MuscleMeat

Test e weekje overgeslagen?

player999

Novice
Waardering
0
Hey allemaal,

Ik zit aan mijn 2 de injectie test e500mg en ik heb de 3de injectie gemist(ziekte).
Normaal doe ik dit elke dinsdag, dus mag ik het nu 1 weekje opschuiven en het de week erachter doen? Of beter volledig stoppen?

De duur tijd zou normaal 8 weken zijn.

Bedankt voor jullie hulp.

8 weken test e?

hmkay maargoed waarom heb je het overgeslagen? ik zou test e sowieso doortrekken tot 12 weken en lekker prikken morgen.

• Topic Starter Topic Starter
8 weken test e?

hmkay maargoed waarom heb je het overgeslagen? ik zou test e sowieso doortrekken tot 12 weken en lekker prikken morgen.
I know maar ik heb zeer zware bijwerkingen na 8weken:) liever keertje meer kuren;) ben enorm ziek geweest en zag het niet zitten om er een spuit in te zetten;) grtz

wat zijn je bijwerkingen dan?

Doorprikken mietje ;)

gezondheid voorop..

Oei..

Zou zo snel mogelijk prikken, niet te lang wachten. Waarom een hele week over slaan? Niet echt handig voor je waardes. een paar dagen is geen ramp, maar een week?
En dan zeuren over acne, volgens mij als je begint met kuren weet je dat dit er bij hoort. Hoge hartslag heb ik ook altijd in de eerste paar weken van een kuur, gewoon door gaan, dan stopt het vanzelf.

en 8 weken? Volgens mij heb je geen flauw idee wat je aan het doen bent

Ja want in week 9 en 10 maak je alle gains

Gewoon dinsdag weer 500 Mg zetten, niet ideaal maar kan prima

Zou zo snel mogelijk prikken, niet te lang wachten. Waarom een hele week over slaan? Niet echt handig voor je waardes. een paar dagen is geen ramp, maar een week?
En dan zeuren over acne, volgens mij als je begint met kuren weet je dat dit er bij hoort. Hoge hartslag heb ik ook altijd in de eerste paar weken van een kuur, gewoon door gaan, dan stopt het vanzelf.

en 8 weken? Volgens mij heb je geen flauw idee wat je aan het doen bent

Top advies man! Heeft TS wat aan. Als je hartkloppingen hebt gewoon doorgaan . Acne is k*t man zeker als het zwaarder uitvalt dan gedacht, probeer vitB5 poeder van stopacne.nl

als ik het zo hoor kan je beter van de aas afblijven.

Top advies man! Heeft TS wat aan. Als je hartkloppingen hebt gewoon doorgaan . Acne is k*t man zeker als het zwaarder uitvalt dan gedacht, probeer vitB5 poeder van stopacne.nl

Het is pas erg als hij geen hartkloppingen heeft denk je niet.. Wat loop je het nou allemaal spannender te maken dan het is?
Als je zo loopt te b**chen over bijwerkingen moet je gewoon met je poten van de anabolen af blijven.

Je kan beter tren toevoegen als ik het zo hoor.

1gram per week is genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry voor het late antwoord maar was gaan trainen:) het klopt dat je in week 9 en 10 meeste gains heb, maar gezondheid gaat voor;) enja acne dat weet iedereen maar bij mij is het extreem ik heb het zo al erg maar met test is het niet te doen:) hartkloppingen ja dit is ook weer normaal. Maar ik ken mijn lichaam en voel wanneer het niet meer gaat. Liever 1x maal extra kuur dan maar 1kuur met enorme bijwerkingen:)

Dat van die week 9 en 10 was sarcastisch bedoeld (denk ik, hoop ik dan toch tenminste )

Dus je maakt niet "alle gains in week 9 en 10" , dat is natuurlijk ****ing belachelijk.
Sterker nog, ik lees HEEL vaak dat mensen niet veel meer gainen na week 8 , tenzij ze hoger gaan doseren ?

Gewoon weer verder gaan als je je beter voelt, en dan misschien een week langer doorgaan om te compenseren, of niet .

Dat van die week 9 en 10 was sarcastisch bedoeld (denk ik, hoop ik dan toch tenminste )

Dus je maakt niet "alle gains in week 9 en 10" , dat is natuurlijk ****ing belachelijk.
Sterker nog, ik lees HEEL vaak dat mensen niet veel meer gainen na week 8 , tenzij ze hoger gaan doseren ?

Gewoon weer verder gaan als je je beter voelt, en dan misschien een week langer doorgaan om te compenseren, of niet .

Dat zijn ook altijd de mensen die denken dat hun onderhoud nog steeds evenhoog ligt nadat ze 8 kg aan zijn gekomen en dus niet meer gaan vreten.

@ TS, dus van die 2 weken langer krijg je opeens echt zieke acne? Klinkt als een vreemd verhaal imo, de 1e paar weken hartkloppingen kan ik me ook nog voorstellen maar als je die na week 8 opeens krijgt gaat er volgens mij ook gewoon echt iets anders mis. Het verder gaan als je je weer beter voelt is ook gewoon ****ing belachelijk. Het werkt niet zo dat je dan een weekje wel en dan een weekje niet je test zet. Als je gister had moeten zetten doe je het vandaag alsnog, niet zo zeiken. Tenzij die erge ziekte Parkinson is kun je prima een spuit erin jassen en zo je bloedwaardes een beetje normaal houden. Als je nu lekker een weekje over slaat heb je nog veel meer last van acne wss door de schommelende bloedwaardes.

waarom 8 weken, zou doortrekken tot 12

Terug
Naar boven