AndroidHealthClinic

Test-E + Winny voorstel + voedingmacro's

Rubbish

Cool Novice
Waardering
0
Hey,

Ik was van plan om in januari een eerste kuurtje te volgen. Allereerst heb ik mij ingelezen d.m.v.William Llewellyn's Anabolics en de sticky's/wiki's op dit en andere fora. Na een bloedonderzoek bij de dokter en de voor- en nadelen van verschillende AAS af te wegen dacht ik er aan om het volgende te doen:
- Wk 1-10 Test E 500 mg: EW
- Wk 1-6: Winny 50 mg: ED
- Wk 7-8: Mariadistel: ED
- Wk 9-11: HCG 750 UI EOD
- Wk 12 & 13: Nolva 50 mg ED
- WK 14 & 15: Nolva 20 mg ED.

Mijn voedingsmacro's zijn 32/48/20% (Pro/KH/Vet). Kcal was ik van plan ergens tussen 500 en 1000 kcal boven onderhoud te houden. Afhankelijk van de resultaten pas ik dit aan gedurende de kuur.

Ik train ondertussen al een vijftal jaren, waarvan de laatste 3 jaren serieus met een strikt voedingsschema. Ik heb er dus geen problemen mee om mij aan een bepaalde voeding te houden gedurende de kuur.
Het doel van de kuur zou zijn om wat extra droge massa op te bouwen in de koude maanden voor ik aan de cut begin voor de zomer. Ik hoop hiermee een zestal kilo te behouden aan het einde van de kuur.

Ik had echter dus nog volgende vragen waar ik graag jullie advies over zou krijgen:
- Test verlengen naar 12 weken aangezien ik dit best wel vaak zie terug komen op het forum?
- Zou de HCG nodig zijn bij deze kuur of is Nolva alleen genoeg?
- Voedingsmacro's/kcal aanpassen?

Alvast bedankt voor jullie reactie/mening!

Wat is Mariadistel eichenlijk ??
Mischien stomme vraag maar nog nooit van gehoord

Hey,

Ik was van plan om in januari een eerste kuurtje te volgen. Allereerst heb ik mij ingelezen d.m.v.William Llewellyn's Anabolics en de sticky's/wiki's op dit en andere fora. Na een bloedonderzoek bij de dokter en de voor- en nadelen van verschillende AAS af te wegen dacht ik er aan om het volgende te doen:
- Wk 1-6: Winny 50 mg: ED
- Wk 7-8: Mariadistel: ED
- Wk 9-11: HCG 750 UI EOD
- Wk 12 & 13: Nolva 50 mg ED