AndroidHealthClinic

Test e tren a - tren pas in de 2e of 3e week starten?

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Ik las op een US forum over tren a later inzetten als je hem samen pakt met test e. Dus bijv. pas in de 2e of 3e week tren beginnen zodat je ongeveer gelijk start met de test. Iemand ervaring hiermee?

Kan ik btw test e en tren a in de zelfde spuit optrekken mochten de dagen samen lopen?

Als je toch elke dag tren ace zet, waarom dan geen test p ipv test e? Of ga je niet meer off?

Je zou ook je test kunnen frontloaden en zo tegelijk beginnen met je tren.

Niet exact zoals je het omschrijft... Maar weleens vanuit een cruise de test-e door laten lopen op 250, terwijl ik blastte met tren a.

Kan imo prima (prikte dagelijks 1 ml tren en eenmaal per week kwam daar 1 ml test-e bij)
Wel belangrijk dat je bloedwaardes stabiel zijn imo, dus dan zou je pas idd wat mij betreft rond de 3e week de tren erbij moeten zetten.
Het lijkt wat apart om het zo te doen, maar ik had ook geen zin om prop te zetten en vocht op 250 test kan nooit schrikbarend meer zijn tov 50 prop ed/eod dus daar hoef je het ook niet voor te laten.

En ja hoor, kan bij elkaar, is allebei olie.

• Topic Starter Topic Starter
Als je toch elke dag tren ace zet, waarom dan geen test p ipv test e? Of ga je niet meer off?

Test-e voelt het prettigst vind ik. Heb in eerdere kuren ook test-e gebruikt vandaar.

Je zou ook je test kunnen frontloaden en zo tegelijk beginnen met je tren.

Dat is opzich niet zo'n verkeerd idee:cool:

Niet exact zoals je het omschrijft... Maar weleens vanuit een cruise de test-e door laten lopen op 250, terwijl ik blastte met tren a. Kan imo prima (prikte dagelijks 1 ml tren en eenmaal per week kwam daar 1 ml test-e bij) Wel belangrijk dat je bloedwaardes stabiel zijn imo, dus dan zou je pas idd wat mij betreft rond de 3e week de tren erbij moeten zetten. Het lijkt wat apart om het zo te doen, maar ik had ook geen zin om prop te zetten en vocht op 250 test kan nooit schrikbarend meer zijn tov 50 prop ed/eod dus daar hoef je het ook niet voor te laten. En ja hoor, kan bij elkaar, is allebei olie.

Denk dat mijn bloed waardes momenteel wel stabiel zijn, ben nu bijna 18 weken volledig off na mijn laatste 12 weken kuur.

kan maar klopt het niet dan dat je eigen test down gaat om het een lange ester is en die tren a jou plat gaat ligge klinkt onlogisch toch of zie ik het verkeerd?

Terug
Naar boven