Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Niet altijd blindstaren op lichaamsgewicht. Ben op 3 jaar ook maar tot 83kg geraakt, maar fysiek is totaal getransformeerd. Sommige mensen hebben nu eenmaal rondere spiervormen dan anderen.
Niet altijd blindstaren op lichaamsgewicht. Ben op 3 jaar ook maar tot 83kg geraakt, maar fysiek is totaal getransformeerd. Sommige mensen hebben nu eenmaal rondere spiervormen dan anderen.
Inderdaad, twee personen met dezelfde lengte en op hetzelfde gewicht kunnen er totaal anders uitzien. Momenteel zit ik op 76, en als ik foto's bekijk van mijn 76 kg een jaar geleden lijkt het een totaal ander persoon.
Zit je momenteel op 15% of lager? 15% is niet echt ideaal aan de start van de kuur, en dan nog dbol erbij. Ik zou extra goed letten op je zout intake..
Lol ik zie nu pas dat TS het genie is uit dit topic http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/dianabol-kuur-anders-358304/, makes sense now.. 10 dagen geleden wist je niet eens wat een geschikte beginnerskuur was en was je voeding ruk, en nu ga je maandag al beginnen? Ach ja, succes man! #yolo
Ik feest niet tot nauwlijks ivm met rust na het trainen.
Qua voeding heb ik begrepen dat het niet helemaal optimaal heb het inmiddels aangepast.
En ik drink geen alcohol heb geen rare ziektes en doe geen enkele vorm van drugs.
Dus al met al een gezonde goede levensstijl.
En train al sinds me 15 maar vanaf 16 ging ik echt serieus kracht met begeleiding