XXL Nutrition

Test E + Gel + Deca: herstel kuur pols

Succes met je log bro.

Ik heb het ook dat ik veel langer lig te maffen als andes en telkens maar moe ben en nog meer kan maffen.

Alleen had ik dat de eerste dagen wel niet, kwam pas na een week ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
Heb vanmiddag ook geprobeerd te slapen, maar volgens mij was ik de hele tijd een beetje half wakker?
Wel lang in mijn bed gelegen maar naar mijn gevoel niet echt lang en diep in slaap geweest...
Straks maar weer vroeg naar bed, kijken of het morgenochtend beter is. :)

waarom ga je niet naar de fysio voor je pols?

Geweest en oefeningen meegekregen, rust was niet nodig, maar moest wel wat rustiger aan doen met trainen en mocht mijn onderarmen even niet meer trainen.
De fysio vond mijn onderarmen veel verder ontwikkeld dan de bovenkant van mijn armen, wat mogelijk ook problemen kon geven met de aanhechtingen in mijn pols.

Heeft allemaal niet gebaat en die oefeningen zorgden er bij mij voor dat een zakkende zeurende pijn weer heviger terug kwam.
De 16 dagen rust met de vakantie heeft wel goed geholpen, maar merkte nu dat er weer een soort druk aan het opkomen is in mijn polsen waar mijn klachten mee begonnen.

Dus probeer nu met behulp van Deca + rustig trainen en veel rust mijn polsen te laten herstellen.
Had wat logjes gelezen van mensen die dit ook hadden gedaan, met goede resultaten.

Dat ik niet naturel ben kan me niks schelen, wil gewoon van dit probleem af.

Foto van de injects en orals staat in mijn album btw. :)

Laatst bewerkt:
Gear ziet er goed uit kerel, maar pic's mag je alleen posten in de echt/nep sectie.

Ok, heb de post aangepast.

Vandaag goed mijn borst getraint. Geen last gehad van mijn polsen. :D
Onder het werk wel af en toe even een irritant gevoel in mijn rechterpols gehad, dus ik merk dat ik op mijn werk mijn polsen minder en anders moet gaan belasten, voor zover mogelijk.

De Wide-grip Push-ups waren volgens mij wel een redelijke belasting voor mijn polsen en merk dat ik met Dumbbell Bench Presses mijn polsen rechter kan houden dan bij de normale Bench Press.
Ben ongeveer 1,5 uur bezig geweest met trainen, maar heb wel erg veel rust gehouden tussen de sets.
De banden van mijn handschoenen trek ik erg strak aan zodat mijn polsen minimale speling hebben, na elke set trek ik ze weer los om zo mijn hand weer goed te doorbloeden.

Volgende week geen Wide-Grip Push-ups en Barbell Bench Presses doen, dus dat wordt even zoeken naar een goed alternatief.
Ik ga de gewichten nog even niet verzwaren.

Overigens ben ik al 3 kilo bijgekomen. Weet mijn bf nu even niet, zal ook wel wat gestegen zijn zo te zien.
Acne begint nu ook al...

Morgen weer lekker hard trainen, met de Cable Rows heb ik wel mijn handen nodig, maar met die oefeningen belast ik mijn polsen niet op een manier waardoor ik last krijg.
De beweging is een rechte beweging naar achteren en dat kunnen ze gelukkig wel makkelijk hebben.

De andere oefeningen voor mijn rug (Superman en Weighted Ball Hyperextension) zijn body-weight, dus daar heb ik mijn polsen niet bij nodig.
Heb deze oefeningen expres uitgekozen om mijn polsen wat rust te geven.

Ik ga vanaf vandaag ook weer de rek oefeningen die ik van de fysio heb gekregen weer dagelijks even doen (na het sporten).
Alleen ik ga de oefeningen iets minder fanatiek doen dan mijn fysio voorstelde omdat dat eerst negatief werkte.

Woensdag - abs, back

Crunches
Crunches feet in air
Alternate Heel Toucher
Flat Bench Lying Leg Raise
Superman
Weighted Ball Hyperextension
Seated Cable Row

Alle body-weight oefeningen voor abs 3 x max, voor back 4 x max.

Laatst bewerkt:
je bent 2 dagen geleden toch begonnen of niet ?

3kg is al nice :D

Moest even terugkijken... 29 augustus begonnen. 3 dagen geleden dus. :)

Afgelopen nacht slecht geslapen, hooguit een uur of 6.
De ene keer kan ik geweldig slapen, de andere keer kan ik niet goed in slaap komen en ben ik onrustig.
Vanmiddag wel even ingehaald 2x 2 uur geslapen. :)

Abs en back trainen ging lekker, alleen doe ik de volgende keer geen Weighted Ball Hyperextensions meer, vind het geen lekkere oefening.
In plaats van die oefening ga ik de Back Extension (machine) doen.
De training duurde 5 kwartier.

Ik heb nu wel wat spierpijn bij mijn traps en shoulders, heb ik al sinds maandag.
Ik denk dat dit komt vanwege de Hack Squat / Squat oefeningen van maandag (zwaarder gewicht op mijn schouders dan ik gewend was).
Morgen wilde ik eigenlijk die spieren gaan trainen, maar het lijkt mij beter om morgen dan maar mijn Biceps en Triceps te pakken.
Heb ik nog geen trainingsschema voor, zal die straks posten.

En hier is mijn schema dan. :)
Heb gekozen voor oefeningen die mij het minst belastend waren voor mijn polsen.
Dus geen oefeningen waar ik dumbbells veel moet draaien of moet tillen waarbij mijn pols naar boven is gericht.
Een dumbbell omhoog moet tillen wanneer ik een dumbbell vast heb met de kant van mijn duim omhoog, dan heb ik daar veel minder last van.
Ik heb ook een oefening erbij gezet voor mijn lats, omdat ik ze toch wel een beetje wil trainen en die oefening is ook een beetje voor de biceps, welke ik makkelijker kan houden aan mijn polsen.

Uiteraard ga ik nu niet op volle kracht trainen, ik ga eerst elke oefening opwarmen met een paar setjes en daarna sets doen van 4x10.

Donderdag (biceps, triceps, lats ~forearms)

Alternate Hammer Curl
Cross Body Hammer Curl
Cable Close-grip Pulldown

Decline Dumbbell Tricep Extension
Seated Bent-Over One-Arm Dumbbell Triceps Extension
One-Arm Dumbbell Row

Nu ga ik mijn spullen pakken, kwark eten en naar bed. :)

Laatst bewerkt:
Trainen ging lekker. Geen last gehad van mijn polsen terwijl ik toch redelijk lekker getraint heb! :D
Heb alleen wel (weer) iets teveel oefeningen bij elkaar gezet.

Heb ze wel alleemaal gedaan alleen de Cable Close-grip Pulldown en One-Arm Dumbbell Row maar een paar setjes op licht gewicht en één op zwaar gewicht.

Wat ik dus precies heb gedaan:

Alternate Hammer Curl 4x10 12kg
Cross Body Hammer Curl 4x10 12kg
Cable Close-grip Pulldown 1x10 @ 57kg

Decline Dumbbell Tricep Extension 3x10 12kg
One-Arm Dumbbell Row 1x10 @ 32kg

Ben dik anderhalf uur bezig geweest. Veel rust tussen de sets.

Heb nog steeds spierpijn in mijn traps en delts, dus ik denk dat ik die nog even laat zitten.
Zal even kijken of ik morgen ga trainen, anders wordt het pas weer van het weekend.

Laatst bewerkt:
Morgen toch nog maar een keer trainen, met cardio. Moet toch een keer wat meer aan de cardio gaan. :P

Vrijdag (abs + cardio)

15 minuten cardio, fietsen (max. 130-140 bpm)

Crunches
Crunches feet in air
Air Bike
Alternate Heel Toucher

Sets van 4 x max.

Laatst bewerkt:
Lekkere training gehad. :)

Morgen 2e inject zetten na het zwemmen, of toch delts en traps trainen...
Moet nog even kijken wat ik doe. Zwemmen kan ook op zondag.

Ga van het weekend een pot Animal Flex bestellen en nieuwe Wrist Wraps, ter ondersteuning van mijn polsen en een potje Tribulus en ZMA (voor na de kuur).

Morgen toch traps en delts trainen, wel wat minder zwaar ivm. mijn polsen.
Zondag waarschijnlijk zwemmen.

Zaterdag - traps, delts

Dumbbell Shrug
Machine (waar ik mijn delts mee train zonder dat ik mijn polsen gebruik, ben de naam kwijt)
Dumbbell Rear Delt Row
Dumbbell Raise
Dumbbell Shoulder Press

Sets van 4x10.

Lekker getraint en geen last van mijn pols.
Kon het niet laten om even met de EZ-bar (met wat lichter gewicht dan normaal) even mijn biceps op te pompen met een paar sets. Ging ook goed!

Net 2e inject gezet, ging wat minder goed, telkens als ik de naald verwisselde kwam er weer lucht bij en als ik dat eruit drukte dan had ik weer te weinig Deca, dus weer een beetje erbij. Etc. Etc.

Ik heb wel geteld 6 naalden gebruikt. En het was een kliederboel met olie over de naald heen enzo... :rolleyes:
Maar het zit erin, de inject was ook wat pijnlijker dan mijn eerste.
En volgens mij heb ik hem ook iets te snel geinjecteerd... maar dat merken we morgen dan wel. :D

Edit: Ja dus, want ik merk het nu al, kramp en branderig gevoel...
Heb al een idee hoe het komt, olie niet van ter voren verwarmd.

Laatst bewerkt:
Zwemmen ging goed, alleen last van mijn linkerpols gekregen.
Nu heb ik last van beide. Ik lees ook op internet dat mensen die wel eens last van hun polsen hebben na een middagje zwemmen weer extra last krijgen.
Misschien maar niet meer gaan zwemmen... :(

Ben vannochtend ook vergeten de gel op te smeren, dus dat doe ik zometeen dan wel, na het douchen.

Morgen iets rustiger mijn benen en kuiten trainen omdat het vorige week iets te hard ging (pijn in knie).
Wil geen knieblessure. Volgende week maar weer hardcore squatten.
Even wat rustiger mijn benen trainen kan ook geen kwaad. :)

Ik zal vanaf morgen ook elke week even mijn gewicht, bf en vvm hier neerzetten.
Weet alleen niet hoe secuur dat apparaat bij ons in de gym is...

Maandag - hamstrings, quads, glutes, calves

Leg Curl
Leg Extension
Deadlift
Calf Extension machine
Standing Barbell Calf Raise

4 x 10.

Toevoeging: wat ik eerst had was wel een erg matige training, heb DL toegevoegd.

Laatst bewerkt:
Ik heb mij vandaag dus echt niet aan dit schema gehouden.
Was klaar met bovenstaande en kon het niet laten om even mee te trainen met een trainingsmaatje, heb volgens mij zowat elke spiergroep gepakt, een paar setjes per spiergroep, niet op het allerzwaarst.

Ging heel erg goed, helemaal geen last van mijn polsen gehad, nu nog steeds niet! :D
Ik weet niet of dit slim was om te doen, maar heb wel even lekker lopen beulen!

Had de nacht ervoor maar 4 uurtjes geslapen door omstandigheden, maar werd zo fris als een hoentje wakker.
Weet niet hoe het komt, want had echt een brakke ochtend verwacht, wat dus helemaal niet het geval was.

Morgen maar even rustig aan doen, cardio en abs.

Dinsdag (abs + cardio)

Crunches
Crunches feet in air
Air Bike
Alternate Heel Toucher

Sets van 4 x max.

Het gaat nog steeds erg goed met mijn polsen, eigenlijk nog helemaal geen last gehad, ook niet na de zware training van maandag. :D
Hopelijk blijft dit zo!!

Vandaag mijn wrist wraps en animal flex binnen gekregen (en ZMA en Tribilus voor na de kuur) en vandaag met de Animal Flex gestart.
Ik denk dat dit wel een goed supplement is, het bevat veel stoffen die bij kunnen dragen aan o.a. soepele spieren en gewrichten.
Het zijn wel redelijk wat capsules / tabletten die je per dag moet doorslikken, maar dat geeft niet.

Morgen de wrist wraps uitproberen in de sportschool met een borst-training.
Ik houd het nog wel even kort en niet voluit, maar wel iets zwaarder dan de vorige keer:

Woensdag - chest

Dumbbell Bench Press On Floor
Incline Dumbbell Bench Press
Decline Dumbbell Bench Press

4 x 10.

Terug
Naar boven