MuscleMeat

Test e/proviron/dboll schema

Glenn GX

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Ik heb dit schemaatje gemaakt, wat vinden jullie ervan?

week 1-4 dboll 30 mg ed
week 1-12 test enanthaat 350 mg pw (dus om de 5 dagen 250 mg injecteren)
week 5-14 proviron 25 mg ed (door EPL wordt het al een stuk interessanter om dit te gaan gebruiken in je kuurtjes:D)

week 15-18 nolva 20 mg ed

Kzou hiervan niet echt kunnen spreken van een test e only, aangezien proviron een androgeen steroïde is en er een synergy effect optreed. Maar toch leuk om te kijken hoe je op test e reageert. Kzat te twijfelen tussen 250 mg en 500 mg (ene te weinig andere teveel), dus beetje middenweg gekozen, hoger doseren kan altijd later nog.

Kheb eigenlijk alleen goedkeuring nodig:p (of afkeuring..)

wat zijn je stats? want vind 375mg test niet echt veel...

wat zijn je stats? want vind 350mg test niet echt veel...

ik zou gewoon op 500mg gaan zitten.(ben jij trouwens ook de glenn op AR?)

• Topic Starter Topic Starter
172cm 70 kg 5% bf

Ik ben ook die Glenn ja

Glenn Waterval.

Nolva de eerste week van de nakuur 40mg/dag. 350mg test met provi en dbol kickstart lijkt me voor jou helemaal niet slecht.

Het wordt nu een 24 week cycle:
week 1-4 Dboll 30 mg ed
week 1-12 Test Enanthaat 350 mg ew
week 5-12 Proviron 25 ed
week 12-24 Test Enanthaat 500 mg ew
week 12-24 Primobolan 300 mg ew

Ik zet nog 2 injecties per week vitb12 depot (cycle, 2 weken on, 2 weken off)

nakuur
week 26 nolva 40 mg ed
week 27-29 nolva 20 mg ed

Proviron ga ik laatste paar weken weer gebruiken (tot aan nakuur). Ik weet nog niet wat precies de dosering van primo wordt. Ik ben geen voorstander van HCG, dus ik ga het ook niet gebruiken. Heel misschien nog IGF-1 aant einde.

gek

24 weken is veel te lang voor je 1ste kuurtje je axis word veel te lang onderdrukt

ik heb het op AR ook al gezegd, maar ik vind het echt zonde dat je hiervoor kiest, je zult na die 12 weken echt niet meer veel winnen, en de langdurige onderdrukking zal het niet waard zijn ten opzichte van de baten!!!

hou je bij je initiele plan, en doe 16 wkn later weer een kuur, dan heb je er veel meer baat bij!

zolang kuren wordt alleen maar interessant als er HGH aan gekoppeld is IMO

succes bro!

voor een arts in spe wiens tweede kuur dit wordt ben je vrij hardleers...
lees mijn commentaar maar op ar, onder daan999

Hoezo hardleers? Mijn besluit staat vast en er is niemand die echt de nadelen van een 24 week cycle kan opnoemen. Enige is dat mn axis lang onderdrukt wordt. Test is niet giftig, primo is licht hepatoxisch maar drukt licht op de axis. Mn HDL waardes gaan zeker weten dalen maar ik rook en drink niet. En dat ik dit als beginner doe, tja, ik ben normaal gesproken geen persoon die drugs of medicijnen probeert (ik gebruik alleen pijnstillers als het echt niet zonder kan in de laagste dosis). Ik doe dit met beleid en zorgvuldigheid.

Dat ik na 12 weken nauwelijks nog maar aankom, maakt me niet zoveel uit. Ik heb mn principes.

Maxmuscle heeft een 24 weken cycle gedaan en is te spreken over mijn schema. Testo ook, maar die kuurt altijd superlang:p

MOOI KUUR !!!:P

SUC..... Glenn GX

In de eerste 8 a 12 weken zul je zeker bij komen maaaaaaaaaar daar na ?????

Glenn GX zei:
Hoezo hardleers? Mijn besluit staat vast en er is niemand die echt de nadelen van een 24 week cycle kan opnoemen. Enige is dat mn axis lang onderdrukt wordt. Test is niet giftig, primo is licht hepatoxisch maar drukt licht op de axis. Mn HDL waardes gaan zeker weten dalen maar ik rook en drink niet. En dat ik dit als beginner doe, tja, ik ben normaal gesproken geen persoon die drugs of medicijnen probeert (ik gebruik alleen pijnstillers als het echt niet zonder kan in de laagste dosis). Ik doe dit met beleid en zorgvuldigheid.

Dat ik na 12 weken nauwelijks nog maar aankom, maakt me niet zoveel uit. Ik heb mn principes.

Maxmuscle heeft een 24 weken cycle gedaan en is te spreken over mijn schema. Testo ook, maar die kuurt altijd superlang:p

Als je besluit vast staat kunnen we je alleen nog maar helpen met wat info/advies. Sommigen zweren erbij dat ze na een lange periode test e bijv niets/nauwelijks meer wat winnen, ze switchen dan over op sustanon. mss een idee voor jou.

ik heb er geen ervaring mee maar mss is het iets voor je om over na te denken, succes met je kuur. ik hoop dat het goed voor je uitpakt. ik vind de kuur extreem lang en ben er geen voorstander van.

tja langere kuur is ook langer herstel ik denk dat je die extra weken niet zoveel massa gaat bijpakken beter een week of 12 rusten en een andere kuur beginnen gaat in totaal veel meer massa opleveren ;)
maar goed het is jouw lichaam en als je een tijdje impotent wil zijn en meer risico wil lopen op nevenwerkingen is da jouw zaak natuurlijk:D

ben er geen voorstander van maar wil je wel sucses wensen :lifter:

Heb van augustus tot januari een cycle gedaan en op de helft van enanthaat naar sustanon geswitched. Het bracht me werkelijk o,o extra's, geen gram erbij...Bijwerkingen werden wel erger en de herstelperiode langer. Is dit je eerste kuur (ken je verleden niet)?Hou de test
op tien weken en met de dbol erbij heb je dan een leuke eerste kuur hoor! Is het niet je eerste kuur, dan is het te weinig, maar nog steeds veel te lang.

glen denk er aub nog ff over na..doe dan gewoon 12 on 12 off en begin dan een nieuwe cycle..daar zal je veel meer resultaten mee boeken..

geduld is een schone zaak..zelfs met gear!!

G21 zei:
glen denk er aub nog ff over na..doe dan gewoon 12 on 12 off en begin dan een nieuwe cycle..daar zal je veel meer resultaten mee boeken..

geduld is een schone zaak..zelfs met gear!!

Duidelijke en verstandige taal!

Terug
Naar boven