Vandaag goed mijn borst getraint. Geen last gehad van mijn polsen.

Onder het werk wel af en toe even een irritant gevoel in mijn rechterpols gehad, dus ik merk dat ik op mijn werk mijn polsen minder en anders moet gaan belasten, voor zover mogelijk.
De Wide-grip Push-ups waren volgens mij wel een redelijke belasting voor mijn polsen en merk dat ik met Dumbbell Bench Presses mijn polsen rechter kan houden dan bij de normale Bench Press.
Ben ongeveer 1,5 uur bezig geweest met trainen, maar heb wel erg veel rust gehouden tussen de sets.
De banden van mijn handschoenen trek ik erg strak aan zodat mijn polsen minimale speling hebben, na elke set trek ik ze weer los om zo mijn hand weer goed te doorbloeden.
Volgende week geen Wide-Grip Push-ups en Barbell Bench Presses doen, dus dat wordt even zoeken naar een goed alternatief.
Ik ga de gewichten nog even niet verzwaren.
Overigens ben ik al 3 kilo bijgekomen. Weet mijn bf nu even niet, zal ook wel wat gestegen zijn zo te zien.
Acne begint nu ook al...
Morgen weer lekker hard trainen, met de Cable Rows heb ik wel mijn handen nodig, maar met die oefeningen belast ik mijn polsen niet op een manier waardoor ik last krijg.
De beweging is een rechte beweging naar achteren en dat kunnen ze gelukkig wel makkelijk hebben.
De andere oefeningen voor mijn rug (Superman en Weighted Ball Hyperextension) zijn body-weight, dus daar heb ik mijn polsen niet bij nodig.
Heb deze oefeningen expres uitgekozen om mijn polsen wat rust te geven.
Ik ga vanaf vandaag ook weer de rek oefeningen die ik van de fysio heb gekregen weer dagelijks even doen (na het sporten).
Alleen ik ga de oefeningen iets minder fanatiek doen dan mijn fysio voorstelde omdat dat eerst negatief werkte.
Woensdag - abs, back
Crunches
Crunches feet in air
Alternate Heel Toucher
Flat Bench Lying Leg Raise
Superman
Weighted Ball Hyperextension
Seated Cable Row
Alle body-weight oefeningen voor abs 3 x max, voor back 4 x max.