AndroidHealthClinic

Test e met dianabol

nee, geen inhoudelijke reactie dus... getuigd wel van kennis inderdaad :)

Irritant ventje ;) Als je het allemaal zo goed weet mag je mij nu eens vertellen over de leverwaarden op dbol en het verschil tussen 4 en 6 weken. Benieuw of jij je achterhaalde opmerking kan onderbouwen.

Laatst bewerkt:
Heb net een gelijksoortig kuurtje erop zitten. Heb 12 weken 500mg test-e (iets meer laatste 2 weken:D) met 4 weken kick dbol op 50mg ed, ben er lekker opgegaan en zou zeker niet lager als 500mg test-e gaan.

Laatst bewerkt:
Irritant ventje ;) Als je het allemaal zo goed weet mag je mij nu eens vertellen over de leverwaarden op dbol en het verschil tussen 4 en 8 weken. Benieuw of jij je achterhaalde opmerking kan onderbouwen.

we hadden al duidelijk dat het spul k*t voor je lever is he? tenminste, ik en de persoon waar dit gesprek eigenlijk mee liep.

mijn punt was dat de leverschade die je de eerste 4 weken pakt, voor de kickstart van je kuur is. En dat
extra weken aan de dbol je nutteloze leverschade oplevert.
verder heb ik nog gemeld dat het zijn eerste kuur is, met oog op dat inderdaad mensen die al langer kuuren
orals wel langer gebruiken, maar om dat bij je eerste kuur te doen is beetje meh

maargoed, nu doe ik inhoudelijk, en jij nogsteeds niet he

we hadden al duidelijk dat het spul k*t voor je lever is he? tenminste, ik en de persoon waar dit gesprek eigenlijk mee liep.

mijn punt was dat de leverschade die je de eerste 4 weken pakt, voor de kickstart van je kuur is. En dat
extra weken aan de dbol je nutteloze leverschade oplevert.
verder heb ik nog gemeld dat het zijn eerste kuur is, met oog op dat inderdaad mensen die al langer kuuren
orals wel langer gebruiken, maar om dat bij je eerste kuur te doen is beetje meh

maargoed, nu doe ik inhoudelijk, en jij nogsteeds niet he

Is dat inhoudelijk ? je roept alleen maar dingen. Onderbouw het eens zoals ik al vroeg :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Oke dus dan 4 weken dianabol tegelijk tijd met test e
Hoeveel ml moet je injecteren.
En over het inlezen gesproken, ik kom hier voor advies niet voor kritiek;)

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

hey Gorilla,

Ook ik begin binnenkort aan dezelfde kuur als jij. De mijne zal er zo uitzien :

1-4: Dianabol Tabs 30 mg (ED)
1-10: 500 mg test e (1x pw)
1-12: 500 IU HCG (2x pw)
12-15: 20 mg nolvadex (1x pd)

Top man
Wordt het ook je eerste kuur of heb je er al ervaring mee?

Haha, epic.
Ik zou echt nog maar even wachten kerel, als je hieraan gaat beginnen met je huidige kennis kan er een hoop mis gaan.

Kritiek=advies

Haha, epic.
Ik zou echt nog maar even wachten kerel, als je hieraan gaat beginnen met je huidige kennis kan er een hoop mis gaan.

Wat zou er fout moeten gaan?
Als alles met de juiste hoeveelheid geinjecteerd/geslikt wordt kan er vrij weinig fout.
En iedereen heeft toch ooit een eerste keer gehad?

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

2ml test e 250mg/ml per week

en mensen kunnen je ook adviseren in te lezen :)

Dankje

Als alles met de juiste hoeveelheid geinjecteerd/geslikt wordt kan er vrij weinig fout.

jaklopt, maar de meeste konden tegen de eerste keer al wel berekenen hoeveel ml ze
moeten spuiten als ze 500mg moeten hebben.

heb je enig idee wat dingen als bloat en gyno zijn? (just making sure)

Dat klopt inderdaad, maar je zou toch verwachten dat iemand die aanstaande maandag met een kuur gaat beginnen toch wel zou weten hoeveel hij nou eigenlijk gaat injecteren. Dat zijn normaal gesproken geen vragen die je een paar dagen voor je kuur nog zou moeten hebben. Ben je wel bekend met de injectieprocedure?

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Top man
Wordt het ook je eerste kuur of heb je er al ervaring mee?
Nee dat wordt ook mijn eerste kuur. Ik ben wel benieuwd hoeveel resultaten ik ermee dedicated zal krijgen. Hoop dat jij dus ook je doel(en) bereikt! Laten we gewoon contact houden kameraad!

get over it homo's

jaklopt, maar de meeste konden tegen de eerste keer al wel berekenen hoeveel ml ze
moeten spuiten als ze 500mg moeten hebben.

heb je enig idee wat dingen als bloat en gyno zijn? (just making sure)

Overtollig vetproductie in de borst (bitchtits )

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

Nee dat wordt ook mijn eerste kuur. Ik ben wel benieuwd hoeveel resultaten ik ermee dedicated zal krijgen. Hoop dat jij dus ook je doel(en) bereikt! Laten we gewoon contact houden kameraad!

Jaa doen we!

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

Dat klopt inderdaad, maar je zou toch verwachten dat iemand die aanstaande maandag met een kuur gaat beginnen toch wel zou weten hoeveel hij nou eigenlijk gaat injecteren. Dat zijn normaal gesproken geen vragen die je een paar dagen voor je kuur nog zou moeten hebben. Ben je wel bekend met de injectieprocedure?

Jaa nu wel.
Ik was meer bezig met orals.
Maar orals only werd sterk afgeraden vandaar dat ik over ben gestapt naar injectie.
Kon er zelf niet veel over vinden.
Maar me research over orals only ben ik gewoon up to date en ben er achter gekomen dat dat niet de verstandigste keuze is

En over het inlezen gesproken, ik kom hier voor advies niet voor kritiek

Advies over hoeveel te gebruiken geef ik niet, maar je weet niet hoeveel ml je dan moet zetten?Ik vraag me dan af hoe je hierbij je dieet op orde en hoe je gaat trainen?
En wat je lever kan hebben word ook van natuur bepaald en hoe je levensstijl is, regelmatig feesten met drank of pillen bijv.

Advies over hoeveel te gebruiken geef ik niet, maar je weet niet hoeveel ml je dan moet zetten?Ik vraag me dan af hoe je hierbij je dieet op orde en hoe je gaat trainen?
En wat je lever kan hebben word ook van natuur bepaald en hoe je levensstijl is, regelmatig feesten met drank of pillen bijv.

Ik feest niet tot nauwlijks ivm met rust na het trainen.
Qua voeding heb ik begrepen dat het niet helemaal optimaal heb het inmiddels aangepast.
En ik drink geen alcohol heb geen rare ziektes en doe geen enkele vorm van drugs.
Dus al met al een gezonde goede levensstijl.
En train al sinds me 15 maar vanaf 16 ging ik echt serieus kracht met begeleiding

Ik feest niet tot nauwlijks ivm met rust na het trainen.
Qua voeding heb ik begrepen dat het niet helemaal optimaal heb het inmiddels aangepast.
En ik drink geen alcohol heb geen rare ziektes en doe geen enkele vorm van drugs.
Dus al met al een gezonde goede levensstijl.
En train al sinds me 15 maar vanaf 16 ging ik echt serieus kracht met begeleiding

Je traint 4 jaar en je zit nog maar op 80kg ? Waarom dan aan een kuur beginnen ? dan scheelt er toch wat met je voeding. Niets mis met kuren op een licht gewicht maar je moet wel weten met wat je bezig bent.

---------- Post added at 11:52 ---------- Previous post was at 11:50 ----------

:verneder:

Terug
Naar boven