XXL Nutrition

Test/Mast/Winny

Check je inbox en maak je mooie bril schoon
Bovendien vroeg ik je waar je wilde afspreken en jij antwoord dat je in emmen woont, leuk voor je. Maar geen antwoord

Ja, jij wil afspreken, lijkt me dat je dan naar mijn woonplaats toe komt tenzij je niet eens een auto hebt natuurlijk.

Maar ik ga hier mee stoppen, dit is niet waar dit forum voor bedoeld is

@ternzetter
Jezus, wat gebruik jij een shitload aan broscience xD
Bijna niks van wat je zegt is daadwerkelijk waar.
Schoon eten is gewoon made up shit.
Het enige verschil tussen clean en niet clean eten is de hoeveelheid mineralen en vitaminen die het per dosering met zich meebrengt.
Maar je hebt geen belachelijke hoeveelheden mineralen en vitaminen nodig, dus je hoeft bij lange na niet alleen maar clean te eten.
Frituur is een ander uiterste door transvetten, maar voor de rest kan snoep prima zolang je dagelijks je vitaminen en mineralen goals haalt.
Zolang je je macro's en micro's haalt zonder onnodige transvetten eet je gewoon "clean".

TS is ondertussen blijkbaar al gebanned...

Uhhmm nee ik ben hier, geen zin om met mensen te praten die beweren dat je alles kan eten wat je wil tijdens je kuur en je de zelfde resultaten zult krijgen. En dat rotzooi eten niks te maken heeft met vocht rerentie.

Onnodig transvetten? Wat zit er dan in pizza, kaas broodjes, chips, en alle producten met zogenaamd goed bewerkte plamdaardige vetten? Maar schoon eten bestaat niet hoor... Ga toch spelen maat

Laatst bewerkt:
Zelfs frituren kan prima op een verantwoorde manier door bijv. In kokosolie te frituren.

Laatst bewerkt:
Dan ga je best naar een ander forum.

Nee bedankt, zit hier prima, kan overigens met 90% van de mensen gewoon normaal praten. I.p.v denigrerende opmerkingen te maken. Er zijn vast een hoop mensen die er nog veel meer van weten dan jullie. Maar wel lekker makkelijk dit. Nog steeds heeft niemand van jullie antwoord gegeven op de vraag van de topicstarter. Dus als je het beter weet en zo veel wijsheid hebt (overigens stel ik de kennis van Galen niet ter discussie) laat het dan zien en praat geen mensen na.

Nee bedankt, zit hier prima, kan overigens met 90% van de mensen gewoon normaal praten. I.p.v denigrerende opmerkingen te maken. Er zijn vast een hoop mensen die er nog veel meer van weten dan jullie. Maar wel lekker makkelijk dit. Nog steeds heeft niemand van jullie antwoord gegeven op de vraag van de topicstarter. Dus als je het beter weet en zo veel wijsheid hebt (overigens stel ik de kennis van Galen niet ter discussie) laat het dan zien en praat geen mensen na.
Wie praat ik precies na?

Terug
Naar boven