Fitness Seller

TEST E kuurtje

Bezoekers in dit topic

Heb je toegang tot een goede (home)gym? Ik ben off gegaan deze week wegens het gebrek aan een echte gym.
 
Voorlopig gaat alles nog steeds goed.
Nu twijfel ik wel enorm om niet off te gaan... mss om op 125mg test per week te blijven en daarna weer te blasten...
Wat is jullie mening?
1ste kuur?
dan wel tijdje off gaan, kijken hoe vlot herstel gaat...
 
Heb je toegang tot een goede (home)gym? Ik ben off gegaan deze week wegens het gebrek aan een echte gym.
Ik heb toegang tot een volledige gym :) dus ik kan blijven knallen! I know i am very lucky :)
 
Heb je toegang tot een goede (home)gym? Ik ben off gegaan deze week wegens het gebrek aan een echte gym.

Bah, dat zal wel deprimerend voor je zijn geweest.
 
hoe ga je trainen off cycle? frequentie, sets reps enz vergeleken met onn cycle?
 
hoe ga je trainen off cycle? frequentie, sets reps enz vergeleken met onn cycle?
Nu ligt mijn volume niet zoo super hoog, zoals voorheen bvb. Omdat ik nu maar 1h de gym ter beschikking heb. Normaal train ik 1h30 tot 2H.
Ik train wel iets heavier qua gewicht. Maar ik doe vooral slow reps en drop sets om de spieren kapot te maken.
Normaal gezien gaan de gyms weer open gaan als ik off ga.. dan ga ik weer more volume erin duwen om zo weer een shock effect te creeëren voor mijn lichaam.

Ik stond echt ziek vol vandaag. Mijn gewicht dropt ook een beetje nu... zit rond de 100kg maar ben wel een pak leaner precies dan een week geleden. Vanaf volgende week wat cals extra toevoegen.
 
meer volume als je off gaat?
ik hoop dat dit een typo of een grap is.

volume omlaag want je hebt minder recuperatief vermogen minder eiwitsynthese enz.
 
Nou wil de ervaring die ik heb nog helemaal niets zetten over een ander, maar ik heb op 10mg tamoxifen gyno perfect weten te onderdrukken zonder ook maar enig gejeuk of gekriebel of wat dan ook, terwijl ik 600mg testosteron nam + HCG.

Liet je nolvadex vanaf het begin meelopen als preventie?
 
Ja, omdat ik de kuur ervoor zonder tamoxifen al na een paar weken last kreeg

Gaat het ten koste van je gains denk je of zal het enkel water bloat zijn?
 
Back
Naar boven