XXL Nutrition

test. enan.: elke 5 dagen 250mg of EW 500mg?

Metropole

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Gear al geruime tijd in huis, maar stel liever te veel vragen dan achteraf te moeten miepen.. :-)

500mg per shot per week klinkt mij wat zwaar voor een eerste keer; en ik lees ook wel eens kuurlogs over elke 5 dagen 250mg te prikken.

Waar gaat de voorkeur naar uit?

Is een lange ester, is bedoelt voor 1x per week.

Dat 2 keer in de week prikken betere bliedwaardes geeft is helemaal achterhaalt?

Dat 2 keer in de week prikken betere bliedwaardes geeft is helemaal achterhaalt?

Dat lijkt me niet want als je kijkt naar de TRT methode van dr Crystler moet je op dag één 100mg testo zetten en dan zet je dag zes en zeven 250iu hcg zodat je 7 dagen per week ongeveer hetzelfde testosteron niveau hebt.

Nu lijkt mij het verschil niet zo heel significant wanneer je 100mg per week zet, maar met 500mg is dat al een wat groter verschil en met 1000mg helemaal.

Ik zette gewoon lekker om de dag 300mg aangezien 1ml vrij makkelijk even snel te zetten is in je triceps of schouders.

Oké dat van jou snap ik dan nog. Maar 500mg test is 2 ampullen en een week heeft 7 dagen. Zou het toch weinig uitmaken of je deze 500 in 1 of in 2 keer zet?
Je voorbeeld over hcg snap ik trouwens niet.

Laatst bewerkt:
Onzin lui, ik zet 0,3ml test per 7 dagen en heb een Testwaarde van 34,die is gewoon stabiel.

We gaan steeds afglijden van lange esters,naar korte esters. Doel korte esters is regelmatig zetten,eod of ed,maar niet lange esters 1x per paar dagen...gaat nergens over. Enige uitzonderingis Sustanon,maar dit omdat de korte esters binnen no time uitgewerkt zijn. Heptilaat of cypio zet je toch ook niet meerdere malen per week....onzin gewoon.

Onzin lui, ik zet 0,3ml test per 7 dagen en heb een Testwaarde van 34,die is gewoon stabiel.

We gaan steeds afglijden van lange esters,naar korte esters. Doel korte esters is regelmatig zetten,eod of ed,maar niet lange esters 1x per paar dagen...gaat nergens over. Enige uitzonderingis Sustanon,maar dit omdat de korte esters binnen no time uitgewerkt zijn. Heptilaat of cypio zet je toch ook niet meerdere malen per week....onzin gewoon.

Ja maar Kriel hoe weet je dat nou zeker? Ik weet niet of je dit gedaan hebt, maar dit zou je alleen kunnen weten als je je op de dag van de injectie laat testen en de dag voor de injectie nogmaals. Dan heb je volgens mij wel een goed beeld tussen welke waardes je testosteron 7 dagen lang is.

Kom op jay, zoveel vragen waar je geen zinnig antwoord op kunt verwachten. Alleen monitoren door bloedbeeld kan daar uitsluitsel over geven. Hoe anabol kan een lichaam zijn? Zal het nu echt zoveel nmol/l uitmaken als je ipv 7 e5d gaat zetten. Ok dan zit je op 40..... Zal dat nu echt zo zijn, dat je meer aanzet? Ik ga soms gasten voorbij op minimaal dan hun op 1200 mg. Er zijn zoveel factoren die daarmee te maken hebben.

Als je een r*tard tab slikt dan heeft hij time released afgifte, zo zit dat ook met een ester. Wat is het nut om een r*tard tab 2x pd te slikken ipv voorgeschreven 1x pd. Volgens mij zijn dit gedachtes toen Ziegler dibol uitvond. Waarom er maar 10 mg pd nemen? Neem 5x zoveel, dan groei je 5x zo hard.

Terug
Naar boven