MuscleMeat

Test en boldo

mammoth03

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
75kg
met een beetje rond kijken lezen ben ik op een kuur uigekomen.

500test ew
500boldo ew
10 weken en 4 weken nakuur nolva.

maar moet ik de test en de boldo in een spuit mixen 1ml test en 1ml boldo op zondag en donderdag.
in totaal 4ml pw.
of is het een beetje aan de vele kant, graag hoor ik serieuze mensen...

ja is goed zo. Zullen weer ongetwijveld mensen zijn die zeggen dat 500mg bold te weinig voor je gaat doen. Maar ik vind het genoeg.

kan je beide in zelfde spuit zetten ja. Je kan 4ml in een keer zetten (dan neem ik aan dat dit niet je eerste kuur is) je kan ze ook verdelen over 2x maakt niet veel uit.

• Topic Starter Topic Starter
ja is goed zo. Zullen weer ongetwijveld mensen zijn die zeggen dat 500mg bold te weinig voor je gaat doen. Maar ik vind het genoeg.

kan je beide in zelfde spuit zetten ja. Je kan 4ml in een keer zetten (dan neem ik aan dat dit niet je eerste kuur is) je kan ze ook verdelen over 2x maakt niet veel uit.

laats heb ik in 2003 gekuurd met test en deca.
ik ben er heellang tussen uitgeweest ik train nu 1 jaar het is nu de tijd om een kuurtje te pakken,rondvragen voel ik me toch prettiger.

Dat zou best wel is kunnen. Vind de tijd nu wat belangrijker. 10 weken is wel heel kort imo.
Beter 14, zelfs 16 weken pakken.

met een beetje rond kijken lezen ben ik op een kuur uigekomen.

500test ew
500boldo ew
10 weken en 4 weken nakuur nolva.

maar moet ik de test en de boldo in een spuit mixen 1ml test en 1ml boldo op zondag en donderdag.
in totaal 4ml pw.
of is het een beetje aan de vele kant, graag hoor ik serieuze mensen...

Een kuur ui,nog nooit geprobeerd:D

Nee serieus,de bold langer doortrekken op 16 wkn en nakuur weekje langer:rolleyes:

Boldo; moet gelijk aan oliebollen denken en hoe Kriel bold altijd noemt en daarover denkt :)

Maar TS; wat zijn je doelen? Dit gezien de verhouding test/bold. Niet voor elk doel is 500/500 ideaal. Eens trouwens met +14 weken in elk geval meer dan 10.

Boldo; moet gelijk aan oliebollen denken en hoe Kriel bold altijd noemt en daarover denkt :)

Maar TS; wat zijn je doelen? Dit gezien de verhouding test/bold. Niet voor elk doel is 500/500 ideaal. Eens trouwens met +14 weken in elk geval meer dan 10.

mijn doel is 8kg overhouden

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 14:31 ----------

Ik had als 2e kuur test cyp + bold aan 325 mg / 500 mg, alleen wel 14 weken.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/test-cyp-boldenone-230214/

en beviel het.....

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 14:39 ----------

ik wilde van de week halen maar vertrouwde het niet bold was goed twijvelde over de echtheid van test.
merknaam was cidoteston 1ml 250g oenethate uit egypte.....

mijn doel is 8kg overhouden

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 14:31 ----------

Bold only of bold met 100mg test geeft nauwelijks oestrogeen en dus droge gains maar 8 kilo is dan niet haalbaar denk ik. Jou 8 kilo is met 500/500 het meest haalbaar. De Bold van de Chinees bevalt mij goed en is lekker 300mg/ml in een 20ml vial. Ik doe nu zelf 900mg bold met 125mg test e. Beide is 1 gram AAS per week maar toch is mijn kuur heel anders als die van jou. Dat is een keuze die je moet maken. Denk erover na wilde ik zeggen; er zijn meer opties dan 500/500.....

Laatst bewerkt:
@ mammoth: ja dat is wel bevallen, heb alleen geen log bij gehouden zie ik nu, het topic is meer een kleine discussie.
Volgens mij ben ik wel iets langer doorgegaan op het laatst, kwam nog een foto'tje tegen met lege flesjes bold, kan nooit dat ik die heb opgebruikt in 14 weken en kan me nog wel herinneren dat het steeds beter begon te werken naarmate ik het langer gebruikte.

Zou het alleen geen tweede keer meer gebruiken omdat het nogal heftig op je nieren en lever kan werken heb ik gelezen op ergogenics, nu hebben meerdere middelen die mogelijke bijwerking, maar werken ze goed genoeg in een kortere periode.

Naar mijn mening is het gezonder om korter te kuren, dan langdurig.
Beetje kort door de bocht misschien, maar voor je tanden is het ook gezonder om heel veel suiker in een korte tijd te verduren te krijgen, dan langdurig/constant suiker.

Aangezien het bij bold verleidelijk is om langer te kuren en het dan ook gebruikelijk is om er test naast te zetten, zijn er naar mijn mening betere opties voor hetzelfde resultaat (waarvoor je minder lang hoeft te kuren).

@ mammoth: ja dat is wel bevallen, heb alleen geen log bij gehouden zie ik nu, het topic is meer een kleine discussie.
Volgens mij ben ik wel iets langer doorgegaan op het laatst, kwam nog een foto'tje tegen met lege flesjes bold, kan nooit dat ik die heb opgebruikt in 14 weken en kan me nog wel herinneren dat het steeds beter begon te werken naarmate ik het langer gebruikte.

Zou het alleen geen tweede keer meer gebruiken omdat het nogal heftig op je nieren en lever kan werken heb ik gelezen op ergogenics, nu hebben meerdere middelen die mogelijke bijwerking, maar werken ze goed genoeg in een kortere periode.

Naar mijn mening is het gezonder om korter te kuren, dan langdurig.
Beetje kort door de bocht misschien, maar voor je tanden is het ook gezonder om heel veel suiker in een korte tijd te verduren te krijgen, dan langdurig/constant suiker.

Aangezien het bij bold verleidelijk is om langer te kuren en het dan ook gebruikelijk is om er test naast te zetten, zijn er naar mijn mening betere opties voor hetzelfde resultaat (waarvoor je minder lang hoeft te kuren).

wat kan ik zoals bij test nemen ik wil geen deca iedergeval..

Is dit je eerste kuur? Zijn je stats nog zoals ze in je profiel staan?
Zou het dan gewoon lekker bij test laten, als je uberhaupt al wil gaan kuren met die stats...

Terug
Naar boven