tasso
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 10%
hi everybody
het is weer eventjes geleden maar ga in mei terug een kuurtje doen
ik weet wat ik in mijn vorige post heb gezegd van deze combo niet meer te doen maar wist niet wat te verwachten van tren....nu had ik daar wel mooie resultaten mee
ga wel de dosering aanpassen om hopelijk een beetje bijwerkingen tegen te gaan
dus hier komt ie
1 - 12 test e 250mg/ew
1 - 10 tren e 400mg/ew
1 - 12 proviron 25mg/ed
en 10 dagen later neem ik 4 weken arofixen
heb altijd blijven trainen en op mijn voeding gelet en ben ook aant boksen....de tren zal wel op mijn conditie werken ....maar ja je kunt niet alles hebben hé
doel
droge massa bijkomen en een percentje of 2 zakken in bf
misschien voor sommige een domme reden maar doe dit kuurtje om er weer zin in te krijgen want op den duur word je het een beetje moe al da getrain en dit geeft weer een nieuwe boost en na dit geschreven te hebben wil ik er al meteen in vliegen
wat vinden jullie van dit kuurtje? moet mijn gear nog bestellen dus kan allemaal nog veranderen :-)
alvast bedankt
grtjs
stats momenteel
174 m
79 kg
10% vet
het is weer eventjes geleden maar ga in mei terug een kuurtje doen
ik weet wat ik in mijn vorige post heb gezegd van deze combo niet meer te doen maar wist niet wat te verwachten van tren....nu had ik daar wel mooie resultaten mee

ga wel de dosering aanpassen om hopelijk een beetje bijwerkingen tegen te gaan
dus hier komt ie
1 - 12 test e 250mg/ew
1 - 10 tren e 400mg/ew
1 - 12 proviron 25mg/ed
en 10 dagen later neem ik 4 weken arofixen
heb altijd blijven trainen en op mijn voeding gelet en ben ook aant boksen....de tren zal wel op mijn conditie werken ....maar ja je kunt niet alles hebben hé
doel
droge massa bijkomen en een percentje of 2 zakken in bf
misschien voor sommige een domme reden maar doe dit kuurtje om er weer zin in te krijgen want op den duur word je het een beetje moe al da getrain en dit geeft weer een nieuwe boost en na dit geschreven te hebben wil ik er al meteen in vliegen

wat vinden jullie van dit kuurtje? moet mijn gear nog bestellen dus kan allemaal nog veranderen :-)
alvast bedankt
grtjs
stats momenteel
174 m
79 kg
10% vet
Laatst bewerkt: