MuscleMeat

test en tren in een spuit?

Of je neppers hebt weet je van te voren niet, als je al zulke hoeveelheden wilt spuiten

weet je niet waar je mee bezig bent.

Ik denk dat je wat door elkaar haalt wat je bedoeling was.

Test Cyp of E neem je bijv 500mg pw in 2x spuiten

Trenbolone E het zelfde.

.

wie heeft het over enanthaat ??? lees goed het gaat over test propionaat ;)

reus waarom is dit gekken werk :D

water of olie kan in 1 spuit. Wel lijkt me meer dan 4-5 ml in 1 spuit best veel om te zetten op 1 plek. Iemand ervaring met die hoeveelheden op 1 plek en waar dan, bil?

d

als je goed leest ben ik diegene met ervaring van 10ml op 1 plek ;) niet prettig moet ik zeggen eod :p

ik ben benieuwd naar het resultaat en verder wens ik je dus veel sukses

ik begrijp nu wel de vooroordeel over BB :rolleyes:
dit is mijn schema misschien dat dit duidelijk is :p

week 1 t/m 6 test prop 500mg eod!!
week 1 t/m 6 Trenbolone ace 375mg eod!!
week 4 t/m 6 HCG 2500 i.u. elke 3e dag
week 6 > >t/m 9 nolvadex 1ste week 40mg per dag daarna 20

Of je neppers hebt weet je van te voren niet, als je al zulke hoeveelheden wilt spuiten

weet je niet waar je mee bezig bent.

Ik denk dat je wat door elkaar haalt wat je bedoeling was.

Test Cyp of E neem je bijv 500mg pw in 2x spuiten

Trenbolone E het zelfde.

TEST Prop. zet je elke dag of om de dag 100mg

Trenbolone ace. zet je elke dag of om de dag 75mg.

wie heeft het over enanthaat ??? lees goed het gaat over test propionaat ;)

reus waarom is dit gekken werk :D

Ooit wel is gehoord van teveel,Je gebruikt hoeveelheden die normaal voor Test E en Trenbolone E staan.

Wie gebruik er 2000mg Test prop en 1500mg Trenbolone A P/W..?

Dat is zelfs met Enanthaat al veel

dat idd teveel ik denk dat de werkzame stoffen in prodigy nihiel zijn:mad:

er zijn er toch al enkele die dat merk gebruikt hebben en waarbij het wel goed was..

dat idd teveel ik denk dat de werkzame stoffen in prodigy nihiel zijn:mad:

Dat weet je niet van te voren zoals ik al eerder zei.

Je kiest er voor om dit te nemen, of er de hoeveelheden in je product zitten kom je later pas achter.

Beetje dom gezwets wat je nu verkondigt.

• Topic Starter Topic Starter

Je kiest er voor om dit te nemen, of er de hoeveelheden in je product zitten kom je later pas achter.

We hebben bij de vorige kuur met lage doseringen gewerkt maar de resultaten bleven uit, later gingen we de doseringen opvoeren om tot een degelijk resultaat te komen. Vandaar dat we zo hoog begonnen met doseren met deze kuur. Ik denk gewoon zoals mn maat levrone zegt dat de werkzame stof laag is.

dat er dealers zijn die hun produkt hoog willen houden prima, maar kom niet met verhalen dat je er later achter moet komen als we praten over test prop ;)

We hebben bij de vorige kuur met lage doseringen gewerkt maar de resultaten bleven uit, later gingen we de doseringen opvoeren om tot een degelijk resultaat te komen. Vandaar dat we zo hoog begonnen met doseren met deze kuur. Ik denk gewoon zoals mn maat levrone zegt dat de werkzame stof laag is.

En daarom neem je weer het zelfde product, als waar je niet tevreden over bent met de normale hoeveelheid.

dat er dealers zijn die hun produkt hoog willen houden prima, maar kom niet met verhalen dat je er later achter moet komen als we praten over test prop ;)

Dus jij weet van te voren al dat je Roids niet goed zijn.?

Dus koop je het toch maar en gebruik je maar gewoon 4x zoveel.

Denk dat er iets mis is met jullie training en voeding.

geef niet gelijk een product de schuld.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, kameraad we zijn geen prutsers training en voeding zijn uitstekend. Moet zeggen dat was niet onze slimste zet om nog een keer die roids te halen. Nu maar snel overstappen naar betere UG.

Terug
Naar boven