MuscleMeat

Test-e, Primobolan VS Test prop, Tren Ace - Ervaringen ?

week 1-12 test-e 500mg e5d
week 1-12 tren-e 400mg e5d
week 1-2 clenbuterol 20 20 20 60 60 80 100 100 100 80 60 60 20 20 20
week 5-6 clenbuterol 20 20 20 60 60 80 100 100 100 80 60 60 20 20 20
week 11-12 clenbuterol 20 20 20 60 60 80 100 100 100 80 60 60 20 20 20
week 12-14 nolvadex 20mg ed

Mischien nog wat hcg bij laten lopen maar moet nog wat meer research over doen qua doseringen.

Zat nog aan een kickstart te denken maar weet nog niet wat.

hcg 2x500 per week of 250 eod. succes met je kuur iig

BC de ester van nandrolone decanoaat heeft wel invloed op bijwerkingen vergeleken met de phenyl propionate. Of het wetenschappelijk bewezen is durf ik niet te zeggen maar uit praktijkervaring kun je dit toch zeker opmaken?
Bij test prop of test enth uit eigen ervaring dat er totaal geen verschil is.

Vroeger toen ik puber was moestik roa nemen
Je leverwaardes worde eerst onderzocht voor je een roa kuur kan beginne
Door de dokter maar heb het maar 3 maand gedaan toen want men pis was knal geel zelf alsik niks anders dan water dronk

week 1-12 test-e 500mg e5d
week 1-12 tren-e 400mg e5d
week 1-2 clenbuterol 20 20 20 60 60 80 100 100 100 80 60 60 20 20 20
week 5-6 clenbuterol 20 20 20 60 60 80 100 100 100 80 60 60 20 20 20
week 11-12 clenbuterol 20 20 20 60 60 80 100 100 100 80 60 60 20 20 20
week 12-14 nolvadex 20mg ed

Mischien nog wat hcg bij laten lopen maar moet nog wat meer research over doen qua doseringen.

Zat nog aan een kickstart te denken maar weet nog niet wat.

HCG 2x500IU per week.

Nolvadex week 14-18 20mg ed.

Clebuterol aftaperen is nutteloos. Mss wel wat voorzichtiger omhoog gaan.

• Topic Starter Topic Starter
hcg 2x500 per week of 250 eod. succes met je kuur iig
Dank u :D
Tren krijgt bij mij altijd de voorkeur. Naast feit dat het het sterkste droge product is, voel je je ook gewoon als superman.
Dus de tren zal mentaal anders aanvoelen dan test 500mg ?
HCG 2x500IU per week. Nolvadex week 14-18 20mg ed. Clebuterol aftaperen is nutteloos. Mss wel wat voorzichtiger omhoog gaan.
Dat van de Nolvadex was een typ foutje :o, en jij hebt gelijk over de clen :D Ik heb er echt freaking zin in !!!

Zou het eerder omgekeerd doen. Als je cyclet dan zou ik voor ace gaan omdat je dan idd 8 weken kuurtjes kan doen, en dan vervolgens 8-10 weken stoppen voor je weer begint, dat is al redelijk de moeite. Als je 12 weken cyclet en 3 kuren in een jaar wil gaan doen, dan blijft er niet veel tijd meer over om off te gaan, en zou ik eerder opteren voor blast/cruise met lange esters.
Het is zo jammer dat blast/cruise in verhouding zo duur is. als je 36 weken hcg prikt wordt imo kuren zo snel extreem duur. Maar dat zal wel steeds erger worden tot je trt gaat doen. Blijf t logisch gezien raar vinden dat year round on blijven uiteindelijk een stuk goedkoper is dan de potjes hcg en nolvadex. Het zou voor mij echt een argument zijn om van het hele kuurtjes idee af te stappen

^ hcg is toch maar 25 euro... 5000IU dus 5 weken per vial... 5 euro/week

Blijf nou gvd van die clen af. Het biedt totaal geen meerwaarde icm tren.

• Topic Starter Topic Starter
^ hcg is toch maar 25 euro... 5000IU dus 5 weken per vial... 5 euro/week

En 9 Lira in Turkije http://www.ilacrehberi.com/v/pregnyl-5000-iu-1-ampul-ae24/

Blijf nou gvd van die clen af. Het biedt totaal geen meerwaarde icm tren.
:eek:

Das onzin, clenbuterol kan echt wel iets toevoegen aan een stack met trenbolone voor de cut... Of het gezond is is een ander verhaal :P

Slechter dan cocaïne zal 't waarschijnlijk niet zijn.:D

Of 30 eu, dan kost het al 90 eu extra per kuur (excl. de overige benodigdheden)

6 euro per dag ipv 5 euro per dag is mss makkelijkere vergelijking ;) Duur van een kuur kan verschillen, en als je gaat blasten en cruisen dan is het al helemaal onzinnig van het als een bedrag per kuur uit te drukken ;)

Het is een extra last, die twee pins per week, en het is een extra kost. Maar gezien de vrijheid die het je biedt in wat je kan doen en bereiken zonder je gezondheid en vruchtbaarheid in het gedrang te brengen, is dat mss nog niet zo overdreven ?

6 euro per dag ipv 5 euro per dag is mss makkelijkere vergelijking ;) Duur van een kuur kan verschillen, en als je gaat blasten en cruisen dan is het al helemaal onzinnig van het als een bedrag per kuur uit te drukken ;)

Het is een extra last, die twee pins per week, en het is een extra kost. Maar gezien de vrijheid die het je biedt in wat je kan doen en bereiken zonder je gezondheid en vruchtbaarheid in het gedrang te brengen, is dat mss nog niet zo overdreven ?
Ik ben het er mee eens dat HCG de investering waard is, maar waar het me om gaat is dat het qua geld niet "niets" is. 90 eu extra voor iemand die een opleiding volgt is best wel veel geld. Sterker nog, bij een beginkuur betaal je meer aan HCG dan aan de AAS zelf (maar goed, dat is voor de meesten geen goede referentie). Ik weet niet hoeveel mensen doen aan blasten en cruisen, maar voor zover ik dat kan inschatten is dat maar een klein percentage en dus een uitzondering. De overgrote meerderheid doet kuurtjes van 10-12 weken, dus vandaar dat ik het uitdrukte in totale kosten.

Das onzin, clenbuterol kan echt wel iets toevoegen aan een stack met trenbolone voor de cut... Of het gezond is is een ander verhaal :P

Clenbuterol is nuttig om droger te komen als je al relatief lean bent. Ook met stimulanten is voorzichtigheid geboden, en HEEL belangrijk dat je cardiovasculair gezond bent. Ben er nu zelf ook zeker geen voorstander van op stimulanten op frequente basis te gebruiken, het is geen geheim dat ze cumulatieve schade toebrengen aan de hartspier.

Zou zeker clen vermijden als je hoger in VP% zit, of als je er niet meer uithaalt dan een eetlustremmend effect.

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

Ik ben het er mee eens dat HCG de investering waard is, maar waar het me om gaat is dat het qua geld niet "niets" is. 90 eu extra voor iemand die een opleiding volgt is best wel veel geld. Sterker nog, bij een beginkuur betaal je meer aan HCG dan aan de AAS zelf (maar goed, dat is voor de meesten geen goede referentie). Ik weet niet hoeveel mensen doen aan blasten en cruisen, maar voor zover ik dat kan inschatten is dat maar een klein percentage en dus een uitzondering. De overgrote meerderheid doet kuurtjes van 10-12 weken, dus vandaar dat ik het uitdrukte in totale kosten.

Volledig akkoord, maar als dit een obstakel is dan moet je dat infactoren voor je begint. Heb je er het geld niet voor, doe het dan niet. Ik heb echt geen medelijden met iemand die dan toch begint en nadien komt klagen over slecht herstel of lage test waarden. Als je het geld niet hebt om babykuurtjes goed te doen, dan is het toch niet alsof je hier je toekomstige bodybuildingcarriere aan het mislopen bent. Het kost geld. Al bij al eigenlijk niet zo heel veel. Denk aan mijn niveau dat er veel mensen zijn die toekomen met minder dan ik, en ik geef zo'n 3000 euro uit om een jaar te blasten en cruisen, met cruises aan 500-900mg en blasts tot 3g, alles wat ik nodig heb om het veilig te doen (ok, ik wel geen HCG meer nodig, maar wel raloxifene, aspirine, rode rijst gist, l-carnitine, omega-3). Is dat veel ? uiteraard is dat veel, maar dit is wat ik doe. Dit IS men hobby. Ik ga heel zelden uit, drink niet, rook niet, bezit geeneens een wagen. Ik heb men werk, men huis en gezin, en ik heb men sport, that's it. Die routine is ook wat er voor zorgt dat ik iets bereik hiermee. Dus dan is dat een verantwoorde kost vind ik.

En ja, ook ik droom van meer, zou echt gelukkig zijn als ik niet moest nadenken of ik geld heb om wedstrijd te doen, en als ik zo'n 4000 euro extra had op 3IU pharma GH het hele jaar te gebruiken, maar dat gaat niet. Heel jammer dat ik daardoor niet lean kan blijven, die crazy look heb of meer gear kan gebruiken, maar is het echt nodig voor waar ik sta ? Nee, dus dan is het zo. Het moment dat ik er iets aan heb, is het moment dat ik er iets aan kan verdienen, en dan is er mss ook wel geld voor ...

Teveel mensen denken op korte termijn ik doe eens een kuurtje. Het is maar eentje. Ik blijf dit niet doen. het is nieuwsgierigheid. En al wat daaruit voort vloeit zoals "ik moet dit niet 100% safe doen", "ik wil niet het meest efficiente of het maximum er uit halen" en ga zo maar verder. Ik spreek uit jaren ervaring als ik zeg dat ik de eerste nog moet tegenkomen die het op eentje gehouden heeft. Het aantal fl**kers die daarentegen zichzelf in nesten helpen of zich druk maken om problemen die geen problemen zijn, zijn niet meer te tellen. Neem je tijd voor je hier mee begint, niet enkel om te leren wat wat is, en hoe je het veilig en efficient kan doen, maar ook om alles te toetsen aan je eigen doelen, wat je er wil uithalen, en weeg die af tegen risico's. En ja, risico's zijn lange termijn prostaat en cardiovasculaire gezondheid, maar ook je mentale toestand, hoe jij reageert om mensen in je omgeving en zij op jou en ga zo maar verder.

Maar inderdaad wel pertinent van af en toe eens te wijzen op de meerkost van HCG, alsook het belang dat je het echt wel doet tot je vruchtbaarheid en eventueel off komen minder belangrijk worden. Maar weeg het dan vooral eens tegen alle beginnertjes die zich Anti-e's, 5AR blokkers en zelfs dopamine agonisten laten aannaaien voro problemen die ze niet hebben ... Of die orals gebruiken, of erger, oral only gaan, en hun geld verspillen. Het juist doen spaart altijd meer uit op lange termijn dan het kost. En laat HCG nu het enige zijn waar echt niet over te debatteren valt voor degene die er niet 100% aan uit zijn.

Ik volg

Terug
Naar boven