MuscleMeat

test-e en feesten

Vol gas :p

Er zijn er genoeg die er ghb naast doen op feesten

Als je 67 kilo weegt kan je beter kip eten dan pillen. En ga eerst eens serieus trainen voordat je een kuur gaat doen man.
Sinds 2009 op dit forum dan had je toch wel een betere basis ondertussen moeten hebben lijkt mij?

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 22:54 ----------

Coke is wel link met steroids ivm hart. De rest kan prima. Niet overdrijven.
Maar zowiezo niet kuren met 67 kg..

Is coke slechter voor je hart dan bijvoorbeeld ephedrine? Op ephedrine gaat mijn hart als een sneltrein in ieder geval :S

Testoflesje laten we niet lullig gaan doen over stats;)

Zijn keus.
Prima.

G met een nakkie, altijd fijn.
Zo lang je maar goed in je eiwitten en carbs blijft zitten die dag is er niets aan de hand.
Gewoon blijven vreten om de 3uur.

• Topic Starter Topic Starter
Moet mijn stats sowieso even bijwerken, ben nu 1.73 en weeg 74kg, verder bedankt voor de vele en bruikbare tips en ervaringen

Gast jij bent echt de men!
Dik respect voor jou.
Ik wou dat ik jou was.

Ben je nu blij?
Ik ga richting de kerk mn zondes overdenken.

was dit sarcasme, want @marcel je hebt altijd zeeer goede input imo bro :)

BTW zit je zwaar aan de 17AA middelen dan zou ik WEL oppassen met alcohol, drink niet TE veel overdaad schaadt.
Aangezien het hier om test enan gaat valt dit wel mee, en zou ik oppassen met SOS / amf maar een drankje kan best.
Je leven houdt idd niet op ;)

Laatst bewerkt:
Hoezo wel oppassen met cocaïne, maar niet met amfetamine?

zo jij bent ook nog laat op :P heheheh

Als je 67 kilo weegt kan je beter kip eten dan pillen. En ga eerst eens serieus trainen voordat je een kuur gaat doen man.
Sinds 2009 op dit forum dan had je toch wel een betere basis ondertussen moeten hebben lijkt mij?

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 22:54 ----------

Is coke slechter voor je hart dan bijvoorbeeld ephedrine? Op ephedrine gaat mijn hart als een sneltrein in ieder geval :S

coke en aas hebben een levensgevaarlijke werking samen ! kijk maar is op cocabolics;)
heb zelf op de hartbewaking gelegen van coke in mijn kuur, ben blij dat ik het overleeft heb, zwaar hartritmestoornis krijg je ervan. nooit meer voor mij.

Hallo,
Nu komt koninginnedag
of koningsdag.. er binnekort aan en vind het erg moeilijk om dan geen
alcohol/drugs te gaan gebruiken.

Al aan een afkickkliniek gedacht? :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 08:48 ----------

Zou kunnen dat ie op 34 kilo begonnen is daarom vroeg ik het.
Kuren en drugs/drank is sws nogo.Voor mij iig.

karma!

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 08:50 ----------

Moet mijn stats sowieso even bijwerken, ben nu 1.73 en weeg 74kg, verder bedankt voor de vele en bruikbare tips en ervaringen

Het is gegroeid :eek:

ja, terwijl stats bijna hetzelfde zijn.

:trollface: Marcel ? :P

inbe4 shitstorm...

Heel handig is het natuurlijk niet, maar voordat iedereen weer gaat roepen dat niemand dat doet en je een keus moet maken blabla.. Er zijn zat gasten die kuren en ook af en toe een feestje pakken. Maar beperk jezelf dan wel als je het toch wilt gaan doen. Daarnaast is het ook niet aan te raden, de middelen die je gaat combineren zijn allemaal bloeddrukverhogend. En als je aan de X gaat, hoop ik voor je dat je kunt blijven vreten de dagen erna.

Kuren is eigenlijk gewoon 100% dedication aan je sport, rust en eetgedrag. En daar hoort geen drugs bij.

Wil niet zeggen dat niemand het doet, gedaan heeft of nog zal doen. Maar maak voor jezelf echt een afweging.. Uitstellen van je kuur heeft geen zin, want er komt ook weer 5 mei aan en het festivalseizoen begint daarna ;)

:exactly:

Maat van me deed een kuur en gebruikte xtc, resultaat was een psychose (gelukkig geen permanente schade) en lichter dan voor de kuur. Kijk uit met die zooi als je kuurt.

Terug
Naar boven