ternzetter
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
Ja, kun je mij een pm sturen zodat we een afspraak kunnen maken?
Dacht dat je het nooit zou vragen
Ook done
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, kun je mij een pm sturen zodat we een afspraak kunnen maken?
+1Als mijn vriendin en ik samen naast elkaar liggen heb ik andere dingen te doen dan op het forum reageren
Verder zinloze discussie, effe diep ademhalen allemaal...
Gaan jullie dan samen schoon eten?Ja, kun je mij een pm sturen zodat we een afspraak kunnen maken?

Helaas, ik heb niks meer terug ontvangen van deze superieure man.
Check je inbox en maak je mooie bril schoon
Bovendien vroeg ik je waar je wilde afspreken en jij antwoord dat je in emmen woont, leuk voor je. Maar geen antwoord
wordt hier ook aas gehandeld tijdens deze ontmoeting? notsrsJa, jij wil afspreken, lijkt me dat je dan naar mijn woonplaats toe komt tenzij je niet eens een auto hebt natuurlijk.
a, kun je mij een pm sturen zodat we een afspraak kunnen maken?
Ga lekker een andere hobby zoeken, want je hebt hier gewoon geen verstand van.Onnodig transvetten? Wat zit er dan in pizza, kaas broodjes, chips, en alle producten met zogenaamd goed bewerkte plamdaardige vetten? Maar schoon eten bestaat niet hoor... Ga toch spelen maat
Dan ga je best naar een ander forum.Uhhmm nee ik ben hier, geen zin om met mensen te praten die beweren dat je alles kan eten wat je wil tijdens je kuur en je de zelfde resultaten zult krijgen. En dat rotzooi eten niks te maken heeft met vocht rerentie.
Ga lekker een andere hobby zoeken, want je hebt hier gewoon geen verstand van.
Wie praat ik precies na?Nee bedankt, zit hier prima, kan overigens met 90% van de mensen gewoon normaal praten. I.p.v denigrerende opmerkingen te maken. Er zijn vast een hoop mensen die er nog veel meer van weten dan jullie. Maar wel lekker makkelijk dit. Nog steeds heeft niemand van jullie antwoord gegeven op de vraag van de topicstarter. Dus als je het beter weet en zo veel wijsheid hebt (overigens stel ik de kennis van Galen niet ter discussie) laat het dan zien en praat geen mensen na.
Ik kom wat informatie tekort om TS z'n vraag goed te beantwoorden, maar in de regel is een ACE-remmer prima.Als jij antwoord kan geven op de vraag van de topicstarter en mij kan zeggen dat mijn eerste antwoord onzin is, dan ga ik een andere hobby zoeken.