Fitness Seller

Subcutaan vs Intramusculair Test E cycle

Deze zegt dat 25 gauge weer beter is om ophoping te voorkomen.

Onderhuidse injectie van testosteron enanthaat doet veel pijn. Ik heb het geprobeerd toen ik BF 12% had en een grote rode knobbel achterliet.

Hij gaat subcutaan zetten, dan gebruik je slin. Je hoeft helemaal niet te backloaden, gewoon direct in slin optrekken en zetten. Vezel naald niet bot, vraag maar aan @vntl en @Spambod .
Je hebt dezelfde maat naald met luer aansluiten dus waarom moet dat slin pins zijn, mijn ervaring is dat de naald wisselen prettiger is

Voor insuline gebruik je slin pins en verder zal er geen standaart zijn net aas sq

Je hebt dezelfde maat naald met luer aansluiten dus waarom moet dat slin pins zijn, mijn ervaring is dat de naald wisselen prettiger is

Voor insuline gebruik je slin pins en verder zal er geen standaart zijn net aas sq
Het hoeft geen slin te zijn, maar waarom dikkere naalden als met dunnere het net zo goed gaat. Weet niet in hoeverre littekenweefsel subcutaan parten speelt.

1ml is subq ook veel te veel.

De olie was dun, ik heb het ook geprobeerd met 0,5 ml met dezelfde rode klontjes.
bewerk: injectie met testosteron enanthaat is meestal pijnlijk voor mij, misschien is het de schuld van het product en niet de procedure.

De olie was dun, ik heb het ook geprobeerd met 0,5 ml met dezelfde rode klontjes.
bewerk: injectie met testosteron enanthaat is meestal pijnlijk voor mij, misschien is het de schuld van het product en niet de procedure.
Er wordt beweerd dat het om de olie idd gaat. Als je daar niet tegen kan moet je van olie wisselen en leverde het minder problem op.
Net 0,4 ml gezet subq. Voelde er niks van en ook nog geen bult vorming.

met testosteron enanthaat
Er wordt beweerd dat het om de olie idd gaat. Als je daar niet tegen kan moet je van olie wisselen en leverde het minder problem op.
Net 0,4 ml gezet subq. Voelde er niks van en ook nog geen bult vorming.

met testosteron enanthaat?

Als ik trt zou doen zou ik ook liever subq zetten ipv im. Waarom jezelf lek prikken met een langere naald en kans op zenuwen raken lopen als je easy binnen 1 tel een subq injectie kan zetten.

Subq in buikvet of schouder?

Terug
Naar boven