XXL Nutrition

test-e en feesten

Maat van me deed een kuur en gebruikte xtc, resultaat was een psychose (gelukkig geen permanente schade) en lichter dan voor de kuur. Kijk uit met die zooi als je kuurt.

Dit is wss gewoon een toevalstreffer.. Imo heeft AAS geen vergrotende kans op een psychose als je empathogene middelen gebruikt. Deze maat van je, had wss gewoon aanleg voor een psychose. Oftewel erfelijk belast.

Als je 17AA tabs zoals winstrol of dianabol gebruikt zou ik er maar mee oppassen. Met 50-60mg per dag zit je tegen je max aan wat je lever zonder schade kan verwerken.

Je kan zelf wel bedenken wat er dan gebeurd als je lever ook nog andere zooi te verwerken krijgt. Vooral alcohol is dan niet aan te raden.

Waarom drugs nemen als je een kuur aan het doen bent? :s als je kuurt wil je er toch het maximum uithalen? ik ben zelf een blower maar als ik ON ben probeer ik dit zo weinig mogelijk of niet te doen enkel als ik zin heb om iemand zijn gezicht uit de haak te kloppen of als ik slecht in slaap.. gezondheid gaat voor alles of ben ik mis?

Tijdens de laatste week van mijn test-decakuur een hele week 24/7 ghb genomen en het grootste deel van de tijd ook nog eens zwaar aan de mephedrone gezeten.
Wat mij betreft qua effect helemaal hetzelfde als zonder aas. Had ook niet meer of minder nodig.
Héél slecht gegeten en niet getraind. Een kleine twee kilo verloren, vrijwel allemaal vocht volgens mij. Zag er eerlijk gezegd na die week beter uit dan ooit. :o

Moet er wel bijvertellen dat aas bij mij nauwelijks invloed hebben op bvb. mijn mentale toestand of bloeddruk. Mocht je bloeddruk al te hoog zijn door de aas, zou ik de dope wel laten voor wat het is.
En zou nu ook niet voor je eerste keer lsd gebruiken als je op tren zit. :D

Dit is wss gewoon een toevalstreffer.. Imo heeft AAS geen vergrotende kans op een psychose als je empathogene middelen gebruikt. Deze maat van je, had wss gewoon aanleg voor een psychose. Oftewel erfelijk belast.

Sowieso erfelijk maar AAS en coke/xtc kunnen dit beide uitlokken wanneer je dat in je hebt zitten.

geen drugs tijdens de kuur is het advies, mocht je dan toch niet af kunnen blijven, pak dan in ieder geval nog ghb.

Zo gek is dat nog niet, tren zou je serotonine ook onderdrukken.
Heb ik een keer in een studie gelezen.
In hoeverre dit waar is, en of andere aas dit ook doen weet ik niet maar het klonk wel aannemelijk.

Hij had geen aanleg, daarom juist. Hij is naar de psy geweest en heeft zich laten onderzoeken just in case. Hij deed winstrol en gebruikte daarnaast xtc.

Hij had geen aanleg, daarom juist. Hij is naar de psy geweest en heeft zich laten onderzoeken just in case. Hij deed winstrol en gebruikte daarnaast xtc.

Dit is sowieso niet erg slim... Denk aan je lever en nieren als je Orals neemt en ook nog eens X wilt nemen.

Maar geen aanleg, dat is uitvoerig getest bij een psychiater en niet gediagnosticeerd door een psycholoog mag ik hopen?

Nog even terugkomend op tren, dat lijkt me sowieso geen middel waarbij je wilt combineren met drugs.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 10:06 ----------

Sowieso erfelijk maar AAS en coke/xtc kunnen dit beide uitlokken wanneer je dat in je hebt zitten.

Ja maar het ging mij er even om of de combi AAS + empathogene middelen een grotere kans op het triggeren van een psychose met zich meebrengt. Daar bijvoorbeeld XTC en Coke zelf deze eigenschappen al bezitten, vraag ik me af of de kans erop vergroot wordt als je ernaast dus al AAS gebruikt.

Dit is sowieso niet erg slim... Denk aan je lever en nieren als je Orals neemt en ook nog eens X wilt nemen.

Maar geen aanleg, dat is uitvoerig getest bij een psychiater en niet gediagnosticeerd door een psycholoog mag ik hopen?

Nog even terugkomend op tren, dat lijkt me sowieso geen middel waarbij je wilt combineren met drugs.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 10:06 ----------

Ja maar het ging mij er even om of de combi AAS + empathogene middelen een grotere kans op het triggeren van een psychose met zich meebrengt. Daar bijvoorbeeld XTC en Coke zelf deze eigenschappen al bezitten, vraag ik me af of de kans erop vergroot wordt als je ernaast dus al AAS gebruikt.

Ja, mensen kunnen psychoses van AAS alleen al krijgen mits ze daar gevoelig voor zijn.
Het is alleen niet zo dat als je veel AAS gebruikt dat je dat altijd krijgt terwijl als je veel harddrugs gebruikt je altijd kans hebt op een drugs psychose.

Ja, mensen kunnen psychoses van AAS alleen al krijgen mits ze daar gevoelig voor zijn.
Het is alleen niet zo dat als je veel AAS gebruikt dat je dat altijd krijgt terwijl als je veel harddrugs gebruikt je altijd kans hebt op een drugs psychose.

Okay Bro thanks. Maar de vraag blijft, vergroot de kans op een psychose als je AAS + empathogene middelen gebruikt door de AAS? Wellicht is AAS dan iets te general om met ja of nee te kunnen beantwoorden. Daar een Test wss heel anders geclassificeerd zal worden dan bijvoorbeeld Tren..

Inderdaad getest door een psychiater. Denk dat het niet perse een trigger hoeft te zijn, maar wel een zetje in de verkeerde richting bij stacken van AAS en drugs. Eens met de stelling dat test in een heel andere categorie valt dan tren wat dat betreft. Van test wordt je iets dominanter (alphagevoel) en geiler, maar tren speelt ook met je gemoedstoestand (en indirect heeft het dus ook invloed op je waarnemingsvermogen) zoals drugs dat ook doen. Naar aanleiding van mijn maat z'n geval heb ik het vermoeden dat alle DHT afgeleiden en 19NOR varianten toch iets van invloed zijn op drugs en andersom... Beter gewoon niet proberen, hehe.

Hallo,

Ik ben van plan om heel binnekort een kuur te gaan pakken.
dit zal zijn 10 weken 500mg test-e per week. Nu komt koninginnedag
of koningsdag.. er binnekort aan en vind het erg moeilijk om dan geen
alcohol/drugs te gaan gebruiken. Hebben jullie ervaringen met drugs(bijv. xtc of coke)
en test-e? of zeggen jullie gewoon helemaal niks gebruiken en anders
de kuur uitstellen?

vriendelijk bedankt.

dat maakt niet uit aangezien je geen massa hebt om te verliezen.

succes!

Okay Bro thanks. Maar de vraag blijft, vergroot de kans op een psychose als je AAS + empathogene middelen gebruikt door de AAS? Wellicht is AAS dan iets te general om met ja of nee te kunnen beantwoorden. Daar een Test wss heel anders geclassificeerd zal worden dan bijvoorbeeld Tren..

Nee denk niet dat het zo snel gebeurt van AAS. Wat ik wel weet is dat AAS en vooral idd tren je gevoel kunnen versterken. Ik kan tijdens een kuur soms echt blijven hangen in een gevoel.
Vooral met Tren kan ik soms heel lang in een opgefokt bui zitten waarvan ik achteraf denk WTF maakte ik me druk om.

8. Dit is geen forum voor discussie van andere illegale substanties

Bodybuilding draait om mentale en fysieke gezondheid. Hoe houd je die, hoe bevorder je die en hoe verpest je het niet. Recreationele drugs horen hier niet. Ze doen het doel van onze sport teniet en vereenzelvigen anabolica met gevaarlijke narcotica en zo verder.

Uit de boardregels en dan vooral de AAS-sectie. Wat je recreatief gebruikt moet je zelf weten maar tijdens een kuur blijf je er maar gewoon vanaf.

Blegh :p vond het best een interessant onderwerp eigenlijk :D

Zonde :( Is best wel belangrijk om te weten...

Terug
Naar boven