Fitness Seller

Test e, primo droge kuur

Ja los van alles ben ik t daar ook mee eens, 500mg Primo is niet niks.

200 mg primo is wel niks :trollface:

maatje van mij is net klaar met zijn eerste prikkuur :
1/12 test e 750 mg
1/12 primo 600 mg
hcg

zeer goede resultaten behaald, aangezien je hard wilt staan zou ik de test wat lager zetten dan (250/375) maar primo is gewoon een licht anabool.

mijn eerste prikker was ook 500 test e 600 primo en ik ben blij dat ik niet op 200/300 mg primo zat omdat ik zeer goede resultaten heb behaald.

Klopt dat begreep ik, maar bij de meeste zie ik dat ze de primo hoger houden dan de test behalve bij cools, waarom dan het een of het ander????

Dat is als ze niet voor volle massa gaan, maar voor droge harde kwaliteit zonder op te blazen. (CUT)
Veel Test doet je vochtig maken.
Die lage Testo zet je er dan alsnog bij voor vervanging (en lichte verhonging) van je eigen Testosteron.
En dat heeft weer een hoop redenen zoals o.a. je libido te behouden.

Klopt dat begreep ik, maar bij de meeste zie ik dat ze de primo hoger houden dan de test behalve bij cools, waarom dan het een of het ander????

Ik geloof dat zijn theorie daar achter was dat je sneller zou herstellen en dus naar minder weken off weer opnieuw kan kuren.

Ik geloof dat zijn theorie daar achter was dat je sneller zou herstellen en dus naar minder weken off weer opnieuw kan kuren.

Dus met andere woorden als je niet snel weer opnieuw gaat kuren dan kan je beter die primo wat hoger doen? 300??

Juist

Mij lijkt 300 mg primo EW al meer dan genoeg. Ga je 10 weken kuren? Je kunt ook in bijvoorbeeld week 5 verhogen van 300 naar 500, om zo homeostase uit te stellen en dus meer spieren te gainen.
(homeostase = het proces waarbij je lichaam spierafbrekende stoffen aanmaakt om het verhoogde steroïdegehalte te compenseren, waardoor de enorme groei zal stoppen)

Getxxl zei dat homeostase onzin was..

Enige reden dat je meer moet eten/ophogen is omdat je simpelweg meer vvm hebt

:roflol: True, je had nog geen definitief oordeel maar voor zover je gelezen had waren er geen aanwijzingen dat er daadwerkelijk homeostase plaats vond.

Als ik het zo wel goed verwoord? :p
Wel, ik kan eigenlijk niets vinden in de literatuur dat AAS groeiremmende factoren stimuleert. Vaak wordt myostatine genoemd, maar expressie van myostatine wordt nu net gedownreguleerd, en daarbij komt ook dat follistatine juist weer word geupreguleerd (negatieve regulator van myostatine). Het lijkt de eeuwenoude kwestie dat groeien nu eenmaal niet lineair verloopt, maar steeds trager gaat. Daarbij nog het gegeven dat zodra je on gaat je de illusie hebt vrij snel veel te gainen, wat deels gewoon vocht is.

Wel, ik kan eigenlijk niets vinden in de literatuur dat AAS groeiremmende factoren stimuleert. Vaak wordt myostatine genoemd, maar expressie van myostatine wordt nu net gedownreguleerd, en daarbij komt ook dat follistatine juist weer word geupreguleerd (negatieve regulator van myostatine). Het lijkt de eeuwenoude kwestie dat groeien nu eenmaal niet lineair verloopt, maar steeds trager gaat. Daarbij nog het gegeven dat zodra je on gaat je de illusie hebt vrij snel veel te gainen, wat deels gewoon vocht is.
Dan is het hele idee van cruisen toch weg? Los van het feit dat afwisselend cruisen waarschijnlijk gezonder is dan year round blasten.

Dan is het hele idee van cruisen toch weg? Los van het feit dat afwisselend cruisen waarschijnlijk gezonder is dan year round blasten.
Denk dat niemand cruised met de verwachting dat ie daar meer mee gaat gainen dan wanneer hij gewoon doorkuurt?

200 mg primo is wel niks :trollface:

maatje van mij is net klaar met zijn eerste prikkuur :
1/12 test e 750 mg
1/12 primo 600 mg
hcg

zeer goede resultaten behaald, aangezien je hard wilt staan zou ik de test wat lager zetten dan (250/375) maar primo is gewoon een licht anabool.

mijn eerste prikker was ook 500 test e 600 primo en ik ben blij dat ik niet op 200/300 mg primo zat omdat ik zeer goede resultaten heb behaald.

hoe weet je nou of je geen goede resultaten had behaald op 300 primo, je hebt het nog nooit geprobeerd.

Denk dat niemand cruised met de verwachting dat ie daar meer mee gaat gainen dan wanneer hij gewoon doorkuurt?

Toch was een maat van me al 2 jaar not stop aan het blasten. Hij kwam al een een jaar niet echt meer aan.
Door een blessure ging hij 3 maanden cruisen en vervolgens weer blasten. Met die laatste blast is hij toch ineens groter dan ooit geworden.

Alle wetenschappelijke onderbouwingen zijn prima, maar in de praktijk werken toch soms dingen die niet zo 1, 2, 3 wetenschappelijk te verklaren of logisch zijn. (heb ik t idee)

Zoiets zie je ook bij natties gebeuren na een periode van niet trainen (geblesseerd of niet).

Terug
Naar boven