XXL Nutrition

Test E + Gel + Deca: herstel kuur pols

Gaat goed man!..super dat je geen last hebt van de pols.

y0 bro,

Ik lees mee heb niets zo veel toe te voegen. Je doel is niet echt massa pakken anders had ik een paar tips voor je.

Hoop dat blessure weggaat kerel.

s6

• Topic Starter Topic Starter
Dank je. :) Het ziet ernaar uit dat mijn blessure aardig aan het wegtrekken is.
Merk wel dat ik niet te lang achter de computer moet zitten want dan krijg ik last van geiiriteerde polsen.
Vandaag mijn borsttraining gedaan en nog een half uurtje langer doorgegaan met oefeningen voor andere spiergroepen. :P
Nog steeds geen last en trainen met die wrist wraps gaat heel goed!

Valt me op dat sinds ik cardio ben gaan doen het herstel ineens heel snel gaat.
En zit pas in de 2e week! :P

Ben alleen nog niet veel massa aangekomen sinds de 1e 3 kilo, maar dat zal wel komen omdat ik nog niet vaak heel erg hard heb getraint + de extra cardio die ik aan het doen ben.
Moet nog maar eens beter naar mijn voeding kijken en misschien wat omhoog in de kcal.

Maar misschien dat ik nog wel wat weken kan gaan knallen. :D
Was eigenlijk niet de bedoeling van deze kuur, maar als het kan, waarom niet?
Moet er alleen wel rekening mee houden om niet te hard te gaan, want is zonde als ik het weer verknal.

Laatst bewerkt:
Donderdag - abs + cardio

15 minuten cardio (max. 130-140 bpm)

Crunches
Crunches feet in air
Side Crunch
Twisting Crunch
Alternate Heel Toucher

abs 4 x max

Voedingsschema wat aangepast (ook in de 1e post aangepast):

06:15: Whey met melk en behoorlijk wat Brinta + 3 bananen + glas cola.
07:15: Handje studentenhaver + 2 Muslirepen + 3 dubbele espresso met chocolademelk en 2 zakjes suiker.
09:30: 125 gram kipfilet + 125 gram pasta + currysaus + halve liter cola.
12:00: 2 bruine boterhammen met kaas + Pre workout shake met aminozuren + klein beetje maltodextrine + dextrose.
13:30: Post workout shake met aminozuren + maltodextrine + dextrose
13:45: Whey shake + melk + Brinta + blikje tonijn
14:30: 175 gram aardappelschijfjes + 100 gram biefstuk

Na deze tijd ga ik meestal even 2 uurtjes slapen. Als ik wakker wordt neem ik een Whey shake met halfvolle melk en wat Brinta.
Daarna neem ik regelmatig wat kleins te eten, dit verschilt van (rogge)brood tot ei.

17:30: 3 bruine boterhammen met vleeswaren.

18:30: Compleet avondeten groente en vlees, of pasta/vis en sla met tomaat en komkommer of rauwkost (eten tot ik barst. )
22:00: Voor het slapen gaan neem ik een caseine shake met water, soms Whey met melk, of in plaats van een shake 450 gr halfvolle kwark van AH.

Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit man.
Wat was precies de diagnose die de arts/fysio stelde dan?
Heb je last van je aanhechtingen in je pols of zijn het zenuwen of iets?

Wel goed dat het beter gaat.
Ben blij dat ik nog blessure vrij ben.
Behalve dan een ingescheurde meniscus, maar daar heb ik geen last van gelukkig.

Succes verder!

De fysio dacht dat het een combinatie was van een beginnend overbelaste pols, op mijn werk en in de sportschool heb ik mijn polsen (vooral de rechter) verkeerd en te zwaar belast. Daardoor heb ik waarschijnlijk met heel wat oefeningen ook mijn onderarmen redelijk zwaar getraint waardoor de aanhechtingen van die spieren bij mijn pols het ook zwaar te voorduren hebben gehad.

Ben vandaag overigens niet wezen trainen, door wat gezeik weer kort geslapen en voelde me niet echt super op mijn werk.
Nu vanmiddag veel gegeten en lang geslapen.
Vanavond wel lang slapen en morgen wel weer gewoon trainen.
De training van donderdag maar ergens in het weekend doen, of anders volgende week.

Vrijdag (back, biceps, triceps, ~forearms)

Seated Cable Row
Back Cable One Arm Bent-over Row
Cable Standing Shoulder Internal Rotation
Dumbbell Upright Shoulder External Rotation
EZ-Bar Preacher Curl
Concentration Curl
Standing overhead Triceps Extension

4 x 10

Ik lees mee heb niets zo veel toe te voegen. Je doel is niet echt massa pakken anders had ik een paar tips voor je.

Tips zijn altijd welkom, ziet ernaar uit dat ik toch nog wat meer massa kan gaan pakken in deze kuur! :)

Kijk dan even opnieuw naar je voeding want tot 13.45 neem je geen fatsoenlijke hoeveelheden eiwitten naar binnen op je whey na.
Ik zou sowieso even een goed voedingsschemamaken en een onsje kipfilet of een onsje biefstuk is niks. Maak daar minimaal 2 ons van. Daarnaast kloppen de verhoudingen ook niet.

Dat komt omdat ik om 12:15 ga sporten, dan ben ik meestal niet voor 13:45 thuis.
Naar de verhoudingen heb ik inderdaad niet echt gekeken, moet er eens goed voor gaan zitten.

Overigens ging het trainen weer lekker vandaag, alleen heb mij niet echt aan mijn schema kunnen houden.
Weer van alles erbij gedaan. :D

De eerste oefening die ik deed waren Close Grip Chin-Ups. Na een aantal herhalingen deed het pijn in mijn pols/onderarm.
Maar toen ik ermee ophield was het weg. Daarna ook nog Dumbbell Rows en Cable Rows gedaan en helemaal geen last gehad van mijn polsen.
Misschien toch een verkeerde beweging gemaakt ofzo.

Heb er nu ook niet echt last van, al denk ik wel steeds, voel ik hem nou, of niet?

Morgen de training van donderdag doen, cardio + crunches. Als ik het daarbij kan houden. :D
Dit keer trainen na de inject (de 3e) ipv. ervoor. Kijken of dat verschil maakt. :P

Zaterdag - abs + cardio

Crunches
Crunches feet in air
Side Crunch
Twisting Crunch
Alternate Heel Toucher

abs 4 x max

Laatst bewerkt:
Damn veel oefeningen voor zijn kleine spiergroep?

Laatst bewerkt:
Overigens ga ik niet wekelijks mijn gewicht en BF meten en hier neerzetten.
Dat apparaat bij ons op de sportschool klopt voor geen meter, het is zo'n weegschaal die met een elektronisch stroompje door je lichaam je bf en vvm meet enzo.

Deed vanmiddag 2 metingen vlak na elkaar waarbij ik de eerste keer een bf had van 17,5% en bij de volgende meting een bf van 16,3%.
Dus die 15% die in mijn handtekening staat (zal hem zo weghalen), klopt dus ook niet.
Zal binnenkort eens een goede 5-punts meting doen.

Merk wel dat ik iets droger ben geworden door de cardio, mijn vriendin merkt het ook, die vond me veel te vet worden. :D

Net naakt op de weegschaal thuis gestaan, weeg nu 96 kilo (maar wel net mijn avondeten op). Dus ik schat dat ik zo rond de 95 kilo weeg.
Toen ik begon met de kuur woog ik 92 kilo, maar had toen aanzienlijk meer bf.

Zo heb mij net voor de 3e keer volgespoten. :D
Verbaas mij er wel over hoe onzeker ik nog ben over de plaats waar ik hem moet zetten.
Kan nu alleen geen douche meer nemen aangezien ik net ook de testgel heb aangebracht.

Nu de rotzooi opruimen en even eten en dan straks naar de sportschool, zie de training een paar posts hierboven.
Misschien pak ik wat minder oefeningen voor mijn buik en doe ik nog wat andere oefeningen erbij.

Lekker he?:D

Heb nu weer wat meer last gekregen van mijn rechterpols. Te hard getraint dus.
Is erg lastig om me in te houden in de sportschool. :o

Maar even wat dagen rust houden.

Vandaag beetje mijn benen en buik getraint en Dumbbell Shrugs gedaan voor mijn traps.
Morgen maar weer rust houden.

Klote polsen.

Je had toch al eens een test e kuur gedaan?

Overigens heb ik een fototje van de dag dosering Animal Flex in mijn album gezet.

Laatst bewerkt:
Morgen benen en buik. Cardio ergens van het weekend.
Mijn polsen voelen alweer een stuk beter. :D Maar die ga ik nog niet trainen. Beloofd. ;)

Morgen benen en buik. Cardio ergens van het weekend.
Mijn polsen voelen alweer een stuk beter. :D Maar die ga ik nog niet trainen. Beloofd. ;)

Top, ik ga schouders ook een weekje overslaan nu.

Dokter durf ik er toch niet mee te gaan, bang dat ik niet meer zal mogen trainen :o

Dan blijf ik liever in het onwetende, als er zoals jij zegt iets aan gedaan kan worden en ze opereren.

Komt er toch altijd weer bij val lange rust en kun je nooit meer maximale kracht trainen.

Allemaal niet voor over.

Ps : van het forum wegblijven slaagt enorm tegen :D

Als ze willen opereren kan je altijd nog weigeren. ;) Misschien is het niet zo ingrijpend als je denkt en wordt je juist gerustgesteld!

Overigens doet squatten ook pijn aan mijn polsen. :mad:
Wel mijn squat training afgemaakt maar denk dat ik die ook nog maar even achterwege laat of volgende week even proberen met wrist wraps aan.

Eén voordeel van dit alles is dat ik nu wat meer tijd heb om met de dames in de sportschool te praten. :D

Even mijn post aangepassen.
Heb wat gesquat, calf raises en nog wat been oefeningen gedaan.
Ook wat dumbbell shrugs gedaan, maar merk dat dat nog niet lekker gaat.
Pols doet niet echt heel erg pijn meer, maar meer een zeurende pijn.

Nog maar even een afspraak maken met de fysio om wat oefeningen voor mijn pols te bespreken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven