winny-waagt-winny-wint
Cool Novice
- Waardering
- 27
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Jij? Niemand heb jou ook niet gequote
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan begreep ik dat verkeerd door het stuk tussen haakjes.
HahahaNee bedankt, zit hier prima, kan overigens met 90% van de mensen gewoon normaal praten. I.p.v denigrerende opmerkingen te maken. Er zijn vast een hoop mensen die er nog veel meer van weten dan jullie. Maar wel lekker makkelijk dit. Nog steeds heeft niemand van jullie antwoord gegeven op de vraag van de topicstarter. Dus als je het beter weet en zo veel wijsheid hebt (overigens stel ik de kennis van Galen niet ter discussie) laat het dan zien en praat geen mensen na.
Hahaha
Ja Galen is ook wel een beetje dom, weet echt niet waar die over praat.
Het is niet alsof ie boeken schrijft over gigantisch moeilijke onderwerpen ofzo...
Jij weet veel meer omdat je naar de gespierdste gozer in jouw gym hebt geluisterd, hij heeft zelfs een wedstrijd gedaan!
En je kijkt Jeff Seid voor voeding info!
Dat zijn pas echte bronnen!
Okay, dan begreep ik dat deel verkeerd. Dacht juist dat je bedoelde dat hij was uitgesloten.Volgens mij heb ik net gezegd dat ik de kennis van Galen niet ter discussie stel, zeker niet zelfs, en ik heb echt geen idee wie jeff seid is hahaha.
Ik ben gewoon absoluut van mening dat als je aan de aas zit je geen rotzooi moet eten als je niet veel vocht wil vasthouden, en dit heb ik zelf ondervonden zeker omdat ik vergelijking materiaal heb.
En nee ik weet zeker niet alles, en vind het ook niet erg om ongelijk te hebben.
Okay, dan begreep ik dat deel verkeerd. Dacht juist dat je bedoelde dat hij was uitgesloten.
Maar de definitie van troep is super vaag.
Puur omdat iets gelabeld is als junkfood, maakt het nog niet ongezond.. een naam van voeding zegt niks over de kwaliteit.
Als je producten gaat ontleden in alle stoffen waaruit het bestaat, dan hou je allemaal stoffen over die in elke "gezonde" maaltijd zitten.
Puur omdat iets gezonder oogt dan iets anders, wil nog niks zeggen over of het ook echt gezonder is.
Ik denk dat jij nog gigantisch veel moet leren over hoe metabolisme werkt, want jij doet het nu gewoon instinctief.
Gelukkig is er een heel uitgebreid topic over Metabolisme: aankomen en afvallen
Vocht vasthouden heeft allemaal te maken met schommelingen in hoeveelheid zoutinname, water inname, koolhydraat inname, vet inname, training, rust, het weer zelfs een beetje.
Het heeft niks te maken met of je gezond of minder gezond eet.
Misschien at je toen te weinig eiwitten of gewoon een te groot overschot in kcals.Nee dat ben ik zeker met je eens.
Dat is ook niet wat ik bedoelde,
Ik heb zelf een keer gekuurt en veel (imo gekwalificeerd als rotzooi) pizza, snoep, vla, en eigenlijk alles wat ik lekker vond, en heb er weinig aan overgehouden, plus dat ik een grote vochtballon was met een veel vet.
En ik heb 1x gekuurt met "gezond" eten en 13 kg gegund waarvan ik bijna 1 jaar later nog 10 kg over heb gehouden. Plus veel minder vocht. En het klopt dat vocht met veel andere factoren te maken heeft en dat het niet zo zwart wit is als ik idd liet blijken aan het begin van deze discussie.
Als ik in de zomer al een rondje ren zijn me voeten en vingers al dik van het vocht.
Maar ik ga het sticky zeker doorlezen.
Helaas heb ik door mijn studie niet altijd veel tijd hiervoor maar lees wel elke dag om mijn kennis te verbreden.
Misschien at je toen te weinig eiwitten of gewoon een te groot overschot in kcals.
Maar goed.. Succes!