaan pakken.
dit zal zijn 10 weken 500mg test-e per week. Nu komt koninginnedag
of koningsdag.. er binnekort aan en vind het erg moeilijk om dan geen
alcohol/drugs te gaan gebruiken. Hebben jullie ervaringen met drugs(bijv. xtc of coke)
en test-e? of zeggen jullie gewoon helemaal niks gebruiken en anders
de kuur uitstellen?

vriendelijk bedankt.

Ik zou nog effe naturel doortrainen.

inbe4 shitstorm...

Heel handig is het natuurlijk niet, maar voordat iedereen weer gaat roepen dat niemand dat doet en je een keus moet maken blabla.. Er zijn zat gasten die kuren en ook af en toe een feestje pakken. Maar beperk jezelf dan wel als je het toch wilt gaan doen. Daarnaast is het ook niet aan te raden, de middelen die je gaat combineren zijn allemaal bloeddrukverhogend. En als je aan de X gaat, hoop ik voor je dat je kunt blijven vreten de dagen erna.

Kuren is eigenlijk gewoon 100% dedication aan je sport, rust en eetgedrag. En daar hoort geen drugs bij.

Wil niet zeggen dat niemand het doet, gedaan heeft of nog zal doen. Maar maak voor jezelf echt een afweging.. Uitstellen van je kuur heeft geen zin, want er komt ook weer 5 mei aan en het festivalseizoen begint daarna ;)

inbe4 shitstorm...

Heel handig is het natuurlijk niet, maar voordat iedereen weer gaat roepen dat niemand dat doet en je een keus moet maken blabla.. Er zijn zat gasten die kuren en ook af en toe een feestje pakken. Maar beperk jezelf dan wel als je het toch wilt gaan doen. Daarnaast is het ook niet aan te raden, de middelen die je gaat combineren zijn allemaal bloeddrukverhogend. En als je aan de X gaat, hoop ik voor je dat je kunt blijven vreten de dagen erna.

Kuren is eigenlijk gewoon 100% dedication aan je sport, rust en eetgedrag. En daar hoort geen drugs bij.

Wil niet zeggen dat niemand het doet, gedaan heeft of nog zal doen. Maar maak voor jezelf echt een afweging.. Uitstellen van je kuur heeft geen zin, want er komt ook weer 5 mei aan en het festivalseizoen begint daarna ;)

Hiermee is alles gezegd!

• Like
Waarderingen: Vonk
Kuren is niet stoppen met leven hoor!

Laatst bewerkt:
ik heb er ervaring mee,

het kan maar 1x in een kuurtje zal echt geen ramp zijn. Als je verder maar je lichaam niet teveel belast.

Zou kunnen dat ie op 34 kilo begonnen is daarom vroeg ik het.
Kuren en drugs/drank is sws nogo.Voor mij iig.

Je moet juist feesten als je on bent.
Verlies je minder spiermassa.

Beetje ghb hooguit... geen sos pep mdma amphetamine of alcohol. Gevaarlijk en doodzonde!

Gaat prima man wat een onzin. Je zal hoogstens wat meer moeten nemen voor hetzelfde effect en je gaat wat minder gainen. Thats all.

Coke is wel link met steroids ivm hart. De rest kan prima. Niet overdrijven.
Maar zowiezo niet kuren met 67 kg..

X kan wel een keertje.
Herstel ook nog beter.
Drinken doe ik niet.

Don't do drugs!!!!

Alcohol en drugs gaan niet samen met AS!

Terug
Naar boven