XXL Nutrition

Test Enant + Deca

pampam

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik ben van plan om over een tijdje een 3e kuur te beginnen, met testo enant en Deca van 8 weken, maar weet niet echt of ik nu 500mg test moet nemen of het beter wat rustigeren aan moet doen.

Mijn Stats zijn: 85kg bij 184cm en 8% BF

pampam zei:
Ik ben van plan om over een tijdje een 3e kuur te beginnen, met testo enant en Deca van 8 weken, maar weet niet echt of ik nu 500mg test moet nemen of het beter wat rustigeren aan moet doen.

Mijn Stats zijn: 85kg bij 184cm en 8% BF
Wat zijn je andere 2 kuurtjes geweest en hoe lang is dat geleden en wat was de dosering van die kuurtjes.

• Topic Starter Topic Starter
Ongeveer anderhalfjaar geleden mn eerste en dat was Deca Stromba, maar de verhoudingen daarvan weet ik niet echt meer, ben er in de tussentijd een halfjaar tussenuit geweest, na een blessure en heb in juni een kuur Testo enant + Stromba tabs gehad met 500mg Testo elke week, op maandag 250mg en op donderdag 250mg en 40mg stromba elke dag, maar dit was maar een 6weken kuur

kzou kiezen voor 500 enth en 300 deca

maar, wat je ook doet,zou ik de ratio test:deca 1,5:1 houden (mits je een vriendin hebt die je wilt kunnen plezierigen) anders vraag je gewoon om een slapperd als je begrijpt wat ik bedoel :eek:

hhaha nee ik wil nog wel een beest in bed blijven haha

pampam zei:
Ongeveer anderhalfjaar geleden mn eerste en dat was Deca Stromba, maar de verhoudingen daarvan weet ik niet echt meer, ben er in de tussentijd een halfjaar tussenuit geweest, na een blessure en heb in juni een kuur Testo enant + Stromba tabs gehad met 500mg Testo elke week, op maandag 250mg en op donderdag 250mg en 40mg stromba elke dag, maar dit was maar een 6weken kuur
Zou gewoon 10 weken testo enanthate nemen 500mg per week en deca 400 mg per week en de eerste 4 weken dianabol 30 a 40 mg per dag.

En een goeie nakuur.

op zich mee eens maar zou de d-boll op 6 weken 25mg dag houden. Let wel op je nakur uiteraard, eventueel week 6 al wat hcg nemen

Nee ik hou mn handen van de Dboll vind dat maar troep teveel vocht vooral als ik ook nogeens deca ga gebruiken

je kan ook kiezen voor een frontload als je wat sneller wilt opstarten.

ja daar zat ik eerst ook aan te denken, maar was er nog niet echt over uit hoeveel en of ik dat dan met een ander produkt zal doen of doelde je juist op de Dboll

Terug
Naar boven