XXL Nutrition

test e /tren e / proviron

tasso

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
79kg
Vetpercentage
10%
hi everybody

het is weer eventjes geleden maar ga in mei terug een kuurtje doen

ik weet wat ik in mijn vorige post heb gezegd van deze combo niet meer te doen maar wist niet wat te verwachten van tren....nu had ik daar wel mooie resultaten mee :)

ga wel de dosering aanpassen om hopelijk een beetje bijwerkingen tegen te gaan

dus hier komt ie

1 - 12 test e 250mg/ew
1 - 10 tren e 400mg/ew
1 - 12 proviron 25mg/ed
en 10 dagen later neem ik 4 weken arofixen

heb altijd blijven trainen en op mijn voeding gelet en ben ook aant boksen....de tren zal wel op mijn conditie werken ....maar ja je kunt niet alles hebben hé

doel

droge massa bijkomen en een percentje of 2 zakken in bf

misschien voor sommige een domme reden maar doe dit kuurtje om er weer zin in te krijgen want op den duur word je het een beetje moe al da getrain en dit geeft weer een nieuwe boost en na dit geschreven te hebben wil ik er al meteen in vliegen :D

wat vinden jullie van dit kuurtje? moet mijn gear nog bestellen dus kan allemaal nog veranderen :-)
alvast bedankt
grtjs

stats momenteel

174 m
79 kg
10% vet

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit! ga je nog een log bij houden

• Topic Starter Topic Starter
Ga ongeveer hetzelfde doen deze zomer enkel 500 test en 400 tren. Neem je provi om gyno tegen te gaan ?

grtz

Laatst bewerkt:
Ga ongeveer hetzelfde doen deze zomer enkel 500 test en 400 tren maar dan zonder proviron. Neem je provi om gyno tegen te gaan ?

grtz

De provi neem ik vooral om de libido op peil te houden
Ik denk met hogere dosis tren en lage dosis test dit mss voor een probleem zou zorgen
Mss ook niet vandaar deze post om de kenners hierover hun mening te geven

Hoe lang train je al?

Vind je stats beetje matig.

Hoe lang train je al?

Vind je stats beetje matig.

Ik train al van mijn 15 jaar met mijn vader lichtjes natuurlijk en ben op mijn 20 beginnen thaiboksen
En ben na het stoppen met thaiboks beginnen fitnessen tot nu met engelsen boks ertussen
Dus veel cardio en als ik niet kuur dan is het meestal veel reps met weinig gewicht en tijdens een kuur ga we meer aan bodybuilding doen :-D
Maar forceer mij in het algemeen niet dus zal nooit verschrikkelijk hoge stats hebben
Houd het voor mij vooral atletisch ipv een arnold schwarzenegger te worden
Grtjs

Probeer een foto te plaatsen

image.jpg

Laatst bewerkt:
onzin die provi erbij in dit kuurtje, moet je er geen HCG bij pakken ?

Test E 125mg E5D
Tren E 400mg E5D

Meer test heeft alleen maar nadelen. Tren doet in zo'n cycle al het werk. De enige reden waarom je er test naast zou willen zetten is zodat je in ieder geval nog testosteron in je lichaam hebt zitten want dat heeft meer functies dan alleen spieropbouw.

Om nog maar de theoretische kant op de gaan; Testosteron is de maatstaaf wat betreft de anabole:androgene score. In het geval van Tesosteron is dat 100:100. Trenbolone scoort 500:500 - trek zelf je conclusies.

Dit is onderandere wat GPRO in een ander test tren topic ook al zei.

Kun je voor je begint met deze kuur nog 4weken cutten met 250mg test om daarna aan een cleanbulk met 12w 250mg test e en en 10w 400 tren te beginnen?

onzin die provi erbij in dit kuurtje, moet je er geen HCG bij pakken ?
De reden van proviron is zoals ik eerder zei om de libido een beetje te boosten
Had dit gelezen op wiki...

Tenslotte wordt Proviron ook gebruikt tijdens een kuur met bepaalde hormonen zoals nandrolon, waarbij er een duidelijk gebrek is aan androgene kenmerken, of misschien met 5-alfa gereduceerde hormonen die niet dezelfde affiniteiten hebben die DHT heeft. Dergelijke stoffen, in het bijzonder trenbolon en nandrolone, zijn bekend om het verminderen van het libido. DHT speelt in dit proces een belangrijke rol en wordt daarom toegediend in combinatie met dergelijke steroïden om dit vervelend neveneffect te verzachten.

Of klopt dit dan niet ?

---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 14:39 ----------

Test E 125mg E5D
Tren E 400mg E5D

Meer test heeft alleen maar nadelen. Tren doet in zo'n cycle al het werk. De enige reden waarom je er test naast zou willen zetten is zodat je in ieder geval nog testosteron in je lichaam hebt zitten want dat heeft meer functies dan alleen spieropbouw.

Om nog maar de theoretische kant op de gaan; Testosteron is de maatstaaf wat betreft de anabole:androgene score. In het geval van Tesosteron is dat 100:100. Trenbolone scoort 500:500 - trek zelf je conclusies.

deze dosis had ik idd gedaan om mijn eigen testo draaiende te houden
Zelfde reden als de proviron....wil thuis nog wel kunnen presteren :-D

Maar als het klopt wat je zegt pas ik de dosis aan

Bedankt !

Test E 125mg E5D
Tren E 400mg E5D

Nog een vraagje

Je zegt e5d

Want was gewoon van maandag en donderdag te zetten
In dit geval maandag 125mg test en 200mg tren
Donderdag 200mg tren
Of gewoon maandag 125 en 400 in 1 spuit elke 5e dag
Welk is het beste van de 2 ?

Waarom kies jij voor geen provi erbij?
Voorlopige planning was zonder provi maar vroeg mezelf af waarom mensen het er vaak wel bijnemen. Ik moet me nog wat meer verdiepen in het gebruik van proviron daarom mijn vraag waarom hij het wel deed :) Als het echt een toegevoegde waarde is voor de kuur zal ik het er waarschijnlijk ook bijnemen moet het nog even bekijken.

HET is zeker een toegevoegde waarde! 100mg TEST legt je eigen productie al plat en GYNO wil je ook niet. Je zal er maar net gevoelig voor zijn...

Pas je begin post ook even aan, komt wat profesioneler over ;)

HET is zeker een toegevoegde waarde! 100mg TEST legt je eigen productie al plat en GYNO wil je ook niet. Je zal er maar net gevoelig voor zijn...

Pas je begin post ook even aan, komt wat profesioneler over ;)

Dan hou ik de provi er ook al zekers in :-)
Alleen de dosis test weet ik nog ni

250 lijkte mij niet veel maar ze zeggen nu dat 125mg meer als voldoende is
En ik wil idd de gyno zoveel mogelijk tegen gaan

Want heb deze kuur al eens gedaan en de resultaten waren top maar door mijn eerste ervaring met tren had ik wel wat probs hahaha maar wist ook niet wat te verwachten dus nu ik het weet zal het wel beter gaan en vandaar de test iets lager gezet

Grtjs

Terug
Naar boven