AndroidHealthClinic

Test-e kuur, met deca ivm blessure/irritatie of niet?

Sander199

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Mannen,

Jullie moeten me even helpen met de knoop doorhakken,

Ik ga binnen kort beginnen aan een nieuw kuurtje: dboll, test-e 500 voor 12 weken. Maar nu is het volgende, ik heb vorig jaar een ongeluk gehad waarbij ik mijn pols heb gebroken en waardoor er nu een plaat in zit. Ik heb een half jaar niet kunnen trainen, en train nu een half jaar weer vol en wil met dit kuurtje weer snel een stap dichterbij mn oude fysiek terecht komen. Maar ik blijf tijdens het trainen altijd in mijn pols een soort van irritatie voelen door de breuk die er zat en door de plaat die er nu inzit.

Nu is mij geadviseerd om deca er bij te zetten, maar ik ben er eigenlijk nooit een voorstander van geweest of geworden tijdens het verdere verdiepen en ervaringen van mensen te hebben gelezen. Maar aan de andere hand denk ik dat het mijn pols wel er wel baat bij gaat hebben als ik deca er bij neem uit voorzorg van een nog grotere irritatie. Als ik m er bij zou zetten dan wou ik het op 1ml (200) zetten.

Graag jullie hulp en mening gevraagd.

Je geeft zelf eigenlijk al aan dat de irritatie door de breuk en de plaat komt. Deca zal deze irritatie niet wegnemen. Het is geen tovermiddel.

Deca neemt zoiets niet weg lijkt mij. Kan het zware trainen ( dat je gaat doen in een kuur neem ik aan ) geen kwaad voor je pols/plaat?

Plaat kan dat makkelijk aan , heb er zelf ook 1 in mn hand

Mannen,

Jullie moeten me even helpen met de knoop doorhakken,

Ik ga binnen kort beginnen aan een nieuw kuurtje: dboll, test-e 500 voor 12 weken. Maar nu is het volgende, ik heb vorig jaar een ongeluk gehad waarbij ik mijn pols heb gebroken en waardoor er nu een plaat in zit. Ik heb een half jaar niet kunnen trainen, en train nu een half jaar weer vol en wil met dit kuurtje weer snel een stap dichterbij mn oude fysiek terecht komen. Maar ik blijf tijdens het trainen altijd in mijn pols een soort van irritatie voelen door de breuk die er zat en door de plaat die er nu inzit.

Nu is mij geadviseerd om deca er bij te zetten, maar ik ben er eigenlijk nooit een voorstander van geweest of geworden tijdens het verdere verdiepen en ervaringen van mensen te hebben gelezen. Maar aan de andere hand denk ik dat het mijn pols wel er wel baat bij gaat hebben als ik deca er bij neem uit voorzorg van een nog grotere irritatie. Als ik m er bij zou zetten dan wou ik het op 1ml (200) zetten.

Graag jullie hulp en mening gevraagd.

is bijna net dezelfde kuur als deze die ik zou doen :D

week 1-4 40mg dianabol
week 1-12 1Xpw 400IU HCG
week 1-12 test e 500 per week
week 1-10 deca 200 per week
week 14-17 arofixen 1 cap per dag
----------------

en ik neem die deca erbij voor mn ontsteking
heb al van alles gekregen van de dokter
en niets werkt !!!!
daarom dat ik de deca in mn kuurtje wil gebruiken

• Topic Starter Topic Starter
Haha mag toch hopen dat de plaat het houd, Iron man zou er jaloers op zijn! Maar het is niet zozeer de plaat die irritatie geeft, het is voornamelijk in mn gewricht en 1 pees dus vandaar.

Haha mag toch hopen dat de plaat het houd, Iron man zou er jaloers op zijn! Maar het is niet zozeer de plaat die irritatie geeft, het is voornamelijk in mn gewricht en 1 pees dus vandaar.

Ik zou persoonlijk niet iets pakken dat je tijdelijk van de pijn afhelpt om zo toch maar te kunnen kuren maar dat ben ik. De irritatie gaat wel weg neem ik aan? Zou ik daar op wachten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou persoonlijk niet iets pakken dat je tijdelijk van de pijn afhelpt om zo toch maar te kunnen kuren maar dat ben ik. De irritatie gaat wel weg neem ik aan? Zou ik daar op wachten.

Irritatie zal nooit helemaal weg gaan is mij verteld door de desbetreffende chirurg en bevestigd door de fysio. Vandaar dat deca mijn twijfel punt is ter preventie van grotere irritatie.

Terug
Naar boven