AndroidHealthClinic

test-e SubQ of IM

Ik ga later 3ml in mijn glutes zetten.
In het verleden heb ik altijd de groene naalden gebruikt hiervoor.
Welke is de dunste die ik kan gebruiken? de roze? of zijn die te kort?
Ik heb weinig vet op die plek...

Ik zet met oranje in been :p

Kont nooit gezet, altijd been gedaan omdat met knijpen je daar nauwelijks van voelt.

• Topic Starter Topic Starter
Maar bij mij lijkt het alsof de olie altijd uitzakt en een 10 - 15 cm lager pijn veroorzaakt als ik in mijn been zet.
Ik zet steeds voor het slapen.

Maar bij mij lijkt het alsof de olie altijd uitzakt en een 10 - 15 cm lager pijn veroorzaakt als ik in mijn been zet.
Ik zet steeds voor het slapen.

Hmm, ik heb dat inderdaad ook dat de pijn lager is dan de injectie spot. Al moet ik wel zeggen dat het meestal gewoon een beetje een ongemakkelijk gevoel is wat niet langer dan een dag duurt. Kan me niet voorstellen dat wanneer je het in je kont zet dat je daar geen last van hebt.

Al verschilt het wel per merk, had keer 1 ml gezet van merk x omdat ik per ongeluk ampul had laten vallen en week daarna geen tijd had om nieuwe te halen. Ontzettend drukkend gevoel in been er na. Nu 4 ml van merk y en merk praktisch niets, alleen als ik hem strekte de dag er na merkte ik iets ongemak t.o.v. normaal.

Ik zet het overigens 's avonds om 8 uur ongeveer, dan heb je nog iets beweging voordat je naar bed gaat en moest je iets fout gedaan hebben dan merk ik dat liever als ik nog wakker ben dan wanneer ik al slaap.

In mijn glutes heb ik daar idd geen last (meer) van...

glutes pak ik blauwe voor

0,6 x 30

moet je alleen niet te vet zijn

Ik zal binnenkort eens de grijze en de blauwe in huis halen en eens testen wat best werkt :-)
Bedankt voor jullie info ;)

ik werk al lang met de blauwe en bevalt me uitstekend, je moet wel iets harder duwen om de olie er door te krijgen maar heb merkbaar minder last dan met groene

Ik ga later 3ml in mijn glutes zetten.
In het verleden heb ik altijd de groene naalden gebruikt hiervoor.
Welke is de dunste die ik kan gebruiken? de roze? of zijn die te kort?
Ik heb weinig vet op die plek...

heb persoonlijk een fat ass maar met 0.7x30 lukte het prima dus je komt waarschijnlijk met 0.6x25 nog wel weg

Terug
Naar boven