MuscleMeat

Test-Flu na 6 weken?

lemmings

Cool Novice
Waardering
2
Ik heb vanmorgen mijn 6e prik gezet (500mg Test-E) en heb het idee dat ik sinds een paar dagen last heb van de test-flu.

Neus zit verstopt en voel me niet helemaal lekker, maar ben wel beresterk in de sportschool.

Ik heb het ook erg erg koud (komt ineens op) en duurt 30 minuten. Ook heb ik veel last van vlekken voor me ogen en een sort van tunnelvisie. Ook dit trekt na enkele minuten weer weg.

Ik vind het echter laat in de kuur? Ken het wel in het begin van de kuur en zeker met een frontload, maar na 6 weken?

Komen deze symptomen bekend voor en kan het dat ik last heb van de test-flu na 6 weken?

Ik heb ook nog nooit gehoord dat iemand last heeft van een test-flu na 6weken, heb je telkens om de week gezet of is er soms een langere tijd tussen geweest?

• Topic Starter Topic Starter
Als het degelijk een Test-flu is gewoon doorgaan en gaat wel terug over.. Als het langer blijft duren zou ik eens nader informeren

De vraag is wel of het een test-flu is. Is voor mij lang geleden dat ik de test-flu heb gehad. Had hem toen na 3 weken en toen gebruikte ik een frontload.

Extreem koud kan ik me niet herinneren. Zit nu te klappertanden van de kou en dat komt ineens opzetten. Kan het wel snappen omdat mijn lichaam op de AAS regaeerd, maar wil zeker zijn dat ik niet dood ga :D

Ik kreeg test flu na 9 weken ongeveer,toen ik van 500 naar 750 test e per week ging.
Ik kan mij de symptomen niet echt meer herinneren maar ik weet wel dat ik ECHT ziek daarvan was.

Is echt geen test flu, voor zover dat al bestaat. Er heerst gewoon verkoudheid en door de BA en de zwaardere trainingen heb je iets minder weerstand dan gewoonlijk. M'n maatje heeft heel het jaar door 'flu' door z'n k*t weerstand.

Test-flu begint toch aantal dagen na 1e inject.

Verstopte neus vlekken voor je ogen, ...doot Test? Nooit van gehoord, schijterij tegen 1000 per uur en je slecht voelen, dat wel, maar die andere symptomen... En dan te denken dat dit zo laat in je kuur is; ik denk dat je met een gewone verkoudheid zit man (zonder dat deze te linken is aan je kuur).

Grtz,

Zoals hier al reeds vermeld: een gewone verkoudheid. Het is trouwens winter hè man.

Dat tunnelzicht en vlekken voor de ogen... Mmm misschien hoge bloeddruk? Al eens getest?

Terug
Naar boven