NicoBontebal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 132
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Permanent?Onderhuidse injectie van testosteron enanthaat doet veel pijn. Ik heb het geprobeerd toen ik BF 12% had en een grote rode knobbel achterliet.
Deze zegt dat 25 gauge weer beter is om ophoping te voorkomen.
Hoeveel had je gezet, welke olie etc?
De man in de video geeft aan dat dit eens in de 10* bij hem voorkomt.
Waarom dan niet gewoon IM met slin in schouders bijvoorbeeld?De man in de video geeft aan dat dit eens in de 10* bij hem voorkomt.
Ja, dat kan altijd nog een optie worden dan inderdaad. Begin subq en kijk wel hoe het gaat.Waarom dan niet gewoon IM met slin in schouders bijvoorbeeld?
Je hebt dezelfde maat naald met luer aansluiten dus waarom moet dat slin pins zijn, mijn ervaring is dat de naald wisselen prettiger is
1ml is subq ook veel te veel.1 ml subcutaan en de olie was perzikolie -als ik me goed herinner-. Het waren SP-labs.
Het hoeft geen slin te zijn, maar waarom dikkere naalden als met dunnere het net zo goed gaat. Weet niet in hoeverre littekenweefsel subcutaan parten speelt.Je hebt dezelfde maat naald met luer aansluiten dus waarom moet dat slin pins zijn, mijn ervaring is dat de naald wisselen prettiger is
Voor insuline gebruik je slin pins en verder zal er geen standaart zijn net aas sq
Er wordt beweerd dat het om de olie idd gaat. Als je daar niet tegen kan moet je van olie wisselen en leverde het minder problem op.De olie was dun, ik heb het ook geprobeerd met 0,5 ml met dezelfde rode klontjes.
bewerk: injectie met testosteron enanthaat is meestal pijnlijk voor mij, misschien is het de schuld van het product en niet de procedure.
Er wordt beweerd dat het om de olie idd gaat. Als je daar niet tegen kan moet je van olie wisselen en leverde het minder problem op.
Net 0,4 ml gezet subq. Voelde er niks van en ook nog geen bult vorming.
Is het 250mg per ml dan?Er wordt beweerd dat het om de olie idd gaat. Als je daar niet tegen kan moet je van olie wisselen en leverde het minder problem op.
Net 0,4 ml gezet subq. Voelde er niks van en ook nog geen bult vorming.
Als ik trt zou doen zou ik ook liever subq zetten ipv im. Waarom jezelf lek prikken met een langere naald en kans op zenuwen raken lopen als je easy binnen 1 tel een subq injectie kan zetten.
met testosteron enanthaat
met testosteron enanthaat?
Heb een vialWat doe je met de rest van de Test die je overhebt. Mits je geen vial hebt.
Enanthate idd
Inderdaad.
Buik vet.