XXL Nutrition

TEST E kuurtje

Bezoekers in dit topic

Ik merk wel op dat mijn tepels wat puffy beginnen te worden...
Nolva laten meelopen?
Of zou ik nog wat wachten? Ik merk wel op dat het wat erger begint te worden... of zit het in mijn hoofd?
 
Of zou ik nog wat wachten? Ik merk wel op dat het wat erger begint te worden... of zit het in mijn hoofd?
Laat maar mee lopen voordat er knobbels zitten.
 
  • Sad
Waarderingen: BB_
doe maar 20mg, zekere voor het onzekere nemen lijkt me.

Nou wil de ervaring die ik heb nog helemaal niets zetten over een ander, maar ik heb op 10mg tamoxifen gyno perfect weten te onderdrukken zonder ook maar enig gejeuk of gekriebel of wat dan ook, terwijl ik 600mg testosteron nam + HCG.

Tamoxifen is geen snoep en ik zou de minimale dosering aanhouden waar je mee wegkomt en niet voor de zekerheid even het dubbele nemen.
 
klopt is geen snoep maar 10mg is wel zeer weining. daarnaast loopt zijn kuur ten einde en zal het niet een hele lange periode zijn.
gr
 
ik weet daarnaast niet exact wat de1/2t is van nolvadex en na welke tijd het piekt. clomifeen had een 1\2t van 5 dagen volgens mij
dit ga ik opzoeken maar is natuurlijk van belang en bij 20mg komt het sneller op niveau in je systeem.
 
het piekt na 3-7uur en heeft een half life van 5-7 dagen.
 
klopt is geen snoep maar 10mg is wel zeer weining. daarnaast loopt zijn kuur ten einde en zal het niet een hele lange periode zijn.
gr

correctie ik las 8ste spuit gezet maar dat is dus in de vierde week nog.
daarnaast zou ik persoonlijk 20mg pakken, nolva heeft wel bijwerkingen maar bitch tits zijn ook bijwerkingen.
daarnaast wordt nolvadex soms voor jaren gebruikt, dit is wel bij mensen met kanker dus moeilijk om daar conclusies aan te verbinden.
 
Hoe verloopt de kuur nog? Gewicht, bijwerkingen,...?
 
Puffy tepels is nog geen teken van gyno. Zolang je geen tekenen (knobbeltjes) hebt, zou ik helemaal geen Nolvadex laten meelopen.
 
Ik heb voor het zekerste een bloedonderzoek laten doen de voorbije week. Ik begon me wat te slecht te voelen... constant vermoeid, eetlust weg, hoofdpijn, futloos.
Mijn oestrogeen waardes waren serieus de hoogte in gegaan. Daarom besloten om aromasin te laten meelopen. Ik ben al beduidend minder vochtig en voel me eigenlijk weer top op dit moment.

Ik ga sowieso binnen 4 weken nog eens bloed laten prikken om te checken.
Gewicht is nu 99.4kg

Onderstaand een foto van de rug.


WhatsApp Image 2020-04-12 at 14.47.51.jpeg
 
Verder heb ik al eens nagedacht wat ik hier na ga doen.. .
Ik ga sowieso off gaan... hoe lang dat weet ik nog niet. Ik ga gewoon regelmatig bloedtesten doen om zeker te zijn wanneer mijn lichaam er weer klaar voor is.

Ik had dit in mijn hoofd:
500mg test + 300mg mast
 
Ziet er al netjes uit :thumb:
 
De 100kg is een feit! Ik merk nu echt wel de veranderingen in mijn lichaam op.
Vooral tijdens de trainingen sta ik, voor mijn doen :), huge!
Ik werk vooral op mijn zwakkere punten, chest en armen.
 
9E340BD7-AFA8-427A-B5F7-508A05BAAEC1.JPG



Foto update...
 
D49DE6D6-8DF1-4054-BDFB-A5C7A9964698.jpeg
 
Voorlopig gaat alles nog steeds goed.
Nu twijfel ik wel enorm om niet off te gaan... mss om op 125mg test per week te blijven en daarna weer te blasten...
Wat is jullie mening?
 
Back
Naar boven